Klubituksen kilonpudotus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 92
- Seuraava »
vitut väliä mitä missäkin on! kunhan maistuu hyvälle... saatana mitä perseilyä! Mullakin menee vittu iltapalaks pizza tai kaks ja silti olen kireessä kunnossa ja kuntokin on hyvä. ja vielä kun kesäkin tulee niin pitää vaan syödä enemmän \roska\ -ruokaa, ettei vaan tule liian kireeksi. Onneks on keksitty magnessium ym kramppailua vastaan
[q]S-T:
Tuota aamulenkkiä en itse lähtisi ollenkaan kannattamaan. Asiahan lienee niin, että jos oikeasti lenkkeilet, niin elimistö tarvitsee energiaa nopeasti jolloin se ei ehdi saada sitä energiaa rasvavaroista, joiden käyttöönotto on kohtuu hidasta, vaan kuluttaa juurikin niitä lihaksia. Itse jos yrittäisin tosissani laihtua, niin yleisestikin suosisin vähäkalorista ruokavaliota, joissa ne kalorit vielä koostuvat mahdollisimman vähän nopeista hiilareista. Sen lisäksi harrastaisin usein ja paljon kevyempää liikuntaa, kuten esim. kävelisin kaikki mahdolliset matkat kohtuuvauhtia. Kävelisin esim. aamulla töihin/kouluun, tai osan matkasta, jos liian pitkä matka muutoin, tyhjällä vatsalla.
[/q]
Itseasiassa tuollainen nopea aamulenkki (HIIT) tai rauhallinen tunnin kävely juuri aamuisin on parasta rasvanpolttoon. Tästä nyt tulee taas tämä paha sana ja sia mutta esimerkiksi juuri aamulenkit ovat kehonrakentajien suosiossa ja he kuitenkin ovat varmaan juuri niitä ihmisiä jotka tietävät miten polttaa rasvat pois niin että lihat säilyy. =)
Ja tuosta HIIT:stä vielä niin ainakin pakkotoistossa tuo on saanut suosiota. itsekin tuota on tehnyt ja vain sanoa että ainakin kunto kasvaa tehokkaasti. tässä vielä linkki tuohon HIIT:iin liittyen: http://www.musclemedia.com/training/hiit.asp
Ja jos lisää tietoa haluu juuri aamuaerobisesta niin pakkotoisto, haku ja aamuaerobinen.
[q]Dueno:
2002 syyskuussa 69kg
2004 maaliskuus 82kg
Eri sarjassa painitaan
[/q]
näin kävi meikäläiselläkin 15 --> 17 -vuotiaana. Tosin tais kilot olla 70kg --> 85kg
[q]discopöllö:
Lisäravinteita käyttäessä kannattaa muistaa että mm. proteiinijuomat sisältävät paljon energiaa ja lihaskasvun kannalta normaalista monipuolisesta ruokavaliosta saa tarvittavan määrän proteiinia. Mikäli ruuasta saa tarvittavan määrän proteiinia ylimääräinen proteiini on vain turhaa lisäenergiaa.
Erikoistapauksiakin on mm. kehonrakentajat, tosin myös he saavat tarvittavan määrän proteiinia oikealla ruokavaliolla. Jos proteiinijuoma muuten vaan on hauskaa ja saa oman olon tuntumaan paremmalta niin siitä vaan. Muutamaan otteeseen treenatessani asiakkaita kuntosalilla ja katsastellessani ruokavaliota on pelkästään ylimääräisen proteiinijuoman poistaminen ruokavaliosta riittänyt edesauttamaan painonpudotusta.
[/q]
Totta ettei tavallisen tallaajan tarvitse välttämättä tuollaisista juomista murehtia. Mutta jos haluaa panostaa hieman enemmän kehitykseen on päivän tärkein ateria ehdottomasti juuri treenin jälkeinen palautusjuoma.
Ja tuohon tavallisen ruokavalioon niin ainakin ennenkuin aloin itse tuohon ruokavalioon paneutua niin ruoka koostui kyllä pääosin juuri hiilareista joita monet edelleen puputtavat suuria määriä samalla väittäen että proteiinia ei tarvitse saada kuin 1g per painokilo ja kaikki rasva on pahasta. Siinä vaiheessa kun alkaa oikeasti miettimään syömisiään huomaa helposti että joutuu syömään plajon enemmän proteiinipitoisiatuotteita kuin normaalisti tulisi syötyä.
Ja itsekin kyllä saan riittävän määrän proteiinia päivän tavallisesta ruuasta. treenin jälkeen on vaan tärkeintä saada energiaa (niin hiilareita kuin proteiinia, ei rasvaa koska se hidastaa ravinteiden imeytymistä)nopeasti koska silloin keho on katabolisessa tilassa ja tarvitsee runsaasti rakennusaineita lihaksien korjaamiseen ja tyhjien enrgiavarastojen täyttämiseen.
Itsekin kun tuota pakkotoistoa on tullut selattua todella paljon niin on oppinut sen että ensimmäinen asia mitä hyvän treenin ja ruokavalion jälkeen suositellaan on juuri palautumisjuoma.
[q]Ozie:
Kaikilla tää homma vaan ei toimi ihan niin helposti. Oo vaan onnellinen geeneistäs.
[/q]
Niin olenkin
Jos aletaan vielä nussimaan pilkkua niin voisin huvikseni kertoa oman ruoka -ohjelmani (eli näin syö nuori mies, jonka kroppaa kuolataan hietsussa ja ties missä *nauru*)
Aamu:
Kaurapuuroa ja siihen lisättynä 1-2 teelusikallista SOKERIA.
Lounas:
Ihan mikä vain lämminruoka, mikä täyttää masun
Väliruoka:
Ihan mitä vain, mikä pitää nälän poissa
Iltapala:
Ihan mitä vain, millä jaksaa yön yli.
Usein menee päivässä 1-2 pussia makeisia, 1,5 l Cokista, 1 pizza ja noihin tietty lisättynä muut safkat. Olen kaikkiruokainen, joten ihan sama, mitä syön.
Laskettuani viimeiset neljä viikkoa olen syönyt viikossa vähintään 3 pizzaa, 4 pussia karkkia, 1 kerran mäkkärissä ja limua päivittäin ja silti lihasten erottuvuus on hyvä, vaikka kireemmässäkin kunnossa on oltu (varsinkin kesäisin) Alkaaks jo ärsyttää?
Ottakaa mallia ja lopettakaa noiden naurettavien grammojen / 100g seuraaminen. Nussikaa ne kalorit helvettiin tai menkää juoksemaan, jos teidän isot perseenne teitä häiritsevät
ps. älkää nyt pienestä suuttuko. mä vain yritän auttaa teitä
edit:
Ai, niin ja pieni lisäys tohon ruoka -ohjelmaani: mä syön ja juon _todella_ monipuolisesti. Se kannattaa Suosittelen porkkanamehua, kalanmaksaöljyä ja nk. terveys juttuja.. Niistä ei paljon ainakaan haittaa luulisi olevan
äsken vedin pienen tunnin lenkin ja kohta syömään jotain pirskatin hyvää
[muokattu 17.4.2004 17:59]
niin just! menkääs bodarit omaan topicciin!!
[q]kilobitti:
tosta löytyy aika hyviä neuvoja->
lisäravinteet
[/q]
eli vitusti lisäravinteita
[q][Nuclear]:
---
Lisäravinteiden käyttäjien teksteilyä
---
Onko siis ihan terveellistä korvata normaalia sapuskaa pillereillä ja erinäisillä jauheilla? Itse en ainakaan syö juuri kauheesti enempää silloin kun treenaan eli ku salilta tulisin himaan niin vetäisin tonnikalapurkit ja raejuustot naamariin vaan sen takia, että lihakset kasvais enemmän. Toi kuulostaa omiin korviini siltä, että elämää aletaan elämään oman ulkonäön mukaan tyyliin Iik en voi nyt syödä ku tos on 3,7% rasvaa.
Kait sitten koen ettei moinen elämä tunnu niin paljon elämiseltä vaan se pyörii vaan sen yhden asian ympärillä (tosin enhän mä tiedä miltä moinen elämä maistuu). Oon ainakin huomannu useimmilla ketkä on alkanu noita lisäravinteita vetelee niin heillä vaan nälkä kasvaa syödessään, koskaan ei oo tarpeeks lihasta ja aina vaan pitäis saada lisää. Herää vain kysymys et onks sillon homma menny jo överiks...
edit: alkaa kyl menee hieman ohi alkuperäisen aiheen...
[muokattu 26.5.2004 14:37]
[/q]
Onko se myöskäänm epäterveellistä? Ja myönnän kyllä että panostaminen syömiseen vie aikaa ja rahaa. Mutta toisaalta se tuo itselleen hyvän mielen juuri sen takia että on itsekuria tehdä jotain kunnolla. Ainakin omalla kohdalla saan tuosta hyvän fiiliksen ksoka esim. kouluun ei juuri motivaatiota riitä. Tosin mulla nyt on mennyt välillä treenikin koulun edelle..
Ja millä perusteella se sitten ei olisi elämistä? ihmisillä on erinlaisia harrastuksia ja eelämäntapoja. Toiset dokaavat, vetävät röökiä, bailaavat ja hengaavat kavereiden kanssa. toiset opiskelievat ja toiset treenaavat. Eiköhän homman nimi ole siinä että jokainen tekee sellaista minkä itse määrittelee elämäksi. Ja tottakai nälkä kasvaa syödessä. Saman asian huomaa helposti monessakin asiassa. Ei koskaan se yksi tuoppi kaljaa riitä tai ei koskaan se pari namua riitä. Ihminen ei ole juurikaan koskaan täysin tyytyväinen omaan tilaansa ja sitä pyritään aina jotenkin muokkaamaan.
Ja myönnän kyllä että välillä homma saattaa olla ulkopuolisen mielestä överiä jos asetan esim. treenin luentoa tärkeämmäksi tai että stressaa koulussa tai duunissa siitä ettei saa optimaalista ravintoa. Myönnän myös että koen itseni edelleen aivan liian pieneksi vaikka jotkut ovatkin sanoneet että olisin kehittynyt. Treeniä on edessä siis vielä reippaasti siihen mikä omasta mielestäni olisi ns. hyvä kroppa. Tärkeintä kuitenkiin omasta mielestä on se että olen itse tyytyväinen tämänhetkiseen elämään vaikka treeni ja syöminen aikaa veisivätkin.
[muokattu 26.5.2004 14:54]
Joopa jooo, eli jos alkuun kerrotaan tämänhetkinen tilanne. Eli ollaan suunnilleen mitoissa 183/75.
Painonpudotus ei varmaankaan oikea termi kuvaamaan tavoitetta, vaan lähinnä kropan kuntoon saaminen. Se tarkoittaaa niin salilla käyntiä, lenkkeilyä ja muuta vastaavaa. Ruokailu puoleen en vielä ole suuremmin kiinnittänyt huomiota (sillä se on suhteellisen hyvin kunnossa eräiden minusta riippumattomien takia, eli ainakin ruookailu ajankohdat ovat melko oikeat - ei välttämättä kuitenkaan ruokavalio).
Mutta siis pointtina lähdetään hakemaan yleistä kuntoa, siihen kuuluupi samalla hyvä ruokavalio ja suhteellisen vakituinen treeni. Oli se treeni sitten mitä tahansa, niin tavoitehan olisi kuitenkin saada itselle parempi olo. Toivottavasti myös jotkut lihakset ärtyisivät sen verran, että hieman kasvaisivat - saa nähdä.
Ei muuta kuin kaikki vaan hyvillä kevät keleillä kävelemään, juoksemaan, uimaan, salille tai johonkin muualle, mutta nautitaan nyt perk ku kerrankin on suomessa hianot kelit !!!
Miten ois "klubituksen kevätkilonnosto". Meitsi on kyl niin pieni et saa kaikilta aina kuulla et "voisit sä syödä kyl enemmänki ku oot noin pieni ja laiha" Geeni geenit. Kiitos äidille niistä.
mulla alkaa näyttää nyt tosi hyvältä. sitten joulun oon saanut ihan kivasti putoamaan.
tosin en vielä yhtään tarpeeksi.
kerron sitten kaikille iloisena kun oon päässyt tarpeellisiin tuloksiin.. :)
[q]hardikaveri, 17.1.2006 09:47:
mjoo.. siis suomen lääkelaki kieltää efen myymisen ilman reseptiä.. virosta ja ruotsista efee voi ostaa luontaistuotekaupoista!!!
mutta jos tuot maahan ja jäät boseen niin kourasta löytyy lääkeaine rikkomus/rikos syyte..
tiedoks sellanen että yleensähän virosta tai ruotsista tullessa tulliahan ei näy koska kyseessä on EU maa ja ilman vakavaa syytä epäillä rikoksesta ei tarkastuksia saa tehdä..
eli ihan rivistä ei saa poimia ketään!!
sit ..
ei se efe turhaan ole kiellettyä..
kropan pitäminen alituisessa stressitilassa kiihdyttäjillä ei ole terveellistä!
viehän se nälkää.. polttaahan se rasvaa.. ja antaahan se energiaa mutta niin tekee essokin :D
[/q]
En mä terveellisyyden vuoksi käy aamuisin tyhjällä vatsalla lenkillä tai kärsi kipua maastavedon ja kyykyn takia. Niin ikävää kuin se periaatteessa onkin niin kyllä tota harrastetaan vain sen takia että sais paremman näköisen kropan. Niin turhaa kuin olla ja voi mutta silti kivaa. Se terveellisyys tulee tuossa sivussa sitten tällä hetkellä.
Ja tosiaan efeähän ei sitten syödä jatkuvasti kuin karkkia vaan välillä on pakko pitää vähän offia ettei kroppa totu tuohon liikaa. Mutta tosiaan, kyseessä on lääke joka stimuloi kroppaa kohtuu vahvasti ja voi aiheuttaa ikäviä sivareita joten ei tosiaan suositella ihan heti ensimmäisenä keinona. :)
Reivikuntoon helmikuuks 2006 -projekti itellä menossa.
Eli tavotteena saada itteensä vähän piukeemmaks ja samalla mahdollisesti tiputtaa viitisen kiloo. Toi helmikuu sattu oleen sopivassa kohtaa kalenteria.
Homman pohjana on ruokavalion korjaaminen. Turhat hiilarit pois (vaalee leipä, pasta, peruna ja erityisesti sokeriherkut), rehujen pitäminen edelleen ruokavaliossa, karkkilakko ja iltamussuttelun lopettaminen. Tämän hetkiseen projektiin kuuluu myös viinan kanssa läträämisen vähentäminen. Viime kevät ja osittain kesäkin meni kevyellä ruokavaliolla, mutta syksyllä repsahti pahasti ja painookin tuli monta kiloo. Nyt oon päättäny et se jatkuva sokerihumalassa eläminen loppuu (ja samalla painon jojoilu). Kun ruokavalio on kunnossa ja liikkuu muutaman kerran viikossa, niin mieli pysyy virkeenä ja jaksaa selkeesti paremmin.
Oikeestaan tää ei oo ihan kevätkilonpudotusta, mut enivei. Jos pystyn korjaan ton iltamussuttelun ja sokerin pois ruokavaliostani pysyvästi lähes kokonaan, oon onnistunu tehtävässäni.
Jos onnistun reivikuntoon helmikuuks 2006 -projektissani, on salikuuri purru
Nyt on massakausi menossa. Nostetaan paino eka tuonne 90 kiloon eli enää 4 kiloa vajaa. Sitten joskus helmikuussa aloitetaan kiristely vähentämällä hiilareita ja ottamalla aerobinen takaisin kuvioihin. Mutta tällä hetkellä, niin paljon ruokaa ku pystyy vetää eikä yhtään aerobista. Aivojenkin käyttöä pyrin minimoimaan koska se vie tärkeitä kaloreita pois muulta keholta. :P
Näistä kiloista ei kauheesti viitsis enää pudottaa*lmao*
[q]vaavu, 9.1.2006 14:44:
---
GoA, 6.1.2006 21:13:
Matalahiilarinen ruokavalio.
-2 dl kaurahiutaleita ja maitoa päälle. Vitamiineja riittävästi.
---
Tossa määrässä kaurahiutaleita on 12,6 g kuitua, jos oletetaan, että 1 dl hiutaleita painaa 35 g, ja kuitua on 18%. Muuten toi sun kuvailema ruokavalio ei sisällä kuitua paljon ollenkaan (kasviksissa on vähän, mutta ei mitenkään hirveästi). Eli aika paljon tolla ruokavaliolla jäät alle 30 g päivittäisen suosituksen.
Hyvää kuitua ilman turhaa energiaa saa esim. leseistä. Kaupassa myytävissä vehnäleseissä on tosi paljon kuitua (taisi olla jopa 55%), mutta ne maistuvat jo aika sahajauholle. Ruisleseet sen sijaan on sekä hyvänmakuisia että terveellisiä, tosin niissä on vähän vähemmän kuitua ja enemmän energiaa suhteessa.
[/q]
Tämän lisäksi menee juuri pellavansiemeniä tai vehnäleseitä rahkan/hiutaleiden seassa. :) En kyllä tuohon 30 g luultavasti pääse mutta ei se nyt niin justiinsa ole. Mahaa meinaa toimii kuitenkin hyvin.
[q]Zapa, 16.1.2006 21:16:
jotkut aloittaa syömisen erossa mutta usein myös syömättömyyttä esiintyy nimim kokemusta on.
espanjasta saa tuota oikeata efedriiniä apteekeista, "una efedrina level por favor". suostuvat myymään ainakin yhden paketin (20tabl) ilman reseptiä. mutta Ibizalla eivät myy missään apteekissa koska jengi vetää sitä myös bileissä...
[/q]
Saahan tuota vaikka virosta jos haluaa mutta tullissa mahdollisesti kiinnijäämisesta napsahtaa samantien syyte lääkeainerikoksesta. Joten älkää kokeilko.
Ja efedriinihän on yksi amfetamiinin ainesosa. Alunperin se kehiteltiin astmalääkkeeksi mutta sen käyttäjät alkoivat huomata tuotteen yhteydessä laihtumista. Efedriiniä on käytetty ihan laihdutuslääkkeenäkin sairaaloissa aikoinaan. Jonkin aikaa sitten efen myyminen kiellettiin osittain juuri sen yleisen doping-käytön takia. Tosin efedriiniä ei vieläkään testata urheilijoiden harjoituskaudella, ainoastaan kilpailukaudella.
Efedriini on suosittua juuri sen suorituskykyä/pirteyttä lisäävän tehon vuoksi ja thermogeenisen vaikutuksen takia. Efedriini ei itsessään laihduta mutta se tarjoaa siihen paremmat mahdollisuudet. Suosittua se on myös sen lievien/olemattomien sivuvaikutusten takia sekä kohtuullisen edullisen hinnan.
[q]pupuTupuna, 16.1.2006 23:18:
---
GoA, 16.1.2006 21:04:
No kerropa ensin että kuinka monta kertaa päivässä syöt, millaisia ruokia syöt, miten paljon treenaat jne. :)
---
No siis mähän en jätä koskaan aamupalaa väliin. 2-3 palaa ruisleipää joissa jotain kinkkuu, kurkkuu. Syön siis aina ruisleipää. Maitoa juon riittävästi. Proteiineja painolleni sopivan määrän, ehkä pikkasen enemmän. Syön 4-5 (1-2 lämmintä)kertaa päivässä ja pyrin välttämään juuri kaikkea valkosta "pullaa". Enkä treenaa mitenkään hulluna 2-3 kertaa viikossa, miten kerkiää.
Ja ei tää kuntoilu ole mulle mikään hirmu vakava asia. Kunhan kelailin, että onkohan kenelläkään käynyt samanlailla.
[/q]
Hienoa, toi ruokavalio näyttää kyllä hyvältä. Proteiiniahan voi vetästä hyvinkin sen 2g per painokilo. Treenihän lisää luonnollisesti ruokahalua kun kiihdyttä elimistön aineenvaihduntaa ja käyttää ravintoa palautumiseen ja kasvaneiden lihasten ruokkimiseen. Käytätkö palautusjuomaa treenin jälkeen? Itsellä ainakin tuo vähentää ruokahaluja treenin jälkeen kun kroppa saa siitä aluksi tarvitsemansa lastin ravinteita.
hyvin on lähtenyt kuntoilut käyntiin, tosin kiloja ei kyllä oo karsiutunut yhtään... Mut jos keskittyis kiinteytykseen eikä painon pudotukseen.
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- ...
- 92