Huonoin iskurepliikki jonka olette sanonut?

Back to häröily O

Käytsä usein täällä?*vink*

Tapahtu viimekesänä, (about 2,3‰ juubassa...)
Sanoin täysin ventovieraalle pimtzulle olevani taiteilija ja että voisin maalata hänelle valitsemastaan aiheesta taulun.
se oli sitten silläselvä... lemmentöihin asti....

[q]shine:
Käytsä usein täällä?*vink*
[/q]

En käy..joka viikko vaan

[q]kuilu:

---
näin jälkeen päin vaan*nauru”
---

Náit siis kyseistä henkilöä sit deitin yhteydes?

en oo kyseissä muijaa sen jälkeen nähny. vaikka olinkin tukevassa humalassa niin jotenkin siitä huolimatta menin kipsiin eikä tullut mitään muuta mieleen.....

nii sii jälkeenpäin toi episodi naurattaa mut ei kyl siin tilanteessa ja kun kaveri muistaa aina muistuttaa.

Harvemmin ite ketää lähen iskee... töiss saan kuulla kyll aina jotain tosi omaperäsii iskuyrityksii. Jatkoille kysytää joka kerta. Ehkä hauskin on ollu et: heität sä mut meille jatkoilla ja leikkitää leegoilla. Nyt ei kyll tuu mitää muut mielee, kerron ku tulee

\”Haluatko hyvää seksiä?\”

\”EN!\”

\”Ok, no lähde sit mun mukaan\”

”Sä näytät jotenki sillai söpöllä tavalla sammakolta”

”sori koitan nyt epätoivosesti iskee sua”

toimi, edelleenki ks. ihmisen kanssa yhdessä :)

onks olemassa edes hyvia \”iskurepliikkeja\” *täh*

Mun mielesta jokainen KEKSITTY lause on ihan naurettavan saalittavaa ja tekopyhaa. Mut, jos ei ole pokkaa menna ihan omana itsenaan niin minkas sille voi... Parasta menestysta toivoen niille, jotka turvautuvat moisiin *vink**piis*

[q]mayah:
Tää ei nyt taas mee ihan otsikon mukaan, mutta tuossa pari viikkoa sitten ollessani viihteellä kiharahiuksisen ystäväni kanssa, joku poika kommentoi ohi kulkiessamme kaverilleen, että ”toi näyttää ihan miljonääri-jussilta”. Tämä tietysti olisi mukava kuulla, jos pitäisi miljonääri-jussin ulkonäöstä ja jos ei sattuisi olemaan tyttö...
[/q]

Joskus vuosia sitten joku tuli heittämään mulle ”Miks kaikki miehet antaa ymmärtää, mut ei ymmärrä antaa” Ja heti perään sanomassa mun kaverille ”Mä en oo helppo, mä oon varma”.

[q]zaler:
---
mayah:
Tää ei nyt taas mee ihan otsikon mukaan, mutta tuossa pari viikkoa sitten ollessani viihteellä kiharahiuksisen ystäväni kanssa, joku poika kommentoi ohi kulkiessamme kaverilleen, että ”toi näyttää ihan miljonääri-jussilta”. Tämä tietysti olisi mukava kuulla, jos pitäisi miljonääri-jussin ulkonäöstä ja jos ei sattuisi olemaan tyttö...

---

[/q]
Tää oli kyl aika parasta tavaraa taas hetkeen*joo*

[q]zaler:

[/q]

Käytsä tääl usein?

[q]PoisoN:
Käytsä tääl usein?

[/q]

sano toi jossain junassa tai bussissa jollekin...

*känni**pelle* : ”Hik, asuhtsä täällä usein..?”

No, eipä kai...luin tuon vain jostain...

[q]Individual:
*känni**pelle* : ”Hik, asuhtsä täällä usein..?”
[/q]

LOL

Joskus n.17vee, pokailtiin kaverin kanssa ”pissiksii” Espalla:”Hey, I`m Marc from Amsterdam!”

[q]alien:
---
PoisoN:
Käytsä tääl usein?

---

sano toi jossain junassa tai bussissa jollekin...
[/q]

Tai sukupuolitautien poliklinikalla*slurps**heiii*
sick..*nauru*

[q]PoisoN:

Käytsä tääl usein?

[/q]
ainiijoo alahuoneella....

tämmönen tuli mieleen heti ekaks.

kaverin töissä oleva tyyppi oltiin samassa pöydässä ei ees juteltu ja kun se lähtee menee meen perään ja sanon ”meilt saa näit laatikoit” ja annan käyntikortin.....
vähän sen muijan naama venähti siin tilantees.

näin jälkeen päin vaan*nauru*

[muokattu 21.4.2004 12:43]

[muokattu 21.4.2004 13:01]

O