Mitä/mikä rakkaus on?

Back to yleinen keskustelu O

[q]diffas:
---
DominikH:
Kiva tunne, jonka toivois tuntevan aina :)

---

Mul on jatkuvasti pahaolo, sen täytyy olla rakkautta! Tai sit
oon ymmärtänyt väärin jotain jossain kohti. ~:|
[/q]
you are falling in *sydän*

[q]sapeli:
Tämä kemia kuitenkin lopahtaa jossain vaiheessa, yleensä riippuen parista kuukaudesta muutamaan vuoteen - kemiaa opiskeleva ystäväni mainitsi kaksi vuotta jonkinlaisena tyypillisenä maksimirajana. Olen itse kokenut tämän ja uskon siihen.
[/q]
Ei *lvetti kiitos ehkä viikkon parhaista nauruista

[q]siveys:
[/q]

Rakkaus on sitä että jos puolet torsosta jää jyränalle niin ryömii veret suussa tuomaan kukkia kullalle *sydän*

rakkaus on tuskaa, jota kuitenkin haluaa aina vaan lisää

[q]siveys:
---
sapeli:
Tämä kemia kuitenkin lopahtaa jossain vaiheessa, yleensä riippuen parista kuukaudesta muutamaan vuoteen - kemiaa opiskeleva ystäväni mainitsi kaksi vuotta jonkinlaisena tyypillisenä maksimirajana. Olen itse kokenut tämän ja uskon siihen.

---

[/q]

http://www.websmileys.com/sm/crazy/1087.gif http://www.websmileys.com/sm/crazy/1087.gif http://www.websmileys.com/sm/crazy/1087.gif http://www.websmileys.com/sm/crazy/1087.gif

Rakkaus on ruma sana

Maailma taitaa olla pullollaan aforismeja, mutta tässä on joku lainaus jostain joka kuvaa vastausta kysymykseen:
\"....kuunnellessani ääniäsi toisaalla kodissamme, tiedän miten sen kertoisin: \'en toivoisi että olisit kukaan toinen\'. \"

.-Pepi-.

[q]unik:
Rakkaus on ruma sana
[/q]

Jep... mökki biisi *känni*

'Rakkaus tuntuu jaloissa. Ne kävelee sinne päin johon on rakastunut.' Näin sano yks 5v poika.

[q]~silence~:
---
copycat:
Mä en tiiä ainakaa mitää pahempaa.Sitä luulee elämänsä olevan malillaan kunnes...sitä RAKASTUU!!!! Koko elämä kääntyy ylösalasin...mikään ei koskaan palaa ennalleen ja sun elämäs on pelkkää kärsimystä ja uuden epäonnisen rakkauden etsintää ja aina vaan käu huonommin...

---

Darling when did we fall? When was it over?
Darling when? When did we fall? When was it over?

I suppose it is the price of falling in love
I fear it is the price of falling in love

[/q]

önks toi joku laulu ja waht is teh point of ool tis poetry?

Nosiis jos biisilinjalle lähdetään niin yksi biisi on ylitse muiden

Why do I never seem to learn?
That love is wrong and girls are fucking evil.
I guess I'll never figure out
What womankind is all about.

The Ataris - The Last Song I Will Ever Write About A Girl

*sydän*

Kuulin joskus jostain että rakkaus on aikuisille sama asia kuin joulupukki lapsille. Se/sitä on olemassa niin kauan kuin siihen uskoo

[q]DarkElf:
Kuulin joskus jostain että rakkaus on aikuisille sama asia kuin joulupukki lapsille. Se/sitä on olemassa niin kauan kuin siihen uskoo
[/q]

joulupukilta sentään saa jotakin...

-vanhapiikautunutkyynikkouhuu

[q]Uhuu:
---
DarkElf:
---

[/q]
*reps* ei rakkaus automaattisesti tarkoita että on luvassa namia

[q]Pygmi:
---
Uhuu:
---
DarkElf:
---

---

*reps* ei rakkaus automaattisesti tarkoita että on luvassa namia
[/q]

ei niin.. vaan kun sais ees ne villasukat =)

-kylmävarvasuhuu

aika hölmö/vaikee topic :S varmaa monia muotoja tolla rakkaudella tjs :)

" When love is not madness, it is not love. "

*sydän*

rakkaus on perseestä, se satuttaa aina..*kivatsulle*

Olen tässä miettinyt että mitä rakkaus on? Onko se hyvän olon tunnetta? Sitä että tietää että joku välittää? Kaipaus, onnellisuus, kaikenlainen hyvän olon tunne? Kuulukos tuo kaikki siihen? Mitä siihen ei kuulu? Keskustelin tänään aiheesta ystäväni kanssa jolla on juuri mennyt poikki kumppaninsa kanssa muutaman vuoden seurustelun jälkeen.. Voiko rakkaus kuolla? Perheen välinen rakkaus vs. kumppanien välinen, mitä muuttujia koette vuosien aikana ja mitäs sitten kun ne katoavat?

ai niin... Kerran eräs fiksu austraalialainen(tai uusi-seelantilainen) nainen sanoi näin:

[q] Love ain´t somethin lak uh grindstone dat´s de same thing everywhere and do de same thing tuh everything it touch. Love is lak de sea. It's uh movin´ thing, but still and all, it takes shape from de shore it meets, and it´s different with every shore.
-Zora Neale Hurston [/q]

tälläistä tänään..

O