Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- ...
- 92
- Seuraava »
siis turhan moni täälläkin unohtaa nuo pienet perussäännöt mitkä vallitsee painonpudotuksessa...
1. Lisää HYVIÄ rasvoja ruokavalioosi ( eli rypsiöljyä tai oliiviöljyä suoraan sellaisenaan kuumentamatta) saattaa maistuu aluks pahalle, mut siihen tottuu. Tämä lisää lipolyysin määrää elimistössä eli rasva-aineenvaihduntaa. eli kansankielisesti tungetaan hyviä rasvoja naamaan että pahat lähtis pois. Aika moni laihduttaja pelkää rasvoja, vaikka suurin syy lihomiseen ovat hiilihydraattien ja huonojen rasvojen yhdistelmä. (noin 0.5g/painokilo olisi suositeltava määrä)
2. Aamulenkki tyhjään vatsaan tai vaihtoehtoisesti riittävän ajan kuluttua viime-ateriastasi. Elimistö käyttää suoraan melkeen rasvaa energiaksi, kun ei hiilareita ole enään saatavilla yön paaston jälkeen.
3. Vähennä hiilarit minimiin, paitsi treenipäivinä, Muista että ketoosi ei kuintenkaan sovi aloittelijalle.
4. Ei hiilareita illan viimeisellä aterialla ollenkaan , vain proteiinia ja rasvoja. Yöllä elimistö ei tarvitse hiilareita mihinkään ja ne varastoituvat helposti rasvaksi.
5. Nimimerkillä näillä ohjeilla -25kg
6. Osta vain sellaista ruokaa kotiisi mikä sopii diettiisi, näin ei tule syötyä muuta, eikä ne diettiruuat niin herkkuu oo et niitä hirveesti tekis mieli ylimmäärästä ahmia.
7. SYÖ 3 tunnin välein ( jos harrastat punttailua ota 30g proteiinia joka aterialla) eli saat päivässä syödä 5-6 kertaa vaikka olet dietillä ) esim sopiva jako kaloreissa on ainakin itsella, Aamu: 350, Lounas 400, päivällinen 400, palautusjuoma 250, iltapala 300, välipalat 200 per kappale *2 , eli vajaat 2000 kalorii... sillä pitäs jo pienemmänki miehen laihtuu, nainen voi jättää noi välipalat pois ni tulee sopivat määrät..
8: Muista että laihdutat rasvaa, et lihaksia. Mitä nopeammin laihdut sen suurempi osa kadotetusta massasta on lihasta ja nestettä, sopiva vauhti pudotukseen olisi noin 0,5kg/viikko.
Tässä jotain ohjeita , ota ihmeessä yhteyttä jos haluat lisäneuvoja, Nimellistä korvausta vastaan voin suunnitella juuri sinun tarpeisiin ja tavoitteisiin sopivan ruokavalion sekä treeniohjelman...
[q]Hyzenthlay:
ei kannata jättää juustoa pois! vaihda ne kevyempiin juustoihin. Itse olen (myös *hymy*) varsinainen juustofriikki, joten polar5 ja arlan delite on *slurps*[/q]
Noi über vähärasvaset juustot on ku vessapaperia leivän päälle laittais.
[q]Jna:
---
niomic:
mmmm, brownies and ding dongs, washed down with a gallon of Dr. Pepper *nauru**iloinen*
---
Joo! Ja Double Whopper with onion rings...yummy!!
no joo.. itse jätin juuston syömisen kokonaan pois, ja vähensin leivän syömistä. Katsotaan miten käy-> varmaan tulee vieroitusoireita kun en saa juustoa!
[/q]
ei kannata jättää juustoa pois! vaihda ne kevyempiin juustoihin. Itse olen (myös *hymy*) varsinainen juustofriikki, joten polar5 ja arlan delite on
mä ainakin tykkään
[q]niomic:
mmmm, brownies and ding dongs, washed down with a gallon of Dr. Pepper *nauru**iloinen*
[/q]
Joo! Ja Double Whopper with onion rings...yummy!!
no joo.. itse jätin juuston syömisen kokonaan pois, ja vähensin leivän syömistä. Katsotaan miten käy-> varmaan tulee vieroitusoireita kun en saa juustoa!
Onnea yritykselle Jone!
Mä tein uutenavuanna semmottisen periaatepäätöksen, et ennen kesää on painoo saatavaa 10 kiloo lisää, taij sit eij mennä rannalle ollenkaan - tai ainekaas ennen lumentuloa
Noh, kaikesta karkinmäsytyksestä hualimatta oon viälä kuuen kilon pääs tavotteesta, mut onhan täs viäl pari kuukautta aikaa...ehkä teen sen
P.S. Valion suklaa-pansku-jäätelö med mycket chockladsås
Mun pitäs saada painoa lisää, en tohi edes puntarille mennä, kun viimeeks painoin vaan 45 kg.
[q]UnityF:
mä juon nykyään 1,5L vettä päivässä + teet ja kahvit ja sokerittomat mehut..
Neste on tärkeä laihutuksessa *joo*[/q]
Mut tee ja kahvi ovat diureetteja, eli ne tuskin ainakaan lisää nesteen määrää kehossa, vaan pistää sen vaan menemään läpi?
Hahhaa, tänään alittui 67kg:n rajapyykki. Paino alkaa toisinsanoen olla kohdallaan. Toi maha on vaan silti edelleen ongelma.
[q]Jone:
Olet 20. Lue toi oma tekstisi viiden vuoden päästä ja kelaa onko asiat edelleen samoin.
[/q]
jos lääkäriä on uskominen niin en tule kuulemma ennen keski-ikää pahemmin lihomaan. aineenvaihdunta kuulemma sellainen. käy tietysti mulle. mutta kun ei se lihomattomuus yksin auta, vaan kyllä nätin kropan hankkiminen myös (omasta mielestäni) treeniä kaipaa
Joko muutaman kuukauden säännöllinen uinti tai sitten tämä rahattomuus (=ruuattomuus) alkaa pikkuhiljaa näkyä. Eli viimeisen kahden kuukauden aikana on paino pudonnut n. 3kg, tällä hetkellä hieman vajaa 68kg.
Uinti tekee varsin hyvää ylä- ja alakropalle, vielä kun keksis jotain tolle keskivartalolle...
7d. -1kg. tsemppis jatkuu.
[q]diffas:
Jaa tuleeko ihmisesta parempi, jos on laihempi?! :()
[/q]
Useimmiten todennäköisesti kyllä mikäli ihminen on ennen laihtumistaan ollut tyytymätön painoonsa (ja se ei ole hirveän harvinaista näin pinnallisessa yhteiskunnassa).
[q]diffas:
Jaa tuleeko ihmisesta parempi, jos on laihempi?! :()
[/q]
Ei. Ihmisestä tulee laihempi silloin kun siitä tulee laihempi. Joku kokee sen tavoittelemisen arvoiseksi, toinen ei ja kolmas on kummankin edeltävän kanssa eri mieltä asiasta.
About 5-6 kiloa on lähtenyt painoa pois.*piis*
[q]unik:
About 5-6 kiloa on lähtenyt painoa pois.*piis*
[/q]
*täh*
siehä oot purtsi kohta ku luuviulu!
alotus tapahtu 2002 vuoden alus... sillon 97kg... 2003 vuoden kesällä 73kg... nyt 78kg... vois taas kyl lähtee pudottaa!!! niin ja oon 173cm... eli jos joku 70kg pääsis niin siit en enään alas päin haluu ees mennä!!! mut kattoos ny!!! ja paras laihdutus vinkki... ei syö MITÄÄN!!!! vetää aina semmosii neljän päivän settejä kerran paris viikossa niin johan lähtee paino tippuu!!! FAKTA!!!
[q]yusu:
---
Ozie:
---
yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee
---
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki
---
se on se lihasmuisti..tulee nopee takas mitä on lähteny
[/q]
Paitsi, että se lihasmuisti toimii niin, että hermotukset lihaksiin kehittyvät nopeasti aiemmalle tasolle = voiman nousu. Ei se menetetty lihasmassa noin nopeasti tule takaisin lihasmuistilla.. toki tietysti nopeammin kuin jos olisit aloittanut nollasta.
tupakkilakko toi mukanaan muutaman lisäkilon vielä että ihan ei tavoite siintele silmissä...
tää nyt menee hiukan offtopic, mutta oliskohan täällä joku rullaluisteleva ihminen joka osais sanoa mikä mulla on tekniikassa vikana kun alaselkä kipeytyy niin pirusti pitempien lenkkien aikana?
vai onko mulla vaan niin s--nan huonot selkälihakset...
mun piti pikkusen kiristellä kesää kohti, mutta ei ainakaan vielä ole mitään tapahtunut voi kyllä johtua tästä jahkailusta... vähää lihasmassaa ei haluaisi lähtevän, mutta ainahan sitä löysää tuntuu löytyvän vääristä paikoista
- « Edellinen
- 1
- ...
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- ...
- 92
- Seuraava »