päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,057
- 1,058
- 1,059
- 1,060
- 1,061
- ...
- 1,566
- Seuraava »
[q]~caro~:
tylsää duunissa.... 
[/q]
samoin...
Mikään ei nyt oikeen mee kohilleen ja tuntuu et kaikki suuttuu mulle vaikken pahaa tarkotakkaa
ei oo kivaa
[q]Lost-Soul:
Parina päivänä vähän sadellu, ni heti ollaan kesää lopettamassa...
[/q]
joo, parina päivänä vaan satanu sitten kesäkuun
mun laskujen mukaan heinäkuun puoleen väliin saakka oli kevättä, ja nyt se 3kk kesä vois sieltä jo tulla. prkl.
Luulin jo että paranin mut nyt onkin taas huono olo *eiei**uuh*
vituttaa suoraan sanottuna yks ihminen joka tekee muitten elämästä hankalan, luo riitoja huvikseen ilman syytä tai tarkoitusta, ei siinä sitten niin paha ongelma olisi jos se kohdistaisi kaiken moniin ihmisiin mutta tämä tietty ihminen kohdistaa koko vittuilun ja muut tärkeät itseään ilmaisevat elementit yhteen tiettyyn ihmiseen vain... 
ok, sen tajuan että läpällä ärsytetään toista jne... mutta jos homma karkaa käsistä että aina yleisesti, privassa ja aina vaan dissaa toista niin ei oo hyvä :(
hauskinta tässä on se että tämä kiusaaja on muita kohtaan taas erittäin ystävällinen luonne, tai koittaa näyttää siltä.
sori mutta luottamus meni tähän henkilöön...
tylsää duunissa....
voihan perseiden perse... tää on taas niin tätä. Kiirehdin flunssasena ja liian vähissä vaatteissa (hihaton ja irtohihat) töihin ja oon kastunu suurinpiirtein kaulasta alaspäin
TAAS! ja eikö toi sade koskaan lopu, tässä alkaa tulla pikkuhiljaa väkisinkin syksy-fiilis
joku ihme olonen...*hmph*
[q]Marianne:
---
Hyzenthlay:
eikö toi sade koskaan lopu, tässä alkaa tulla pikkuhiljaa väkisinkin syksy-fiilis 
---
Ihan samoissa fiiliksissä täälläkin, taitaa olla kesä nyt vietetty*poks*
[/q]
Parina päivänä vähän sadellu, ni heti ollaan kesää lopettamassa...
[q]Hyzenthlay:
joo, parina päivänä vaan satanu sitten kesäkuun
mun laskujen mukaan heinäkuun puoleen väliin saakka oli kevättä, ja nyt se 3kk kesä vois sieltä jo tulla. prkl.
[/q]
word! *muuttaa hawaijille*
*huokaus* velkakuitit laskettu...
Tieto lisää tuskaa....niin sanotaan....eli tollanen kuin saab-klubi pitäs kieltää lailla*nyyh*
Mul on vakio peli ja sitä pitäs saada tuunattua mutta se maksaa ja ei olis ehkä rahaakaan laittaa...mut toisaalta on älytön kuume parantaa ajo-ominaisuuksia ja lisätä tehoja.....*uuh*
Mä en kestä ...mun on pako saada Maptunin Stage 3....siihen Bilsteinin sprintit ja Eibachin madallus sarja....sit Foxin EVO 1 ja Nokian NRVi ja 7,5x17 / 215/40....sit intercooleri.....sit sit sit.....*nyyh* ÄÄÄÄÄÄÄÄ 
[muokattu 29.7.2004 12:22]
rasittavin lääkäri koko maailmassa!!!! 
oisin taaskin pärjännyt ilman lääkärissä käyntiä.
flunssa ja
viisaudenhammas ja
lääkkeet ku niistä ei ole apua ja
ku ei saa edes nukuttua tätä huonoa oloa ja kipua pois ja
ku jää kaikki bileet väliin ja
ku ei voi keskittyä mihinkään
*super**kivatsulle*
[q]Cassu:
Mä en kestä ...mun on pako saada Maptunin Stage 3....siihen Bilsteinin sprintit ja Eibachin madallus sarja....sit Foxin EVO 1 ja Nokian NRVi ja 7,5x17 / 215/40....sit intercooleri.....sit sit sit.....*nyyh* ÄÄÄÄÄÄÄÄ 
[/q]
piristävää, kuulostat ihan mun kaverilta. mä ymmärrän yhtä paljon sen puheesta kun se hyperventiloi noin *ojentaa paperipussia*
[q]Pygmi:
---
Cassu:
---
piristävää, kuulostat ihan mun kaverilta. mä ymmärrän yhtä paljon sen puheesta kun se hyperventiloi noin *ojentaa paperipussia*
[/q]
musta ihan tuntuu että tiedän tyypin
Venaa sekka ja refreshaa
[q]Cassu:
Tieto lisää tuskaa....niin sanotaan....eli tollanen kuin saab-klubi pitäs kieltää lailla*nyyh*
Mul on vakio peli ja sitä pitäs saada tuunattua mutta se maksaa ja ei olis ehkä rahaakaan laittaa...mut toisaalta on älytön kuume parantaa ajo-ominaisuuksia ja lisätä tehoja.....*uuh*
[muokattu 29.7.2004 12:22]
[/q]
i feel your pain. kohta tulee uutta palikkaa autoon
...tottakai sain väärät kaapelit mun subbarii 
noh, huomen töissä pitää muuntaa ne oikeeks...
[q]innae:
Flunssa ei lähtenyt yön aikana vaikka levitin Vicksiä*hmph*
[/q]
Sun täytyy nyt koittaa kaikenlaisia muita parannuskeinoja; maustekurkku korvassa yön yli, patteri suussa yön yli, päärynöitä kainaloissa yön yli - ja raportoi sitten kun joku näistä toimii!
Kaikkea fiksua on jo varmasti kokeiltu viimeisen parinsadan vuoden aikana ja parannuskeinoa flunssalle/nuhalle/vilustumiselle ei ole löydetty, eli ainoa looginen selitys on se että parannuskeino on jotain täysin pöljää...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,057
- 1,058
- 1,059
- 1,060
- 1,061
- ...
- 1,566
- Seuraava »