päivän :(

Back to häröily O

[q]Kolibriscope:
*uuh**nyyh* ...I miss him...
[/q]

no siis voi elämä nyt ei taas mikää mee miten toivoo
mulla o varmaan valitus viikko tj

[q]Kolibriscope:
[/q]
voi että

[q]Kolibriscope:
[/q]

*sydän* voi mussu pieni... *super**hali*

Joku metsurin näkönen möreä ääninen menninkäinen änkee iholle kiinni kysyessään että onko opiskelijakorttia..Ei se kortti tule vaikka änkisikin mua noin likeelle..*hmph* ja nyt täällä haisee bensa, eli ilmeisestikin jokin autorassaaja..*dissaa*

[q]Kolibriscope:
[/q]

Mul on synttärit. Taidan käpertyä johonkin koloon ja tulla ulos vasta huomenna. (kunhan nyt ensin pääsen pois koulusta, jossa olen istunut koneella jo 30min ja suhaillu Klubbarissa, kun ope ei voi neuvoo TOTA VITUN TEHTÄVÄÄ!!)

Paska päivä. Vois vetää perseet illalla.

en saa unta.. on muutenkin nyt olo...nyt oon pitkästä aikaa tosi pahalla tuulella.

[q]Kolibriscope:
[/q]

voi eiiii mikä kuva! *sääli*

hirrrrmunen halipula...

V*TTU!!!! Mun videot hajos *kivatsulle**grr**dissaa*!!!!!!

masentaa.. mikään ei tunnu miltään huoh!
ja mun suusta vaan pääsee sammakoita..

nyt iski joku tosi ärsytys... vissii ärsyttää ja v*****aa niiku 3 viikon edestä

(Ainakin) kaks puoliksi syötyä lintua pihalla...

Pohje revähtäny ja hoito-ohjeet niin mitättömät että ei hajuakaan mitä mun pitäis tehhä
+että se lääkäri väänteli mun jalkaa niin että tää on enemmän kipee kun sinne mennessäni.

[q]-Santtu-:
hirrrrmunen halipula...
[/q]

Sama juttu.

Käytiin steriloimassa kissa muutama päivä sitten. Huomasin aamulla että se nuolee sitä leikkaushaavaa, joten leikkasin vanhasta paidasta hihan "potkupuvuksi". No sehän ei kauaa pidellyt meiän kissaa, joten jouduttiin laittaa sille kauluri.

piru vieköön... mä syön näitä muroja niin paljon että halkeen kohta

ARGH!
Yksi luentokurssi tältä syksyltä olikin peruttu. Sinänsä aika mitätön yhden opintoviikon kurssi, joka ei edes ole välttämätön mun tutkinnon kannalta, mutta jätin sen takia pari oleellisempaa kurssia pois, jotka järjestetään samaan aikaan, koska toi kurssi on sellanen, jota ei järjestetä läheskään joka vuosi...

Viime viikolla luentoaikaan sanottiin, ettei kurssi ala vielä tällä viikolla (luentosali oli täynnä ihmisiä) ja tänään sitten kerrottiin, ettei koko kurssia järjestetä

[q]lostgone:
---
Hope keväällä.*jiihaa*
[/q]
Kivat sulle *släp* meikäl yhen työharjottelun takii pitkittyy

O