Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

rocalla kyl ihan jess :D

[q]niomic, 11.3.2009 14:57:
Taidat sit reiska vedellä noit kirkkaita aika antaumuksella. Jos vertailet annostarpeita esim. vodun ja vähänkään makeamman siiderin suhteen, ni siiderit vetää semmosta tahtii edellä et tsägäl paatuneimmat denat saa kiinni jos maksa viel pelaa :D
[/q]

Mä en juo ollenkaan kirkkaita. En muutenkaan juo alkoholia pahemmin, mutta jos siideriä juon niin light-versiota - esim GCn green apple lightissa on 30 kcal desissä = 150 kcal per pullo. Väkevissä juomissa on noin 90 kcal 4 cl:ssä - ja jos ei ilman lantrinkia niitä pysty juomaan, niin siitä tulee vielä lisää kaloreita.
Huonolla viinapäälläni en montaa siideriä tarvitse, että olen tarpeeksi humalassa ja juon vettä loppuillan. En vaan pidä liiallisesta humalasta.
Punaviiniä nautin lasillisen silloin tällöin, 12 sentin annoksessa noin 90 kcal (riippuu tietenkin viinistä, mutta noissa lukemissa se pyörii).

Tästä voisimme siis päätellä, että alkoholinjuontini ei kuitenkaan ole ongelma jos mietimme kaloreita.

[q]GoA, 13.1.2006 11:00:
Eli treenitapa/ruokavalio esille. :)
[/q]

TISSIT KANS!1

ei oo vaakaa mut tein avokämmenel bojoing-testin eripuolille vartaloo ja totesin et pitää kyl alkaa sulattaa pekonii nyt kunnolla jos meinaa olla ok kunnos kesäl.

2 edellisen viikon aikana on fillaril kertyny 120km työmatkoihin, ja se 60km viikos tulee jatkuu läpi kesän + sit tietenki kaikki muut matkat mitkä yleensä suhaa yleisil tai autol nii ne poljen fillaril :)

[q]Hansu, 31.3.2007 10:57:
Mulla tuli viime kesänä (toukokuun alusta syyskuun loppuun poislukien elokuun kesäloma) 150 km viikossa työmatkapyöräilyä (yht. 30 km päivässä) ja siihen päälle vielä vapaa-ajan pyöräily, kaupassa käynti pyörällä jne., mutta ikäväkseni en huomannut läskirintamalla juuri mitään muutoksia. En tajua, ehkä osasyynä oli huimasti kasvanut ruokahalu, mutta odotin kyllä parempia tuloksia. Kunto tosin nousi ja pohkeet vahvistuivat ihan kivasti. Nyt pääsiäisen jälkeen olis tarkotus alottaa uusi työmatkapyöräilykausi jos säät vain sallii.
[/q]

Joo ei pidä polkee ykkösel ylämäet ja alamäet poljetaan kans täysii eikä huilata niin kyl sit alkaa tuottaa tulost :) itel ainaski JO nytte.

Mut ei toi mun fillari kyl oo edes tarkotettu asvaltille tai ylämäkiin, mut sit taas jopol ton matkan vois suhasta edestakas muutaman kerran vaa sen takii koska se on hauskaa..

Jos haluu nii voi aina käydä ostamas fatburnerit 30e np ja kiskoo niit huivii ennen liikuntaa (toimii).

[q]Tyeicha, 21.4.2007 08:05:
ja ny se alkais taas.. ehkä vielä ehtii kesäks kuntoon.
[/q]

kevyeesti, täshän on 2kk aikaa treenata tehokkaasti .)

Tarkotuksena olis tiputtaa rasvaprosenttei, kiloja ei luultavasti tuu tippuu ollenkaa.

Pituus: 168cm Paino :62.2kg Rasvaprosentit: 18.5%

[q]26.10.2004
Tarkotuksena olis tiputtaa rasvaprosenttei, kiloja ei luultavasti tuu tippuu ollenkaa.

Pituus:168cm Paino :62.2kg Rasvaprosentit: 18.5% [/q]

Pieni välitarkastus mis mennää:

Paino: 62.7kg Rasvaprosentit: 17.2% Pasifique ja kesä, täältä tullaan!

Terveellistä safkaa, vaaleen leivän vaihdoin tummaan, perunat korvaan vihanneksil aina välil, roskaruokaa kerran viikos jos on kova darra ja niin edelleen. 1-3 kertaa viikos maastoon pyöräilee ~tunniks. Salille en oo jaksanu raahautuu kertaakaa tän vuoden puolel, kotona harjottelen 5 kertaa viikos vatsa/selkälihaksii ja punnerruksii, käsipainoil vähäsen kans! Hyvä olo :)

Edit: mittaus siis sähkömittaril

[q]tulppaani:
Mulla on aina ollut se pahe, että kyllästyn kaikkeen, jota teen enemmän. Sen takia urheilukin on alkanut pikkuhiljaa hiipua. Kyllä varmaan jaksaisin lenkkeillä pari viikkoa...
[/q]

No lenkkeily on kyllä aika tylsää puuhaa..mutta mites rullaluistelu, pyöräily? Ottaa hyvää musaa ja lähtee luistelee pariks tunniks auringon alle *sydän*

[q]sativa, 23.1.2010 17:40:
---
Freja, 23.1.2010 12:04:
Millä tavalla paastosit (aka mitä laitoit kurkusta alas), kuinka kauan, ja mitkä olivat tulokset? Teettekö sitä säännöllisesti?

---

Tää ei varmaan oo ihan semmonen paasto, mitä sä ajattelit, mut kerrompa kuiteskin. I did it like they do in Middle-East. Siis olin noin neljä viikkoa Ramadanilla. Söin aamulla ennen klo 10 ja illalla klo 19 jälkeen (se oli talvea, olisin periaatteessa voinut syödä jo kello 16 mutta en lähtenyt fuskaamaan). Söin ihan normi ruokaa, mutta kokeilun loppua kohden vatsalaukku oli kutistunut niin paljon, että en olisi varmaan jaksanut syödä esimerkiksi mitään mikroateriaa kokonaan. [/q]

Sulle kävi sit päinvastoin ku aika monelle arabille ramadanin aikana :) Usein ramadanin aikana yöt on varsinaisia ruokafiestoja, joten monella itseasiassa paino nousee. Tietysti varmasti ero oli myös siinä, että söit normaalia (suomalaista?) ruokaa, koska esim. perinteinen iftar-illalline on aika runsas.

Mut itse asiaan. Ooks Reija ajatellu, et kokeilisit ensin paaston sijasta esim. detox- tai nesteenpoistokuuria? Ilmeisesti ihan suositeltavaa tehdä moinen joulun ja esim. kesäloman jälkeen.

[q]ALIEN:
mä rupean nostattaa kiloja läskillä![/q]

hehee..oikein! ..mä oon onnistunu kerää nesteitä ja läsää vasta 3kg ..pakko pieni bulkki vetää päälle

[q]Lene:
Mä painan 40-44 kiloa (oma vaaka näyttää 40 kg, terkkarin 43 kg), joten mistäköhän sitä laihduttaisi? Syväkyykkyjä en tee vaan oon tehnyt ”kevyemmällä” tavalla. Enkä kuntosalilla käy kun ne vehkeet on mulle liian isoja.
[/q]

No mä epäilen et sulla ei oo kovin iso perse, jos painat 40kg (mun vasen pakara painaa jo 40kg ;-) Ainakin meijän kuntosalilla voi säätää noita vehkeitä ja smith-kyykkyä ja hack-kyykkyä voi tehdä ”kaikki”

Musta tuntuu et voit aika huoletta mättää ruokaa kunnolla ja treenaa kovaa

Jos tuntuu, että tarttee pikkasen apua pudotteluun, niin suosittelen: http://biosignature.fi/wp/?page_id=20

Ite kävin emännän mukana kerran. Pihdeillä mitattiin rasvat ja sitä kautta luotiin hormoniprofiili. Sitten pieni haastattelu päälle ja sitten lähettiin suosittele sopivaa ravintoa jne. Jos vaan Kaisalta löytyy tilaa, niin kannattaa käydä.

Mun mielest tää katabooli on kaikkein paras Oisko joku kata vapaaehtonen mun booliin?

Joo anteeks oon väsynyt, ja on huono läppä mut tärkeintä et mulla on hauskaa

Kiitos remotion katabolian yksinkertaisesta selittämisestä

Ehkä mä silti jatkan tällä mun ulkoilu-töissäjuoksentelu-hyvinsyönti-linjalla, enkä aloita tästä mitään harrastusta. Oikealla ruokavaliolla tulee hyviä tuloksia varmasti. Ei ehkä ihan niin nopeesti kuin nappeja napsimalla yhessä yössä, mutta kyllä mun pinna tämän kestää.
Oon sellasta sorttia että jos laihdun nopeasti niin myös ne kilot tulee nopeasti takaisinkin. Ja tästä jojo-laihduttamisestakin on puhuttu että se ei terveellistä ole.

Menen popsimaan porkkanaa ja sitten poistun 10 tunnin "lenkille" eli duuniin

[q]Lyylikki, 10.4.2008 12:42:
No silti 11 kiloa kuukaudessa on suhteellisen paljon. Ja tuo 1,5 kiloa viikossa alkaa myös olla aika hurja tahti, jos painonpudotusta meinaa jatkaa pitempäänkin. Eikähän se enää välttämättä onnistukkaan, kun aletaan olla jo siellä lähellä tavoitepainoa.
[/q]

Tjooh, mul o se n. 0,5 kiloa viikossa tavotteena, jos vaiks kiinteytyiskin samal :P

Ei enää paljoo jälel, paino junnannut nyt tosi pitkää yhes pistees, mut päätin et se johtuu siitä kun oon taas alkanut liikkumaan pitkän sairastelun jälkee ja lihakset taas kehittyy :P Uusia vaatteita pitäis koko aja olla ostamassa, vanhat ei enää istu hyvin päälle. :)

Tää tyttö joutuu tod näk jättämään alkoholin kokonaan pois, kun se aina pilaa mun proggiksen. Perjantaina oli duunikaverin läksärit, käytiin syömässä ja juomassa ulkona ja nyt on todennäköisesti taas perusmeiningillä viikon verran ylimääräisten painojen karistusta edessä, eli tavallaan taas turha rutistus kun voisi rutistaa jo enemmän.
Ilta ei näy pelkässä painossa, vaan ihan myös kropassakin, ja se vituttaa ihan tarpeeksi. Näin joka kerta, jos oon viettänyt alkoholipitoisen illan.

Mulla on muutenkin tietyn painon kirous, jonka alapuolelle en oo aiiiiiikoihin päässyt, ja on sangen turhauttavaa kitsastella ihan sama minkä kalorilaskurin tms aikataulujen kanssa, kun ei tipu niin ei tipu. Oon todella turhautunut tilanteeseen, joka oikeestaan on ihan omaa syytäni, mutta on se silti kumma kun vaikka mitä tekis niin ei.

Mulla ei enää omaan mieltymykseen ois montaa kiloa tiputettavana, ja niinhän aina sanotaan että ne viimiset kilot onkin niiin vaikeet saada pois, mut voi perkele, kuinka monta kuukautta täs pitää niitä pois kituutella?

Yngh.

[q]Mai, 23.3.2010 10:06:
Auts, itse en ikinä selviäis activia jugurteilla ja 200kalorin lounaalla. Hyvään suuntaan olet kyllä menossa. Sikäli iltasyöminen ei haittaa jos se on päivällinen suoraan reenin jälkeen, sillon kuuluukin syödä. :)

Itselläni on tapana syödä 2 voileipää ruoanlaiton aikana, mutta sitten en itse ruoan aikana syö enään leipää. En mä malttas kans tehdä ruokaa nälkäsenä syömättä ite mitään, ihan turha edes yrittää, tahdon syödä mun ruokaleivät etukäteen! :D
[/q]

Joo noi jugurtti- ja saldelounaat meni sillee, et aamupväl vedin useita kuppeja teetä ja paljon vettä, jotka piti nälkää loitolla. Fail anyway! :D

Neljäs päivä reilulla aamiaisella (tänään weetabixia maidolla, mehulasi, teetä, kiivi ja paahtoleipä jossa kalkkunaleike) tänään menossa ja olo on kyllä hyvä. Vähän joutunu fiksaan aamuherätystä (puol tuntii aikasemmin), ja alus pelkäsin et ei tuu onnaan mutta näköjään unikin on parempaa ja jaksan herätä helpommin, kun illalla ei ole syönyt raskaasti.

"Iltasin" syönyt nyt kotiinpäästyäni jotain lämmintä (eilen kanaa, tänään vuorossa hirvenlihaa) salaatin kera about viiden maissa, ja siirtänyt nyt sen activian iltapalaksi (jonka syön joskus seiskan-kasin maissa).

Painossa en oo viel huomannu muutosta oikeen, joka ei kyl oo ihme näin pienel ajalla vielä, mutta illalla ei vaan tee enää mieli napostella, ja tosiaan ne aamuheräämiset on paljon mukavampia.

Jee! ^^

En malttanut orttaa, ja otin varaslähdön kalorilaskuriin tilaamalla tekstarilla 2 vkoa aikaa.
Huomenna hyödynnän sitten tarjousta ja tilisiirrolla maksan 15e joka käsittää puolen vuoden käytön.

Tuolta huomasin sitten seuraavanlaisen ilmoituksen:
"Kalorilaskuri tarjoaa viidelle (5) kaverillesi tekstiviestin verran käyttöaikaa! Vain uusille jäsenille. Viestissä näkyy etunimesi, mutta ei nimimerkkiäsi. Kutsut voi lähettää osissa. Voimassa 28.2.2010 saakka, tarjous on maksuton."

Joten jos joku haluaa koklaa kalorilaskuria pari vkoa (normihinta 1,90e) ja jäädä koukkuun (kunhan oletan), niin laittakaa mulle yksäriä ni lisään viis ekaa tonne.
Tää mun tarjous koskee niitä, jotka tosissaan haluaa tuota kokeilla ja täytellä :]

"Maito ja sen kalsium ovat oiva apu painonhallinnassa."

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/paino.asp?id=1925056&pos=hl-hy-1

Tutkimuksessa runsaasti kalsiumia sisältävä ruokavalio kaksinkertaisti ulosteen mukana poistuneet rasvamäärät. Energiaksi muunnettuna rasvan lisääntynyt eritys vastaisi noin 230 kilojoulea päivässä. Rasvan laatu ei vaikuttanut sen imeytymiseen ja poistumiseen, vaan tyydyttynyt ja tyydyttymätön rasva käyttäytyivät samalla tavalla. Tutkijoiden mukaan rasvaneritys nousee merkitsevästi jo päivittäisellä 1600 milligramman kalsiummäärällä.

Ööhh.. Tuossa kun nyt kalorilaskurin kautta tutkin, tuli huomattua et väkisin jugurttiannoksen syötyä ja 5 juustoviipaleen jälkeen mulla on koossa 36% kalsiumin päivän saantisuosituksesta... Eli alle 300 mg. siihen 1600 milligrammaan on "vähän" matkaa vielä :D

Pienenä kärsitty maitoallergia + myöhemmin laktoosi-intoleranssista kärsiminen opetti mut elään oikeestaan ilman maitotuotteita. Nytkin tuo jugurttiannos vähän tökki.

On paljon opeteltavaa.. Onhan tuo kalsium muutenkin tärkeä aine.

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O