Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 92
- Seuraava »
Mä kaipailen edelleen Turun suunnalla liikkumiskaveria.
Itse en pääse yksin liikenteeseen, koska oon laiska ja saamaton tän asian suhteen. Kaverin kanssa varmasti jaksan, semmosen joka jaksaa pyytää mukaan. Tiiän, tyhmää, koska järki sanoo että liikuttava ois.
[q]Freja, 17.2.2010 10:56:
Joo venaas, rupeen tästä lusikoimaan leivinjauhetta ;)
[/q]
Omnomnom!
No, se nyt oli vaan esimerkki ja pointti oli että kalsiumia on muuallaki ku maidossa.
Sieltä Finelin sivulta voi helposti ja näppärästi tarkistella muitaki ravintoaineita, jos kiinnostaa. (Tai jos esim. haluaa vältellä gradun kirjottamista sijaistoiminnalla *pepsodent*)
Read this:
http://higher-thought.net/wp-content/uploads/Notes-to-Good-Calories-Bad-Calories.pdf
tämän jälkeen ei tarvitse miettiä kuinka syödä, miten syödä, milloin syödä jne.
Asiat eivät ole niin monimutkaisia miltä ehkä vaikuttavat ravinnon suhteen.
Ihminen on vielä geneettisesti "luolamies" ja keho myös toimii ravinnon osalta niin (hunther-gatherer).
Ja jos oikeasti haluaa vielä syventyä tarkemmin, kannattaa tuo 600 sivuinen kirja lukea. Siinä on käyty 100v ajalta _kaikki_ olemassa oleva tutkimusdata ravintoon liittyen.
[q]Super-Kerttu, 31.1.2006 19:44:
Tulipa tuossa eilen huomattua mukava yllätys, jonka uusi kevyt ruokavalio on aiheuttanut. Olen siis syönyt viime aikoina, erittäin pajon salaatteja, kalaa, kanaa, rahkaa ym.. Kevyitä ruokia. Eilen sitten mentiin tyttöjen kanssa ravintolaan ja tilattiin ihan perusmättöjä. Olen aina ollut hyvä syömään ja jaksanut syödä isojakin annoksia. Nyt jo muutaman suupalan jälkeen ruoka alkoi tökkimään. Lähinnä sen paljouden ja rasvamäärän takia! Niinpä jäi ruokaa syömättä iso kasa, mikä on todella ennen kuulumatonta. Se rasvainen ruoka ei ollut edes hyvää!
Tästä lähin syön siis vain kotona, tai sitten salaatteja ravintolassa!
[/q]
Joo ei oikein uponnu mätöt. Ja voi luoja millanen olo mul oli seuraavana aamuna. Tuntu et kaikki paikat oli turvoksissa ja täynnä suolaa ja rasvaa... Nyt onneks taas normalisoitunu.
Mä oon lihonu kevään aikana 6 kiloo. Ehkä ihan hyvä koska olin aika laiha ennen. Ja boobsit kasvaa ja peppu pyöristyy*hihu*
Huomenna käyn ostamassa Wii Fitin! o/
I'm in o/
Nyt loppu tää parin vuoden löhööminen ja loppuvuoden löydös Ben & Jerry's (<3) saavat nyt kyytiä.
Tammikuussa aloitin salilla käymisen, sitä ennen satunnaisia liikuntasuorituksia. Liikunta aina ollu jotenki pakkopullaa enkä saa siitä kovinkaan suurta mielihyväntunnetta niinkuin väittävät. No mutta, yritän ainakin.
Tavoite olis mahtua pieniksi jääneisiin lempivaatteisiin, sekä kesällä oleviin siskon häihin olisi kiva OIKEASTI olla hyvässä kunnossa ja ehkä jopa sinut oman kropan kanssa.
Nyt kun on vielä hyvä syy ja aikakin painon putoamiseen on realistinen, niin pakko se nyt jos ei koskaan.
Painoa olisi tarkoitus pudottaa sellanen 7-8 kiloa, mutta en vaakaa niin seuraa jos vaatteet alkaa mahtumaan ja ehkä jopa lihaksia näkyä (ja peilikuva miellyttää :))
Kiteytettynä: urheilu aloitettu (vastahakoisesti) mutta tulosten toivossa. Ruokavalio kunnossa. PT:n kanssa tapaamisia ja sitä kautta tsemppiä ja hän myös ruokapäiväkirjaani analysoi. Kalorilaskuri.fi myös hyväksi havaittu ja silmiä avaava todellisuus :D
Tsemppiä! (itselleni)
Sanna nyt 51kg, rasva% 15,2 (=7,8kg) :) + paljon paljon lisää treenausta!
[q]emppu, 3.5.2007 16:38:
Mul hoiti 1,5kk työstressi tän laihduttamisen. Paino putos 6kg :D :( pää sentäs pysy kasas ja nyt vihdoin urakka ohi jotenka vois taas miettiä urheiluakin.
[/q]
oho......duuni on kovin laihdutus kuuri todellakin.....itelki tippu 4kg 2 viikos ku oli hoppu duunissa ja samaan aikaan remppa himas.
kaippa ne pian takas tulee...siis puntille*super*
[q]yusu:
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee
[/q]
Oho jätkällähän on ollu Weight Gainerit tosikäytössä...aika hienoo tulosta kuitenki
Eiks klubbarilla ollu erikseen joku puntti & sali-topic
[q]discopöllö:
Luulen että tässä on käynyt niin että ensiksihän kalorimäärä on aivan liian alhainen. (Elimistö menee säästöliekille). Laihduttava naisen pitäisi syödä sellaiset 1200-1500 kaloria päivässä. Ja toiseksi syötyjen kaloreiden määrä ei kerro vielä kovinkaa tarkasti sitä onko ravinto sisällöltään terveellistä. Voi syödä kalorimäärältään huomattavasti enemmän mikäli ravinto on oikein koostettu. Laihduttajankin täytyy saada tarpeeksi rasvoja ja syödä kohtuudella hiilareita ja suhteessa enemmän proteiineja kun normaaliruokavaliossa. Vai muutama ajatus
[/q]
No jaa, tai sit mä oon laskenut ihan väärin :D Tai sit vaan kuvittelen et syön nyt yhtä vähän kaloreita kuin silloin. Mutta mun mielestä mä syön ihan normaalisti, kaks lämmintä ateriaa, aamu- ja iltapalan, ja ihan terveellisesti, koulussa mitä nyt siellä on, ja kotona itse tehtyä kohtalaisen kevyttä ruokaa. (en syö punaista lihaa enkä kanaa)
[q]BlueWind:
[...] mutta vuosi sitten ostamani parit housut ei enää mahdu päälle ja appelsiini-iho tekee tuloaan - ja sekös ketuttaa. [...][/q]
Toi et vaatteet jää pieneks motivoi mua ainakin suht reippaasti.
Okei mäki siis ilmoittaudun. Olen tosin alottanut jo tammikuussa mutta mitään muutosta ei painoon ole tullut. Housut kyllä tuntuvat mahtuvan paremmin. Pituus on 168 ja paino 67,4kg(salilla mitattu 3hsitten) Tammikuusta paino laskenut 3kg ja vielä tahtoisin sen laskevan jotain 5kg..Voi kyllä olla että ei laske kun käy salilla.. kasvaa vaan lihakset. No ainakin sitten näyttää paremmalta peilistä.
Ai joo ja BlueWind.. kannattaa vaan ostaa sitä selluliittigeeliä, kyllä se auttaa jonkun verran..
ananas on hyvää myös makeannälkään
Ananasta ei kannata syödä ennen kun menee nukkumaan.. joutuu yöllä herää vessaan..*hymy*
Mäki oon laihduttanut joulust asti.
tippunut noin 4kg :) mut ajattelin vielä ainakin toiset 4tipauttaa.
Tiedä sitten miten onnistuu..mut yritän kuitenkin. :)
Pidin yhdessä vaiheessa ruokapäiväkirjaa, ja ihan normaaleilla ruokatottumuksilla (pois enimmät karkit ja sipsit) päivittäinen kalorimäärä oli siinä 900-1300, mutta kyllä mä silti olen vähän pyöreä. Enkä nytkään sen enempää syö, ja olen alkanut enemmän harrastaa liikuntaa, mutta ei ainakaan vielä mitään tuloksia havaittavissa...hmh.
Mä voisin liittyä tänne seuraan... en nyt tässä viitsi mittoja mainita, mutta liikaa on. Läskiä siis. Olen käynyt salilla muutaman kerran, ja yrittänyt (huom. yrittänyt) syödä terveellisemmin. 1 kilo lähti mutta tuli takaisin, eli eipä ole vielä edistystä tapahtunut. Ei se liikunnan lisääminen niin vaikeaa ole kuin syömisen vähentäminen, syöminen kun on niin kivaa...
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- ...
- 92