Mitä/mikä rakkaus on?

Back to yleinen keskustelu O

[q]W:
---
ALIEN:
---
Pinxu:
Jospa nää tytsyt/leidit/mitkälie ei uskalla olla kunnolla omana ittenään sun seurassa?Ja sit homma menee mainitsemakseks sählingiks?*miettii*

---

no sithän ne saavat syyttää itseään, jos kerran ei osaa olla rehellisiä (eikä ole sinut itsensä kanssa) ja menettävät W:n kaltaisen uhkean prinssin! :DD

---

Voi vittu....*igor*
[/q]Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*

[q]Pinxu:
Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*
[/q]

heh...*pahis* eikä pelkästään illanvietto-seuraks

[muokattu 19.8.2004 20:20]

[q]ALIEN:
---
Pinxu:
Te oottee varmaa ihan mainioo seuraa tollee ihan vaa illan vietoks,ku tollasta juttuu pukkaa*wirnuu*

---

heh... eikä pelkästään illanvietto-seuraks *pahis**nauru*
[/q]Njaahas.. *pahis*Muutenkin vai?Vai jtn tiettyjä tilanteita?

ihan muuten asiaan liittyen (*nauru*) uskoisin, että yksi ”todiste / ele” rakkaudesta on se, että henkilö nauttii siitä, että toinen on vähintään tyytyväinen / iloinen. Eli epäitsekkyyttä, mitä olen jo varmaan maininnut muutamaan otteeseen joidenkin asioiden yhteydessä..

[muokattu 19.8.2004 20:23]

[q]sapeli:
Tätä siis tarkoitan rakkaudella - Rakkaus on sitä ns. alkuhuumaa.
[/q]

Tälle on suomen kielessä ihan sanakin: ihastuminen.

[q]Tämä kemia kuitenkin lopahtaa jossain vaiheessa, yleensä riippuen parista kuukaudesta muutamaan vuoteen - kemiaa opiskeleva ystäväni mainitsi kaksi vuotta jonkinlaisena tyypillisenä maksimirajana. Olen itse kokenut tämän ja uskon siihen.
[/q]
wtf?
Pisti vaan naurattamaan, mikä tiedollinen auktoriteetti ”kemiaa opiskeleva ystävä” tässä yhteydessä on..

[q]Pinxu:
Njaahas.. *pahis*Muutenkin vai?Vai jtn tiettyjä tilanteita?
[/q]

tilanteissa ja ihan muutenkin, jos neiti on sen ”arvoinen” *vink**nauru*

[q]S-T:
---
sapeli:
Tätä siis tarkoitan rakkaudella - Rakkaus on sitä ns. alkuhuumaa.

---

Tälle on suomen kielessä ihan sanakin: ihastuminen.
[/q]

tais Sapelilla mennä senat vain sakaisin..ko? koska alkuhuuma on todellakin sitä ihastumista omastakin mielestä ja se kasvaa (jos kasvaa) siitä sit rakkaudeksi.

[q]ALIEN:
---
Pinxu:
Njaahas.. *pahis*Muutenkin vai?Vai jtn tiettyjä tilanteita?

---

tilanteissa ja ihan muutenkin, jos neiti on sen ”arvoinen” *vink**nauru*
[/q]Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma??

[q]Pinxu:
Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma??
[/q]

toi arvo oli lähinnäkin vitsi.. ellei sit ajattele sitä siltä kannalta, että olet myös hyvää seuraa meille Miksi et uskaltaisi tulla juttelemaan meille? ei me sua syödä... ainakaan heti

[q]ALIEN:
---
Pinxu:
Mitenkäs tää arvo sit pitäs määritellä?Ei muute,mut tietäs niinku et uskaltasko ehkä joskus tulla moikkaa tai jtn jos ois joku sauma??

---

toi arvo oli lähinnäkin vitsi.. ellei sit ajattele sitä siltä kannalta, että olet myös hyvää seuraa meille Miksi et uskaltaisi tulla juttelemaan meille? ei me sua syödä... ainakaan heti
[/q]Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XD

[q]Pinxu:
Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XD
[/q]

no pistetään sit W:n kaa bulkit päälle, eiks jep?!
seura on aina tervetullutta.... :)

[q]ALIEN:
---
Pinxu:
Ei mua kandee syödä..Tosin paljon ois syömistä,mut mä maistun tooosi pahalle.Ehkä seurana ois toimivampi. XD

---

no pistetään sit W:n kaa bulkit päälle, eiks jep?!
seura on aina tervetullutta.... :)
[/q]Bulkit?häh?täh?*ihan tyhmänä pihalla*

[q]Pinxu:
Bulkit?häh?täh?*ihan tyhmänä pihalla*
[/q]

tyhmä vitsi se vain oli... =)

[q]ALIEN:
---
Pinxu:
Bulkit?häh?täh?*ihan tyhmänä pihalla*

---

tyhmä vitsi se vain oli... =)
[/q]Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi

”Kaiken se kestää,
kaikessa uskoo,
kaikessa toivoo,
kaiken se kärsii.... rakkaus ei koskaan katoa”

-utopiauhuu

[q]Pinxu:
Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi
[/q]

ööh... no ei varmasti!

[q]ALIEN:
---
Pinxu:
Hmmm..Ehken mä kuitenkaan uskalla...te ootte nii pelottavii..Ja kuitenki mul käy sit näi

---

ööh... no ei varmasti!
[/q]Niin noh..Nyt tässä on ainakin jtn 200kilsaa välissä,että henkeni saan pitää ainaki hetken aikaa..*naur*

[q]Pinxu:
---
ALIEN:
---
Pinxu:

---

ööh... no ei varmasti!

---
Niin noh..Nyt tässä on ainakin jtn 200kilsaa välissä,että henkeni saan pitää ainaki hetken aikaa..*naur*
[/q]
No täälläpäs on paljon ehitty tehä kun kävin pyykkituvassa! treffit on vai jo sovittu? vai niin! heheh....yks misu lisää meijän ymärille bileissä on viellä ihan jees...mutta kohta hei misut, saatte alkaa jo ottaa noita jonotus lappuja, ei meistä nyt ihan kaikille riitä, sori! *nauru**nauru*

Runkkari, joka heittää hiekat silmille aina silloin ku on kivaa ! ! !

Olen tässä miettinyt että mitä rakkaus on? Onko se hyvän olon tunnetta? Sitä että tietää että joku välittää? Kaipaus, onnellisuus, kaikenlainen hyvän olon tunne? Kuulukos tuo kaikki siihen? Mitä siihen ei kuulu? Keskustelin tänään aiheesta ystäväni kanssa jolla on juuri mennyt poikki kumppaninsa kanssa muutaman vuoden seurustelun jälkeen.. Voiko rakkaus kuolla? Perheen välinen rakkaus vs. kumppanien välinen, mitä muuttujia koette vuosien aikana ja mitäs sitten kun ne katoavat?

ai niin... Kerran eräs fiksu austraalialainen(tai uusi-seelantilainen) nainen sanoi näin:

[q] Love ain´t somethin lak uh grindstone dat´s de same thing everywhere and do de same thing tuh everything it touch. Love is lak de sea. It's uh movin´ thing, but still and all, it takes shape from de shore it meets, and it´s different with every shore.
-Zora Neale Hurston [/q]

tälläistä tänään..

O