Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

Back to häröily O

o-ou ”mitä o-ou” no o-ou ”siis mitä” no perkele että oot hyvännäkönen...

[q]hannah:
Tohon vois lisätä vielä tän: sä näytät ihan enkeliltä...!!!
[/q]

no mut minkas sille tekee jos nayttaa

”Moi shaanks mä nushhii sua takaapäin tisshien välisht shuihin?”

yesyesjoobringitonjoo.

[q]sts:
”sori koitan nyt epätoivosesti iskee sua”

toimi, edelleenki ks. ihmisen kanssa yhdessä :)
[/q] okei toi oli harvinaisen huono,mut oli niin heikko hetki sillon et ei mus ollu naista enää sanoo vastaan*nauru*

Mä olen aina ollut moisessa touhussa niin surkee et oon kattonu parhaimmax olla ees yrittämättä

[q]annabel:
Mun viimeisin: ”Ei jaksa pelaa nyt, annatko numerosi?”

Yleensä mulla on vaan huonoja iskurepliikkejä..

[muokattu 21.4.2004 13:05]
[/q]

Mut eihän toi oo huono .. jättää kaikki typerät soidinmenot väliin ja menee suoraan asiaan
Eipä jää ainakaan epäselvää
'

[muokattu 22.4.2004 10:48]

Mennännkö teille katsomaan susien klaania*eiei*

[q]Avernian:
---
Howdy:
Mut eihän toi oo huono .. jättää kaikki typerät soidinmenot väliin ja menee suoraan asiaan
Eipä jää ainakaan epäselvää

---

No en mä ainakaan antaisi jos joku tuntematon tulee pyytämään numeroa, eikä ole osoittautunut mitenkään kiinnostavaksi.
[/q]

Tosikko mähän sanoin ton ihan tosissaan naama vakavana

multa on kerran ihan oikeasti kysytty ”käytsä täällä usein”. Mä vaan repesin

-”Wow! Onpas naaraalla uljas kakkapatteri!”*hymy*

edit: Itse en kylläkään iskemistä harrasta pahemmin, koska en ole sitä taitoa koskaan oppinutkaan. Joten ”iskuyritykseni”/kommenttini on aina heitetty sen verran humoristisella tunteella, että lauseen kohde on vain hymyillyt kauniisti takaisin. Kun se hymynpilkahdus on saatu, niin sitten vain rohkeasti itseään tutustuttamaan!*plur*

[muokattu 22.4.2004 11:30]

[q]caitrin:
Onhan se kiva kohteliaisuus, muttei kyllä iskurepliikkinä toimi jos sen sanoo joku viinalta haiseva ”bileturisti” ...know what i mean..
[/q]

ynh... ja huonoin paikka tulla iskemään bileissä on tanssilattia!

[q]Hyzenthlay:
ynh... ja huonoin paikka tulla iskemään bileissä on tanssilattia!
[/q]
Berberistä vaan kiinni tanssilattialla ja huohottamaan korvaan, aah

joskus kermassa juotuani hieman liian monta tuoppedaalenssia ja taisihan siihen pohjiksi upota puollitranssenia viinaa ku innostuttiin... ni kokeilin seuraavaa:

Tyttö hymyili aluksi koska oon kuiteski good looking, good smelling and good love making (jamesille terkkui)... heti ku avasin suuni ni sielt pääs:

\”Vittu tykkäätsäki iha himmeest bassoulinasta...\”

voi tyttö parka pelästy pahan kerran ... perkele ku vaikutan kuumottavalta kännissä no ei voi mitää...

[q]peikkotyttö:
---
sts:
”sori koitan nyt epätoivosesti iskee sua”

toimi, edelleenki ks. ihmisen kanssa yhdessä :)

---
okei toi oli harvinaisen huono,mut oli niin heikko hetki sillon et ei mus ollu naista enää sanoo vastaan*nauru*
[/q]

Älä yhtää yritä puolustella

[q]Hyzenthlay:
[/q]
olin salee minä on nimittäin tullut se vahingossa joskus tehtyä

[q]Hyzenthlay:
[/q]
tohon kyl repee joka kerta kun ton kuulee.. toi on vaan niin v*tun huono.. jos loppuu juttu niin tota voi tosin käyttää.. saa ainakin hyvät naurut jos ei muuta..

kauniit sääret, monelt ne aukee?*kuolaa**sydän* tai ei se ollut huonoin sillai et se toimi kuitenkin.. kyseinen tyttö kuuluu elämääni vieläkin*blush*

Paras turnoff mitä olen naiselle onnistunu sanomaan
tulee viimekesästä mieleen, olin turussa tätä naista moikkaamassa ja mentiin nukkumaan sänkyyn ja katseltiin siinä molemmat kattoa kun ei heti tullut unta.
tää nainen oli ihan fiilareissa ja odotti että tekisin sen aloitteen ja mä sit sanoin sille että kuule....... ja hän käänty mun päälle ja mä jatkoin siihen niin miten ois jos... mentäis huomenna mansikoita torille syömän.

Se jos mikään oli sellainen turnoff että hohhoh

[q]misjah:
---
Hyzenthlay:

---

tohon kyl repee joka kerta kun ton kuulee.. toi on vaan niin v*tun huono.. jos loppuu juttu niin tota voi tosin käyttää.. saa ainakin hyvät naurut jos ei muuta..
[/q]

paitsi voishan toi läpällä mennä: moiii käytsä usein täällä? ollaanx me nähty jossain... mulle muuten sanottiin toi maaginen lause vakavalla naamalla

tämmönen tuli mieleen heti ekaks.

kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon ”meilt saa näit laatikoit” ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.

näin jälkeen päin vaan*nauru*

[muokattu 21.4.2004 12:43]

[muokattu 21.4.2004 13:01]

O