päivän :(

Back to häröily O

[q]enrg:
astuin toisen kerran naulaan töissä viikon sisällä.. turvakenkiä odotellessa.
[/q]

AUTS!!! kyllä se siitä...

hu-oh! tulin töist siin kahelt yöl ja aloin väkertään sellast markkinoinnin raporttii.. nyt se on sit valmis. mut koko yö meni. tai no, on mul viel reilu 2h aikaa nukkuu.. ja sit kouluu ja sielt suoraa töihi ja töist sit taas kotiin siinä kahelta yöllä.. nii ja edellisyönä tein matikan tehtävii johonki kolmeen. ku ei oo muullon aikaa ku öisin. mut siis joo, ei oo onneks yhtään rankkaa tai mitään..

Mutsi sais tukkii turpansa saa mut aina pahalle päälle

tylsää olla koulussa... ja argh,haluu yhden tietyn

[q]Cloud:
Mulla onkin Pupu ”lainassa aina silloin tällöin”
[/q]

grr... mulle kans!

[q]Hyzenthlay:
---
Cloud:
Mulla onkin Pupu ”lainassa aina silloin tällöin”

---

grr... mulle kans!
[/q]

naananaanna nnannannaa.. :P mulla onki oma pupu.

ei mullakaan ole jänistä vaikka haluaisin

Mulla ei oo koiraa vaikka haluisin

No sit sun pitää "hankkia" itselles uus kani.. Otat sellasen RanskanLupan tälläkertaa.. tai jos niiku ScrewU asennetta kaipaat elämääs niin ihan kääpiöluppis ne sen osaa parhaiten

ei jänöt ala vituttaan, ne on aina ihania *sydän* no joo, ei mulla ole pariin vuoteen ollut sellasta..

oi.. *sydän* tuolta toi eka otus *sydän* ok, noi kaikki on kyllä ihania...

linkki

mun kissan jalka on kipee, se ei astu sillä ollenkaan..toivottavasti ei oo murtunu tms*uuh* huomenna tohtorisedälle.

Hieman kipeenä,veto pois *nuha**piru*

Vittunaama-päivä. Huonosti nukuttu yö takana. Kaikki ärsyttää. Tekis mieli mennä möksötteleen koko päiväksi peiton alle kja pyyhkiä tämä päivä pois.*möksöti*

Itse jotinkin tykästynyt noihin luppiksiin joten kyllä toi Lego oli suuuuulooooneeenn

[q]DominikH:
Mä haluaisin tiikerin
[/q]

Mä oon halunnut itselleni leijonan niin kauan kuin muistan...
Eikä sellaista kuulemma saa tuoda suomeen kovin helpolla

[q]DominikH:
---
Hyzenthlay:
ei mullakaan ole jänistä vaikka haluaisin

---

Mä haluaisin tiikerin
[/q]

Mulle kelpais ihan tavallinen kissa...

[q]onni3mk:
Yksinäistä
[/q]

Ei oo ketään, kenelle selittää. Ei ketään, kuka auttais. Ja nyt ei vaan jaksa yksin eteenpäin.

Nää paljon puhutut viisauden hampaat rupes vaivaamaan muakin. Koko suu on mega-pipi
Ja sitten vielä joku idiootti autoilija kaahasi mun ohi sellasella vauhdilla, että kaikki paska-vedet lens mun päälle

Työpäivä oli ihan karmea. Kiitos siitä kuuluu asiakkaille, jotka eivät osaa kommunikoida muulla tavalla kun huutamalla*dissaa*

O