Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...
- 34
- Seuraava »
[q]remotion:
Eihän se ihan noinkaan mennyt...
ruma daami tulee pyytää tanssimaan, esitetään kysymys: Näytänkö mä sun mielestä Kevin Kostnerilta? Oletetaan että vastaus on ei Sitten voi todeta yks kantaan, no sitten mä en myöskään tanssi susien kanssa, kai tajuat? Ja näin on hoideltu yks lipevä eukko pois kuvioista...
[/q]
Toi on kyllä aika tyly mut osaa ne naisetkin joskus olla tylyjä niin kai sit mieskin voi heittää joskus pahasti
... ja Remotion toipuu useiden avomurtumien paranemisen ja pitkällisen kuntoutuksen jälkeen lähes sataprosenttisesti...
iskijä: tykkääksä hyvästä seksistä...?
iskettävä (vittuuntuneeseen sävyyn): EN!
iskijä: no lähe sit mun mukaan...
Tui tui tipu, täällä mato!!!
[q]kazaa:
Kerran muistan eräs ihan kivan näköinen tyttö tuli mun viereen, pyllisti ja sanoi: eikö ookkin hyvä, haluaisitko maistaa?
[/q]
Haha, mikä huonous! Miksiköhän noi iskurepliikit onkaan yleensä jätetty miekkosten lauottaviksi..
Epätoivoinen Lähteekss jompikumpi teist tansshii?! random teinihelvetin vikojen hitaiden aikana on varmaan huonoin mitä mulle ja kaverilleni on tultu sanomaan. Oltiin ehkä kuustoist vee silloin, ja tää kaverini jopa lähti.
Joskus huonot iskurepliikit - tai etenkin hieman omituiset - saattaa kyllä olla mielestäni ihan sympaattisiakin. Riippuu tosin hyvin pitkälti tilanteesta ja niiden esittäjästä.
Esimerkiksi eräissä bileissä ei-edes-kovin-kauaa-sitten olin iloisesti tanssahtelemassa ja yksi henkilö tuli siinä käymään pariin kertaan ja mitään sanomatta toi hymyillen pari geishakonvehtia suuhuni. Menin kohtuu hämilleni enkä voinut kuin ihmetellä ja hymyillen mutustelin siinä suklaita tanssiessani. Bileiden loputtua tämä tyyppi tuli sitten tarjoamaan lisää suklaata ja kysyi jotakuinkin: Montako näitä pitäisi vielä syöttää sulle, että oisit mun tyttö? menin vaan jotai ihan ujoks ja punastelin ja oli vaan sympaattisenkummallisenoutoa *blush**blush* Oli aika mukava tyyppi.
(okei pidän kummallisuuksista *nauru*)
Edit: mitäihmettälainausmerkiteitoimineet
[muokattu 27.4.2004 17:59]
Ulkona puistos joskus kevääl yläaste aikoina sanoin yhelle tytölle kuuntele tota yht lintuu..venaas koht se visertää taas.. TOI! Eiks ollukki ihanan kuulost? se visslas sen sulle *vetääpaperipussinpäänyli* im ashamed to show my face in public.
Kyl me kaks viikkoo taidettii sit pissisten oikeesti seukata
\oot sä yksin täällä?!\ *kuolaa**känni*
...spooky. Joskus pelotan jopa itseänikin
[q]Hyzenthlay:
multa on kerran ihan oikeasti kysytty käytsä täällä usein. Mä vaan repesin
[/q]
Multa kysyttiin kerran jossain Tallinkin laivalla et \'käytsä tääl usein?\'
[muokattu 27.4.2004 21:57]
Tossa kuukausi takaperin kun olin Tallinan laivalla eräs sankari tuli kysymään Hei, ootsä menos Tallinnaan?
[q]ella_:
Tossa kuukausi takaperin kun olin Tallinan laivalla eräs sankari tuli kysymään Hei, ootsä menos Tallinnaan?
[/q]
Tota pitääki kokeilla ens kerralla ku o laivalla! Toiha o hyvä!
[q]ella_:
[/q]
[q]pinkie_:
---
Hyzenthlay:
---
[/q]
Multa on kysytty useemmanki kertaa. Ei se mitä sanoo, vaan miten sanoo.
Mä olen jo jonku aikaa miettiny toimisko \lähetkö meille pelaa trivial pursuittia?\ .
[q]KumiTorso:
---
Hyzenthlay:
---
---
Mä olen jo jonku aikaa miettiny toimisko lähetkö meille pelaa trivial pursuittia? .
[/q]
Haha, mulle on kerran toi toiminu
Koska tässä kerran kysytään huonointa isku repliikkiä jonka olen ITSE sanonut niin veikkaisin että se on: Sulla on muuten hieno kaularengas! (taisin sanoo sen pirullisessa humalassa yhelle kisulle joka tuli jutteleen mulle). Ei muistella pahalla
[q]pinkie_:
---
KumiTorso:
Mä olen jo jonku aikaa miettiny toimisko lähetkö meille pelaa trivial pursuittia? .
---
Haha, mulle on kerran toi toiminu
[/q]
Kyllä mä ainakin lähtisin!*joo*
Kaveri kerran huomas kauniin tytön tanssilattialla ja lähti rohkeena etenemään kohti häntä... Meni viereen tanssimaan ja kysyi lähetääks tanssimaan?
Ei näin
[q]Steven Hoaks:
Kaveri kerran huomas kauniin tytön tanssilattialla ja lähti rohkeena etenemään kohti häntä... Meni viereen tanssimaan ja kysyi lähetääks tanssimaan?
[/q]
viikon veto
[q]Steven Hoaks:
Ei näin
[/q]
Täs lähiaikoina baaris juttelin jonku tuntemattoman tytön kans niitä näitä, ja en tullu ajatelleeks koko lausetta, mut olin kiinnostunu mis baareis se käy, nii pääs lipsahtaa käytsä tääl usein :X
tämmönen tuli mieleen heti ekaks.
kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon meilt saa näit laatikoit ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.
näin jälkeen päin vaan*nauru*
[muokattu 21.4.2004 12:43]
[muokattu 21.4.2004 13:01]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- ...