Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

+ - 0

[q]nomic, 10.4.2008 19:14:
Tavoite on, että näkee pippelin, kun käy pissillä!
[/q]

Mulle tulee aina välillä yhteen roskapostilaatikkoon semmosia hyviä tarjouksia millä tää onnistuu laihtumattakin
Voin laittaa sun sähköpostiosoitteen niille jos haluat

Eli nyt olis fillari haettu.
http://rave.irc-galleria.net/d/images20/00/02/85/59/79551448.jpg
Tollaisella mä aattelin tästä lähin noi työ- sekä kauppamatkat ja mahdollisimman paljon myös vapaa-ajanmatkoista hoitaa.
Penkkiä on siis kuvan ottamisen jälkeen nostettu ja tarkoitus olis vielä tohon eteen semmonen kori hankkia, jossa kulkee tavarat kivasti.

Plim! -7kg neljässä viikossa suuren elämänmuutoksen jälkeen, kiinnittämättä asiaan mitään huomiota. Tässähän vois melkeen alkaa pudottaa painoa aktiivisestikin :D

Bojoing-testi sanoo että -10kg tohon lisäksi voisi olla sopiva tavoite - joskaan ei kesäksi eikä kerralla :P

T. nimim isopylly

Tänää pudotin just kaks kiloa!!

..kurkusta alas.

[q]Dementation, 6.3.2006 00:53:
Voitteko joku lahjoittaa mulle joku 5-10 kiloa?
Kun en liho millään ja se on oikeesti mulle ongelma...
[/q]

Joo taalta tulee !
Ready?

Kilo lähteny joulun jälkeen mut viä on pari kiloo matkaa viime syksyn mittoihin.

Viime kuukausien saldo -11 kg. Vähän hikoiluu ja pikkasen kevyempää tankkaamista. Miellyttävää olla sopivan kokoinen taas. :-)

mullaki alko viime viikolla pudotus..5kiloa mie tahon ainakkii pois.. pittää tanssia paljo nyt*tanssittel*
Vihannesta ja liikuntaa siis.

Halpojahan ovat ihan kävely/hölkkä, pyöräily..muu ulkoilu yleensäkki.Kesällä pääsee sitte heitteleen frispiitä ja juoksee pallon perässä ja sulkapalloa huitoo enemmänki.

[q]Timce, 10.4.2008 15:53:
75->78->82->86 o/
[/q]

sama kaava, mut vaaka sanoo jo TILT :D

varmaankin sen takia että tarkoitus on laihtua? :D
miksi kukaan laihduttaisi koko elämää tai yrittäisi elää noilla kaloreilla aina?
Kyse oli kai kilonpudotuksesta.

Mieskin elää pienen totuttelun jälkeen 1500k.kalorilla päivässä (DIETIN AJAN).

[q]2la, 12.1.2010 21:10:
Myykää läskinne, läskit

Läskillä lukutaitoa -laihdutuskampanja Nepalin opettajankoulutuksen hyväksi

Tiivistettynä:
jokaisesta helmi-toukokuussa laihdutetusta kilosta maksetaan 15 € Nepalissa tapahtuvan opettajankoulutuksen hyväksi.
Rahoittajana suomalainen yksityishenkilö, järjestäjänä Terveyden ja hyvinvoinnin laitos ev.lut. seurakuntien avustuksella.
[/q]

Tämä olisi oikeasti kiinnostanut, mutta yksi ehdoista on että laihduttaja on aloittaessaan ylipainoinen. En taida ihan niin paljoa painaa kuitenkaan.

[q]sativa, 13.1.2010 18:47:
Muakin kiinnostais kuulla tosta "säästöliekistä". Miten nopeeta ja miten pienillä kaloreilla se tosiaan edes tulis?

Mun mielestä on ihan ok laihduttaa syömällä tyyliin vain 500-1000 kaloria päivässä, jos vaan mieli ja kroppa jaksavat, ja vitamiinit, hivenaineet ja proteiinit huolehtii. Urheilla voi vielä päälle. Jos joku päivä on paha olo, niin sitten syö enemmän. Viikonloppuna voi käydä hyvällä omatunnolla vaikka baarissakin, ja on muuten mukava olo kun on viikolla pysynyt ruodussa.

Itselläni toimii tämä tällä lailla, eikä mua kiinnosta vaikka kuka sanois siihen mitä. En oo ikinä elämässäni ollut (ainakaan mielestäni) "hoikka", yleensä vain "normaali", joten tämän kesän ajattelin ihan jopa tutkimuksen kannalta kokeilla, että miltä tuntuisi olla sellainen. Eikä veltolla tavalla hoikka, vaan timmillä tavalla. Toivottavasti onnistun, luulis nyt kun paino on ollut pitkään laskussa eikä oo vasta kuin tammikuu.

Tsemppiä meille!

Teinityttöjen blogeista: "Nothing tastes as good as thin feels" Ehkä tossa on jotain perää, mutta vähän nolo.
[/q]

Kannattaa sitten myös muistaa sellainen pienen pieni seikka, että kroppa tosiaan reagoi siihen että se saa vähemmän energiaa siten, että se alkaa varastoimaan energiaa parhaaksi näkemällään tavalla. Eli jos korppa on tottunut saamaan liian vähän energiaa ja sitten sille sitä yhtäkkiä annetaan, niin se alkaa säilömään tätä energiaan tehokkaimmin, eli rasvana. Siksi jatkuva ja tasainen ravinnon saanti on laihduttamisessa tärkeää ja liikunta on tärkeimmässä roolissa.

Järkevä, terveellinen syöminen sekä monipuolinen liikunta auttaa pitkälle. Eli ei pelkkää salia, ei pelkkää lenkkiä, eikä pelkkää porkkanaa..

[q]remotion, 14.1.2010 11:35:
varmaankin sen takia että tarkoitus on laihtua? :D
miksi kukaan laihduttaisi koko elämää tai yrittäisi elää noilla kaloreilla aina?
[/q]

Mut eiks pointtina oo myös se et ne kilot kanssa pysyy poissa?

No, tää onkin just se asia jonka suhteen itse koen, että on parempi muuttaa elintapoja ja ruokavaliota terveemmäksi ja lisätä liikuntaa, kuin hysteerisesti vahtia kaloreita tai kokeilla ihmedieettejä.

Olen jo alipainoinen joten ei tarvii laihduttaa. En vain liho vaikka kuinka söisin.

Ei täs paljo tartte mitään ylimäärästä kilonpudotusta kyllä ees harkita, ku töissä on niin pirun kiire, että hyvä jos vessaan ehtii. Syömisestä puhumattakaan.. Sitäpaitsi kokkina mä syön muutenkin niin ravintosuositusten mukaisesti, ettei noita ylimääräisiä kiloja oikeen tahdo kertyä. Vaikka joskus, kun on niin kiireistä ja ei ehi syödä tai jaksa enää himassa kokkailla, ni kun se paino lähtee tippumaan itestään, ni sitä välillä toivois että lihois vähän helpommin mut minkäs teet. Ja kun tulee tolla fillarillakin poljettuu jonku verran ni liikuntakin hoituu ihan itestään

Kappas, mä en ollukkaa kirjotellu viel tänne... Alotettiin kämppiksen kanssa viime heinäkuun lopussa käytännössä ketoosiin perustuva dieetti. Kämppis piti ketoa yllä n. 2,5 kuukautta, minä 3 (jonka jälkeen pikkuhiljaa nostin hiilaritasoja, edelleen matalat n. 50g/päivä). Dieetin aloituksesta lukien ehti painoa tippua 17 kiloa ja yllätyksekseni huomasin että 3 viikon joulutauon aikana (jolloin en ihmeemmin katsonut mitä söin, ainoana pannassa lyhyet hiilarit, eli vaaleat leivät, riisit jne... tosin karsumelliä tuli napostettua muutamaan otteeseen ja sokru kuitenkin kaiken pahin :D ) nousi kehon kuivapaino ainoastaan n. puoli kiloa (mittasin siis uudestaan parin hiilarittoman päivän jälkeen kun kehosta oli ylimääräiset nesteet jo poistuneet).
Tässä ois nyt tarkoitus aloittaa vähähiilarillinen dieettailu uudestaan jonka lisäksi saliharjoittelu (joka itse asiassa katkaisi painonputoamisen jo marraskuussa vaikka dieetti olikin päällä yhä) jolla olisi tarkoitus kiinteyttää paikat jotka eivät muuten kuihdu

Vaikka ruokavalio on parantunut (täysviljaa, säännölliset ruokailut, ei raskaita aterioita etc.) ja liikunnan määrä noussut tuntuu, että paino pysyy ennallaan tai nousee :D Noh, onhan tässä vielä vähän aikaa kerätä turhat kilot pois. Vaakaa en omista, joten on aika vaikea sanoa tän hetkistä painoa, mutta veikkaan, että perus talvipaino pyörii edelleen, eli n.57kg.

[q]Super-Kerttu, 14.1.2010 17:28:
EDIT: Ainiin, tää on napattu toiselta sivulta Drunkorexian sanotaan olevan sellainen, jossa ihminen lakkaa syömästä tai vähentää syömisiään rajusti, jotta voisi juoda alkoholipitoisia juomia enemmän lihomatta
[/q]

Kuulostaa aika pöljältä toiminnalta

Niin ja painonpudotuksen aikana dokailu keskeyttää painontippumisen vaikka miten dieettais, koska kun maksa polttaa alkoholia, muu aineenvaihdunta on minimissä. Ja lisäksi jos pitää hiilaritonta dieettiä yllä niin viinan kanssa läträily voi olla hengenvaarallista (kehon kuivuminen saattaa aiheuttaa ketoasidoosin = sokeritautikohtaus).

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O