Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 92
- Seuraava »
Noviiseissa raskaassa sarjassa aika monilla. Voin laittaa sulle vaikka privaa...
Ja ei sen tarvii olla erityisesti menestynyt. Jos lavalla on finaalissa niin ei sitä kynikseks voi sanoa.
[muokattu 6.4.2004 21:27]
Jotenkin tuntuu, että sä et ees tiiä mistä sä itte puhut.
[muokattu 6.4.2004 21:30]
[q]William-78:
Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.
[/q]
Tai ehkä ihan viestiketju vaan eikä ihan kokonainen palsta
[q]William-78:
haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
[/q]
Kaikki lätkänpelaajat on ihan vitun pellejä.
*släp* OFF TOPIC!
[q]alien:
ohoh.... Ja vittuiluun vastataan vittuilulla x 1000 000
[/q]
Totta munassa. Tapana on ollut et jos joku tuo pussin herneitä ja putken rajalle ja onnistuneesti sujauttaa yhden herneen siitä pussista sieraimeeni, niin vastaisku tulee sitten ns. täydeltä laidalta.
*sydän* From Kerava with love *sydän*
[q]alien:
---
remotion:
*släp* OFF TOPIC!
---
eipäs oo... urheilu aiheinen topic ;)
[/q]
...ja johan nyt prkl jos en saa itse perustamassani häröily-puolen topicissa kirjoittaa myös täysin offtopicia?
Takaisin topiciin kuitenkin:
Itse olen nyt sitten aloittanut päivittäisten turhien kalorien pudottamisen siitä, että olen juonut tämän viikon Pepsi Maxia normaalin Kokiksen sijaan.
[muokattu 7.4.2004 10:23]
[q]alien:
Ja sit tietty siitä ruokavaliosta voisitte valistaa tyhmää. Älkää unohtako myöskään kertoa, kuinka paljon käytätte testosteronia, dekaa, vinstroo yms, mitkä todellakin ovat tunnettuja teidän harrastusksisanne. TOSIN tehän olette ihan hyss hyss, niistä asioista, koska
A) ne ovat tarkoitettu niille, joilta puuttuu pitkäjänteisyys omien lihasten luonnollisen kehittymisen suhteen
B) ovat suuruuden hulluja
C) hormonit ovat erittäin epäterveellisiä keholle ja päälle
D) ne EIVÄT TODELLAKAAN OLE REHELLISTÄ URHEILUA, koska siinä miehestä tulee monta miestä ja hän saa monen miehen voimat. Ai niin, onhan niitä naisiakin :)
eli myös elämäänne kuuluvat ristiinsidotut pallit ja mielipuolen järki varsinkin humalassa Sori nyt pieni yleistys, mutta _tiedän_, etten puhu myös paskaakaan. Onhan se varmasti miehekästä olla iso, mutta mulle henkilökohtaisesti tulee aina ensin terveys, järki ja rehellisyys
[muokattu 7.4.2004 09:09]
[/q]
Sulla on varmaan noista omakohtasta kokemusta kun tiiät noin hyvin. Ja jos ensin tulee terveys niin sä et myös sitten juo varmaan viinaakaan...
[q][Nuclear]:
---
Galrav:
Kaikki lätkänpelaajat on ihan vitun pellejä.
---
Sä et vaan tajuu niinQ.
[/q]Ai? Mun mielestä toi vastaus oli juuri sopivan hyvä heitto kun se suhteutetaan alkuperäisen viestin vittuiluun ja järkevyystasoon
määä oon niin laiska. lähtee jos on lähtiäkseen, vois kyl.. mut kunhan ei lisää tuu Oon vaan niin laiska.. ja ruoka on niin hyvää.. mut mikäpä siinä.. mullei oo itseinho viettii juurikaan, ni ihan sama.. muut saa ajatella mitä tykkää.. mä en vaan jaksa...
ohoh.... Ja vittuiluun vastataan vittuilulla x 1000 000
Ilmottaudun myös. Suuri ja huimaava tavoitteeni on 3kg. Pitutta löytyy 170 ja painoa 58 jonka haluaisin 55. Ja eipä tuoo 58 paha olisi jos vain saisi hieman kiinteyttä. Se että on pääasiallisesti yöt töissä ja syö hyvin epäsäännöllisesti tuo ainakin minulle tuota vararavinnetta liialtikin. Päivittäin käyn koiruuden kanssa lenkillä ja yritän kävellä kaikki matkat jotka vain pystyn.
Kunhan saisin jalat ja tuon mahan seudun vähän timmimmäksi niin olisin hyvin iloinen. Jotan pitää jättää nykyinen ruokavalioni; roskaruoka ja karkit. Kokiksen olen joutunut vaihtamaan pepsi maxiin (luusto ja hampaat haurastuivat liikaakin*hmph*).
Koulussa minulle ravintoterapeutit opettivat, että kaikkea voi syödä vaikka laihduttaa kunhan muistaa kohtuuden.
Nimim. käytän kermaa ja voita kohtuudella*hymy*
[q]pHaze:
Ai? Mun mielestä toi vastaus oli juuri sopivan hyvä heitto kun se suhteutetaan alkuperäisen viestin vittuiluun ja järkevyystasoon *nauru*[/q]
Niinpä, ehkä ois pitäny laittaa se pakko-hymiö tonne loppuun et ois munkin viesti menny perille.
[q][Nuclear]:
Niinpä, ehkä ois pitäny laittaa se pakko-hymiö tonne loppuun et ois munkin viesti menny perille.
[/q]Tää sähkönen viestintä on vaikeeta =)
Mitää pudotuksia .. mul taitaa olla kevät lihominen meneillään kun kilot senkun lisääntyy
Kai mun pitää taas jakaa teille hyviä vinkkejä (ihan kun mulla muka olis siihen varaa)
Niin siis itse en ole pudottamassa painoa enkä nostamassa sitä,
vaaka-arvo ei ole mulle mikään jumala...
Keskivartaloa kuitenkin yritän vähän saada kuntoon... Siitä löytyy tunnusteltavissa oleva sixpack, mutta sen päällä on extraa, jota nyt tiputtelen pois, jotta sixpack myös näkyisi...
Olen lopettanut alkoholin juomisen, korvannut kolajuomat vedellä ja kofeiinipillereillä (säästyy myös rahaa), lopettanut sipsien ja muiden vastaavien syömiset.
Sen lisäksi pyrin kulkemaan kaikki alle 10km yhdensuuntaiset matkat polkupyörällä
ja pidemmätkin jos on aikaa...
Myös 50 vatsalihasta aamuin illoin tulee tehtyä.
Muuten sitten vartalon lihaksiston oletan kasvavan ja tulevan kuntoon kun olen koko kesän tekemässä raskasta ruumiillista työtä...
Että sellainen kunto/ruokavalio ohjelma täälläpäin
[q]hannah:
en viitti ees yrittää mitään kilojen pudotuksia,
ei mitään järkee...
[/q]
kuvas perusteella ei tod. oo mitään järkee!
[q]alien:
Klubbareille varsinkin suosittelen kannettavan CD, MD, MP3 -soittimen ostamista ja uudet lenkki tossut! Sit vaan jotain kunnon kiksua, hc:ta, housea tai aina ihanaa rumpu-bassoa kehiin ja lenkille!! *jiihaa*[/q]
Ilman soitinta kyl puuduttavaa juosta tai edes käydä salilla. Salil nyt pystyy olee mut lenkil tekis jo pahasti tuskaa. Joten pikku sijoitus jossei jo valmiiks omaa maksaa ittensä takasin hyvin äkkiä.
[q]pia^^:
...Alku pituus on 159cm ja painoo on 53kg . Tavoitteena olis et paino tippuis noin 5kg.
[/q]
niin minäkin melko tarkkaan juuri noissa mitoissa enkä tasan alota mitään diettiä
[q]pyhimys:
Nyt joku voisi antaa jotain hyviä vinkkejä miten saada pakaroista läskit pois. Ruokavalion pitäisi olla ihan kunnossa, mutta aina, jos vähänkin tulee ylimääräistä, niin se kaikki menee tuonne alas. Tuntuu, että itsellä vatsa ja takapuoli on vaihtanut osaa keskenään *hmph*. Yläkroppa on ihan hyvässä kunnossa ja vähän näkyy peräti vatsalihaksetkin (jee *nauru*), mutta tuo alaosasto näyttää silti kuin se olisi elänyt pelkällä suklaalla koko tämän ajan
[/q]
Suosittelen ehdottomasti polkupyöräilyä, rullaluistelua ja lumilautailua...
Noilla on ainakin oma alakroppa pysynyt hyvässä kuosissa...
täysin vittuuntunu vaan ku mitään tuloskia ei näkyny vaikka monta vuotta oon treenannu.. parhaimmillaan 12h viikossa tanssia ni pah.. mä oon tämmönen vaikka kuinka riehuisin (ja joo, en tuolloin treenatessani eläny epäterveellisesti, päinvastoin). Vuoteen en oo treenannu, eikä muutosta huonompaan suuntaan oo tullu..
mut samatahti.. päivittäin nyt lenkkiä tj..seksii
- « Edellinen
- 1
- ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- ...
- 92
- Seuraava »