päivän :(

Back to häröily O

oon kipee ja pitäis vielä jaksaa raahautuu lääkärin vastaanotolle hakee saikkuu.

Jalat on pienillä paukamilla kun hyttymyttyset sun muut ötökät käyttävät minua ravintonaan. Minun on pakko olla siis makea*justjoo*

Sää.
Kivaa liikkuu prätkällä kouluun ja takas kaatosateessa.

voi p*rkeleen p*rkeleen p*rkele!! *grr**grr**grr*

nykyajan nuoret
kävinpä kaupassa ja kassajonossa oli edelläni isä ja poika. poika loikkasi jonosta vielä hakemaan powerade-pullon ja kertoi isälleen ylpeänä että ”mä maksan tän omilla rahoilla”. sen jälkeen poika meni tiskin taakse odottelemaan, seisoi siellä hivelemässä IKIOMAA poweradeään ja katseli velttona; isä maksoi, pakkasi ison kasan ruokaa kasseihin ja lähti raahamaan ostoksia.
HITTO kun ois tehnyt mieli sanoa sille pojalle et voitko vielä kaivaa nenääs tai potkia seinää?

ja hei, MÄ olen laiska mutta toi velttoilu alko kyllä nyppimään...

Vissiin unityrmit jälleen sekaisin kun ei vieläkään saa nukutuksi*poks*

[q]kiiki:
nykyajan nuoret
kävinpä kaupassa ja kassajonossa oli edelläni isä ja poika. poika loikkasi jonosta vielä hakemaan powerade-pullon ja kertoi isälleen ylpeänä että ”mä maksan tän omilla rahoilla”. sen jälkeen poika meni tiskin taakse odottelemaan, seisoi siellä hivelemässä IKIOMAA poweradeään ja katseli velttona; isä maksoi, pakkasi ison kasan ruokaa kasseihin ja lähti raahamaan ostoksia.
HITTO kun ois tehnyt mieli sanoa sille pojalle et voitko vielä kaivaa nenääs tai potkia seinää?

ja hei, MÄ olen laiska mutta toi velttoilu alko kyllä nyppimään...
[/q]

Tässä tulee mun päivän :(. Olin replyttämässä kysyvästi sinulle avautumisestasi, että reaktioon vaikuttanee huomattavasti se, kuinka vanha tämä poika oli; 5- vai 15-vuotias. Mutta sitten käytin aivojeni näkökeskusta tehokkaammin, ja huomasin viestisi alkavan kommentilla ”nykyajan nuoret *uuh*”. Tästä päättelin, että kyseessä oli nuori, jolla varmaan tarkoitetaan yli 13-vuotiasta lasta. Teini-ikäinen lapsi on jo kykenevä avustamaan ruoka-ostosten pakkauksessa ja kantamisessa, joten avautumisesi oli aiheellinen. Toisin sanottuna se, että painoin ”quote”-nappia ja vaivauduin vastaamaan oli täysin ajan tuhlausta. Vitutustani lisää se tosiasia, että minulla on hirveä kusihätä! saatana...

koulu*grr*

[q]SikaihQ:
Tässä tulee mun päivän :(. Olin replyttämässä kysyvästi sinulle avautumisestasi, että reaktioon vaikuttanee huomattavasti se, kuinka vanha tämä poika oli; 5- vai 15-vuotias. Mutta sitten käytin aivojeni näkökeskusta tehokkaammin, ja huomasin viestisi alkavan kommentilla ”nykyajan nuoret *uuh*”. Tästä päättelin, että kyseessä oli nuori, jolla varmaan tarkoitetaan yli 13-vuotiasta lasta. Teini-ikäinen lapsi on jo kykenevä avustamaan ruoka-ostosten pakkauksessa ja kantamisessa, joten avautumisesi oli aiheellinen. Toisin sanottuna se, että painoin ”quote”-nappia ja vaivauduin vastaamaan oli täysin ajan tuhlausta. Vitutustani lisää se tosiasia, että minulla on hirveä kusihätä! saatana...
[/q]

sulla on varmaan tosi vaikeaa.
mä kyllä laitoin tohon avautumiseeni että veikkaan sen pojan olleen ehkä 12-13vee, mutta joku ilkiö on varmaan poistanut sen kohdan.....

Päässä olevat ajatukset...

huokaus.. miun frendit on hylänny mut ihan totaallisesti, täällä miä kökötän yksinää himas tekemättä yhtään mitään järkevää.

Lepää rauhassa Sami*uuh* Toivottavasti sinun on nyt parempi olla*nyyh*

onnistuin kait polttamaan olkapääni, nenäni ja päälakeni raunioissa seikkaillessani... vielä ei satu mutta huomenna...

[q]Pygmi:
VEROTTAJA !! vittu pommi siihen laitokseen tulitikku perään
[/q]

mitä jos korotetaan vähän verotusta ja maksetaan joukkoliikenne sillä...?

taas kerran selkälihastulehdus*eiei**uuh* sattuu nii hemmetisti ku liikkuu...pahempi ku viimeks*slurps*

[q]kiiki:
---
Pygmi:
---
[/q]
oot muuten tosi hauska ainoa hyöty tässä hädässä on se, et kun maksaa veroja yli varojensa ei enää olekaan varaa (tai sitten tarvetta) maksaa mitään mätkyjä -lohduttaa paljon...

[muokattu 10.8.2004 14:43]

Tänää töihin, nyt on sit vissiin tämän kesän lomat pidetty. Vai vieläköhän sitä sais lisää saikkua

just näin.. mun rakas kisuli, jolle muuten just vaihdoin puhtaat hiekat, pasko kipon viereen ja mä onnekas en huomannu sitä ennen ku....no kyllä te tiiätte läts...

[q]Individual:
---
TiiTu:
paniikki. yo-kuuntelut maanantaina....apua*hikoil**iihhih*

---

Hyvin ne menee, kunhan muistaa vaan pitää korvansa auki... *täh*
[/q]

niin kai se on. ajatukset vaan aina vähän lähtee harhaileen vaikka kuinka yrittäs keskittyä....*ding*

[q]a:
---
Pygmi:
kiiki:
Pygmi:
oot muuten tosi hauska ainoa hyöty tässä hädässä on se, et kun maksaa veroja yli varojensa ei enää olekaan varaa (tai sitten tarvetta) maksaa mitään mätkyjä -lohduttaa paljon...
---

Helsinkiläisten veromarkoillahan maksettais mm. Helsingin joukkoliikennettä, ellei hallitus suuressa viisaudessaan ois päättäny et nyt niillä maksetaanki Ylä-Pihtiputaan maalaiskunnan Peltola-Jussilan kylän peruskoulun heinävajan homeremppoja :)
[/q]

Pakkohan nekin rempat on maksaa, muuten Peltola-Jussilan kylä autioituu, kun jengi muuttaa kasvukeskuksiin. Ja kukas sitten asuu Peltola-Jussilassa? Hä?

O