päivän :(
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,055
- 1,056
- 1,057
- 1,058
- 1,059
- ...
- 1,566
- Seuraava »
Anorektikot.. 
menetin elämästäni kaksi rakasta henkilöä, enkä osaa laittaa ajatuksiani enää takaisin raiteilleen.
kurkku pipi...
ei saa oikein juotua eikä syötyä mitään, ja pelkkä nieleskelykin tekee pipiä...
ja pitää olla viellä tämmöttiset rytmit että nukun sillon ku kaupat ja apteekit on auki
tyhmätyhmä*grr*
[q]Amma:
Perhesuhteet menee vituiks, kun joutuu tappelemaan jostain vitun autosta. Ärrrrmurrrr. 
[/q]
Liity kerhoon, ota nimilappu. son elämää se. 
[muokattu 26.7.2004 11:08]
mäkin oon lievässä flunssassa. Ei tähän aikaan vuodesta saa tulla flunssa
[q]naira:
Työpaikka on kuin turkkilainen sauna (en ees lähde arvailemaan lämpötilaa tai kosteusprosenttia...), puuttuu vaan jotkut ällöt eteeriset öljyt... Mistään ei tuu mitään... 
[/q]
mullakin on ihan hullun kuuma täällä - toimiston mittari näyttää viileempänäkin päivänä 29 astetta. Sitten kun oon istunu koko ajan tällasen tuulettimen vieressä, oon ilmeisesti vilustunut. Niskakin on ihan jumissa. *igoroi*
[q]naira:
Työpaikka on kuin turkkilainen sauna (en ees lähde arvailemaan lämpötilaa tai kosteusprosenttia...), puuttuu vaan jotkut ällöt eteeriset öljyt... Mistään ei tuu mitään... 
[/q]
onks siel kans karvasii turkkilaisii äijii
[q]haedy:
mulla on flunssa (paha sellainen) vaikka oon kaikin voimin yrittäny taistella sitä vastaan*prkl*
[/q]
Ehkä se onkin just siinä - älä vastustele vaan anna sen tulla ja mennä oman tahtonsa mukaan
Näin se melko varmasti on vähemmän tuskallinen kokemus, menee nopeammin ohi, ja ei jää niin todennäköisesti pitkää jälkinuhaa yms.
Muistot lohduttaa.
Lepää rauhassa, Sami.
kesäflunssa
ja ihmiset on taas niin vaikeita että... miksi asioiden on oltava aina niin monimutkasia?
kipeenä
[q]Steven Hoaks:
---
Aeryn:
kesäflunssa 
---
Sama vika... 
[/q]
Täällä kans...
Tää on ihan perseestä!
39,8 kuumetta... ei voi kestää*nuha* kirottu olet kuka tämän minulle jakoi.
aivot ei toimi.
mulla on huono olo...
eikä ruoka maistu, ollu 2 päivää jo syömättä
iski!!
Masentaa.
Tänään oli kyl niin cacca päivä kun vaan voi olla!
aamusta lähtien aivan mörtsinä ja kaikki asiat tuntu ottavan pannuun,mut onnex nyt alkaa jo hieman mieli olla parempi
[q]Aeryn:
kesäflunssa 
[/q]
Sama vika...
[q]¦):
Päin vastoin, ikä ja terveys menee JOS uuden hankit...
kokeilin kerran TeeVeettömän viikon eli radioo ja muutenki musaa vaa mut ei töllöö.
Kämppä oli kokoajan kondiksessa ja tuli muutenki puuhasteltuu paljon enemmän, eikä sitä sitten myöhemmin edes kaipaa...
[/q]
mut sit mul ei oo lapsenvahtia enää viikonloppuaamuisin... pitää itse nousta seitsemältä kehitteleen livelastenohjelmaa, kun telkkari puuttuu.... =)
-satutätiuhuu
Huomenna/tänään lauantaina lupauduin jäämään taas pitkään päivään. Meen 17 ja pääsen yöllä sit 4-5 välis*igor*. "En ole helppo, olen varma"
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,055
- 1,056
- 1,057
- 1,058
- 1,059
- ...
- 1,566
- Seuraava »