päivän :(

Back to häröily O

siis olossa

mikäs nyt niin ...vituttaa

[q]Pygmi:
siitä voidaan tehdä vaikka villieläintarha jonkun ökyfirman sponsorirahoilla eiku. verorahojen suuntaamisesta vois keskustella vaikka kuinka.
[/q]

suunnataan kaikki rahat mun eläintarhan ylläpitoon

kaikki mikä vaan voi mennä pieleen on tänään menny pieleen...

Paha mieli..

söin eilen 15 valkosipulin kynttä*sars* en enää tiiä haiseeko mun hikikin jo valkosipulille pelkän hengityksen lisäks...oli miten oli, kaikki karttaa mua....eikä se oo kivaa koska on viimenen lomapäivä....*hmph*

[q]climate:
paluu arkeen ...
[/q]

se ei ole ollut helppoa edellisen reissun jälkeen

Loppuukohan tää vittumainen olo ollenkaan enää??

Todella suuria vaikeuksia motivoida itsensä lähtemään ojankaivuukesäduuniin DanceValleyn jäljiltä.

Tääl kesäduunis hajoo pää! En siis millään jaksais tätä päivää... Väsyttääki pirusti!

Loma loppu ja tääl on ihan vitusti kertyny duunia poissaollessani
Tahtoo takas hollantiin
Nii ja tietenkin satoi aamulla, eli kastuin työmatkalla.
Sit pakki on ihan sekaisin.
Väsyttää ihan vitusti.
Nälkäkin ois.
Röökiäkin tekis mieli.
Kahvi loppu.
Urpot lässyttää jotain paskaa.
Nyt tääl tuli kuuma.
Web-ircci ei toimi.
CeeDeet unohtu himaan eli ei pysty kuuntelee musaa.
Rahat on loppu.
Joku vitun sinappitykki heitti mua tutilla silmään junassa.
Ei jaksais tehdä yhtään mitään
Tuntuu melkein maanantailta

[muokattu 11.8.2004 10:19]

taas vaihteeks flunssassa

-M

naperolla piti tänään olla eka koulupäivä, mut toisin kävi... kunnon vatsatauti iski kyntensä ja nyt toinen makaa kuin makarooni sängyssä... ei auttanut, vaikka yritin vitsailla, että onhan tuota peruskouluakin vielä 9 vuotta jäljellä... katsoi vaan surullisesti ja jatkoi nukkumista...

auts... tainnut naputella vähän liikaa koneella, kun etusormesta näytti katkeevan verisuoni. sattuu eikä saa sormea suoraks.. vaan parempi sormesta kuin päästä... =)

-suonetkuinsamettiauhuu

mä en tajuu

keskimääräinen yksiössä asuva ihminen: sähkön käyttö vuodessa: 950kWh/vuosi
Mun käyttö (yksiö): 2560kWh/vuosi

Työllistäkää tää vitun lahjakas konttorisählä jos mä kohta saan kenkää

ärsyttää kun nukuttaa ja sit tulee taas sade ettei pääse rakentaa valmiiksi sitä ulkorakennustakaan.....ei vaan jaksais nukkuu sellasii kolmen tunnin päikäreitä....menii päivä ihan piloille

Pientä lämpöö pukkaa ja olo hieman sekainen,yritän kapinoida olotilaa vastaan siiderin voimin *känni*

ruuhka on perseestä.... rannalta himaan kului 45min. tavallisesti matkaan menee korkeintaan 10min.

Eräs ihminen ei saa yhtä asiaa hoidettua loppuun...vituttaa sellanen

tais olla tämän tytön eka ja vika duunipv.. provisiopalkka, eikä mitn perustuntiliksaa..*dissaa*

O