päivän :(

Back to häröily O

Sain kuulla eilen, etta rakas pikku hamsterini oli kuollut. Juuri nyt kun lennot oli varmat ja odotin innolla Tirpan jalleennakemista oli kaikki liian myohaista... Vain kolmisen viikkoa ennen saapumistani... Tuntuu todella pahalta, kuin olisin uhrannut hanet muuttaessani... Nyt on jaljella enaa kauniit muistot yhteisesta ajasta ja kyyneleisen surullinen mieli

päänsärky ja kun kaikki tehdään niin saatanan vaikeeksi tässä yhteiskunnassa..mitään et saa ilmatteeks etkä todellakaan helpolla*grr*

[q]Karoliina:
Sain kuulla eilen, etta rakas pikku hamsterini oli kuollut. Juuri nyt kun lennot oli varmat ja odotin innolla Tirpan jalleennakemista oli kaikki liian myohaista... Vain kolmisen viikkoa ennen saapumistani... Tuntuu todella pahalta, kuin olisin uhrannut hanet muuttaessani... Nyt on jaljella enaa kauniit muistot yhteisesta ajasta ja kyyneleisen surullinen mieli
[/q]

Otan osaa... Mä olen miettinyt, että jos hankkisin taas jänön, mutta kun se lemmikin kuolema on aina niin kamalaa Suren vieläkin lähes päivittäin 3 vuotta sitten autuammille laitumille siirtynyttä kaniani. Ei siitä vaan pääse yli.

[q]Lene:
Kuuma! En tykkää!
[/q]

Ostaa tuulettimen vaan

[q]Tikru:
päänsärky ja kun kaikki tehdään niin saatanan vaikeeksi tässä yhteiskunnassa..mitään et saa ilmatteeks etkä todellakaan helpolla*grr*
[/q]

Welcome to the real world...

miten voikin nukkua näin pitkään mutta silti näin huonosti nenä tukossa on vaikea nukkua...

Varmaan tähän mennessä vaikein asia jonka tänään (tiistaina) tein oli se kun irtisanoin itseni. Vaikeuden toi se että pomosta on tullut kaveri.

Mulla ei ole asuntoa! Täytyy ilmeisesti peruuttaa asumislisä, ellei ihmettä tapahdu ja kaupungilta löydy minulle kohtuuhintaista vuokra-asuntoa kuukauden sisällä...

Toinen :( : mun viimeisestä palkasta puuttui kokonaan yhden päivän palkka! Perkele! Taas saa soitella kiukkuisena ihmisten perään että JUMALISTE, MAKSAKAA!!!

Passi oli vanhentunu viikon. Piti ottaa sitten töistä vapaapäivä ja lähteä hakemaan väliaikaista passia huomiselle damin reissulle...

myöhästyin taas kerran töistä ja pomo oli vihainen, rannekello jätättää mikä on osasyy myöhästymiseen ja mummu on tosi huonossa kunnossa mikä aiheuttaa emotionaalisen stressin siihen päälle*nyyh* ei näin..

Mulle on tullut paha tapa kadottaa puhelintani himassa. Tai en vain muista mihin sen viimeksi olen laittanut.

[q]climate:
---
innae:
Mulle on tullut paha tapa kadottaa puhelintani himassa. Tai en vain muista mihin sen viimeksi olen laittanut.
---

Soita jollekkin ja pyydä sitä soittaa sulle. Sit vaan kuuntelet missä soi.

...eiku, öh
[/q]

Löysin jo, se oli vessassa likavaatekorin päällä. Ja kun se pentele on äännettömällä niin ei se soittaminenkaan hyödytä ja se ei osaa puhuakkaan. Täytyy siis teipata neneään kii, tjsp.

[q]martina:
kauheeeee krapulaahh......................
[/q]

[q]climate:
---
innae:
Löysin jo, se oli vessassa likavaatekorin päällä. Ja kun se pentele on äännettömällä niin ei se soittaminenkaan hyödytä ja se ei osaa puhuakkaan. Täytyy siis teipata neneään kii, tjsp.
---

Koska ihmiset usein hukkaavat pikkuasioita, niin olis kyllä selkeä tilaus olemassa pienikokoiselle jäljityslaitteelle. Esim sellanen avaimenperän kokoinen jäljitettävään esineeseen teipattava / liimattava / kiinnitettävä pieni lähetin, jota voi sitten seurata katsomalla jostain päätelaitteesta. Tai sellanen monitori, josta näkee seurattavan esineen / kohteen etäisyyden ja suurinpiirtein mihin suuntaan pitäisi kulkea jotta se kohde löytyy.

Miksei kukaan myy?
[/q]

Aivan.
Noniin, joku fiksu ja filmaattinen ihminen, Sinulle olisi nyt elämäsi tilaisuus lyödä isoiksi rahoiksi...*muhaha*

Flunssa ei lähtenyt yön aikana vaikka levitin Vicksiä*hmph*

[q]innae:
---
climate:
---
innae:
---

Koska ihmiset usein hukkaavat pikkuasioita, niin olis kyllä selkeä tilaus olemassa pienikokoiselle jäljityslaitteelle. Esim sellanen avaimenperän kokoinen jäljitettävään esineeseen teipattava / liimattava / kiinnitettävä pieni lähetin, jota voi sitten seurata katsomalla jostain päätelaitteesta. Tai sellanen monitori, josta näkee seurattavan esineen / kohteen etäisyyden ja suurinpiirtein mihin suuntaan pitäisi kulkea jotta se kohde löytyy.

Miksei kukaan myy?

Aivan.
Noniin, joku fiksu ja filmaattinen ihminen, Sinulle olisi nyt elämäsi tilaisuus lyödä isoiksi rahoiksi...*muhaha*
[/q]

Sellanen on jo....jos vaan joku keksis tuoda maahan

Iso ikävä kultaa.....*nyyh*

tosi alakuloinen olo eikä tälle ole edes mitään varsinaista syytä jonka vois hoidella pois...

Hirveä kesäflunssa vaivaa edelleen. Pää on kipeä, maha on kipeä, joka paikka on kipeä! ... onneks sain nyt saikkua loppu viikon ja antibiooti. Harmi vaan ne antibiootit on sen verran vahvat että ne pistää pään ihan sekasin. Nukuttaa ihan koko ajan.

[q]sapeli:
---
Aeryn:
Harmi vaan ne antibiootit on sen verran vahvat että ne pistää pään ihan sekasin. Nukuttaa ihan koko ajan.
---
Jos tää on se sama flunssa mikä mulla oli niin sua nukuttais joka tapauksessa koko ajan... Mut nyt kun saa kerrankin nukkua mielin määrin luvan kanssa niin ota siitä kaikki irti
[/q]

En mä kyllä muuta ookkaan tehny ku Harmittaa vaan ku tuolla ulkona on niin hyvä sää, mutta mitään ei jaksa silti tehdä.*uuh* Noh, onneks tää alkaa olee jo voiton puolella.

[muokattu 5.8.2004 21:23]

O