Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

Vitsit että on hyvä fiilis viikonlopun jäljiltä. Päätin viikko sitten etten oo menossa ulos ennen pacifiqueta, ja oli kyllä ihana viikonloppu kun sai vähän treenattua ja siivottua. Vaikka en treenannut ees kauheesti, niin silti jää hyvä mieli kun tietää että jaksaa huomennakin mennä salille. Ajattelin kanssa tehdä tämmösen uhkarohkeen jutun että vedän puolen tunnin aamu-pilatekset ennen duunia. Mulla on puol kymmenen aamu koko ens viikon, eli ei pitäis olla ylitsepääsemättömän vaikeeta. Puol kasilta kello soimaan... Jess.*jiihaa*

En tajuu miten oon voinu olla yli vuoden sohvaperuna.*ding*

[q]Super-Kerttu, 18.4.2006 09:37:
---
Hyzenthlay, 11.4.2006 21:34:
Ajattelin taas skarpata ja liittyä tänne (heh). Ärsyttää vaan se, että aina kun yritän syödä terveellisesti, tulee aterian jälkeen huono olo *täh* Tänään sain hyvän idean vetäistä ison kulhollisen kanasalaattia, mutta hyi helvetti sitä oloa sen jälkeen. Pari tuntia ihan ällö olo, ja sitten nälkä. Ei tollasta kyllä varmaan kauaa kestä... Raa'oissa vihanneksissako vika?

---

Mulla on aika usein sama juttu.. Varsinkin jos olen käynyt salilla ja sen jälkeen syön jotain kevyttä, kuten kanasalaattia. Sen jälkeen on pari tuntia todella kuvottava olo. Olen myös miettinyt, että johtuisko tuo huono olo heti salin jälkeen nautitusta protskujuomasta?! Jos jollain joku järkevä selitys, niin olis kiva kuulla. Tuo kuvotus kun ei ole mikään kivoin olotila!

Tosin laihtuuhan niinkin..Mutta toisaalta taas lihakset kaipais ravintoo!
[/q]

Mulle ainakin tulee paha olo, jos mättää raakoja vihanneksia kamalan määrän itteensä. Mieluummin syö keitettyjä kasviksia ja vaan vähän salaattia sen kalan/kanan kans.

[q]Avernian, 15.8.2006 22:28:

No kerros meille mitä/paljon sä syöt päivässä?
[/q]

Aamiainen: Leipää, kahvia, jogurttia, ehkä banaania..
Lounas: Työpaikan ruokalan mukaisesti, järkyttävä annos, mutta monipuolisesti laidasta laitaan leipää salaattia ja kaikkee.
Välipala: hedelmää, tai jotain muuta pientä kahvin kans.
Kotona illallinen: Jotain poikamies-ruokaa mitä huvittaa tehdä kerta syö yksin. Mutta yritän senkin aika monipuolisesti.
Iltapala: Riippuu mitä ohjelmaa tulee töllöstä, mutta aina sitä jotain pientä keksii.
Ja Salin tai muun urheilun jälkeen proteiinipirtelöt tietysti, riippuu mihin aikaan käy treenaa miten sen jälkeen syö.

Ja joo, rakas ystäväni jo selosti mulle, että mun pitäis rupee vetää tyyliin 8-9 ateriaa päivässä mukaan tietysti luettuna lisäravinteet, että saisin lihaa lisää.

Pääsääntö on että syön paljon kun syön. Ehkä jopa liikaa kerralla. Mutta kun useammin ei oikein ehtisi.

[q]Viivi, 15.8.2006 22:33:

Lisää proteiinin määrää, esim. jauheet ja patukat on käteviä. Itse pyrin syömään paljon rahkaa, raejuustoa, vähärasvaista lihaa, maitoa ja soijaa. Kun treenaat tarpeeksi isoilla painoilla ja lisäät protskuja, on ihme jos massaa ei ala tulla.
[/q]

Nii.. Protskuilla on vaa se ihana puoli ett.. ..jos niitä vetää liikaa..

[q]Viivi, 15.8.2006 22:49:

Lisäisin aamupalaasi kananmunan ja leikkelettä leivälle sekä tuoremehua. Proteiinit ehkä pierettää, mutta kyllä suolisto niihin tottuu ja oireet lievenevät. Sama juttuhan se on, jos lisää kuitua ruokavalioon. Välipalana voisit syödä reilun voileivän juusto/lihatäytteellä rehuineen.
[/q]

Ok. Tottelen heti huomenna.
Mut nyt ei viedä ihan tätä juttua ohi topicin.. tääl piti puhua kilojen pudotuksesta eikä siitä miten saan niitä lisää.. Vaikka itsepähän aloitin..

Ja miten korkeelta?

Mä kävin vkl ostaa uuden juoksukengät. Tästä se nyt alkaa! Tänään kyllä raahaan itseni lenkille..

[q]KooKie, 18.5.2007 22:31:
---
KooKie, 18.5.2007 21:56:
*paino nousee*

---

---
ALIEN, 18.5.2007 21:59:
*paino laskee*

---

No mut hei mahtavaa! Tätä rataa kun jatketaan, niin painetaan kummatkin abaut 75kg, kun tuun takaisin! Mun täytyy vain lihota päälle 22kg ja sun laihtua saman verran. It's a deal!
[/q]

ihanaa on enemmän rakastettavaa <3

taidan tosin itse jäädä siihen 90-93kg. tai siis toivon, ettei tipu liikaa paino. ei oo kivaa, jos tuuli tempaisee puuhun :(

Aarg, 1kk lomaan ja pitäis kyl hoikistua ja äkkiä. *toktok*

Mä en voi ymmärtää miksi näissä keskusteluissa ravaa oikeasti normaalipainoisia/hoikkia ihmisiä valittamassa "liikakiloistaan" ja jauhamassa laihduttamisesta. Vika on kyllä jo korvienvälissä silloin -ei niinkään kiloissa/kropassa. Ymmärrän toki todellisen laihduttelun tarpeen, mutta en turhaa vikinää ja huomionkerjäämistä. Säälittävää ja typerää lähinnä.

Puhtaalla omallatunnolla voin sanoa,etten ole kiloakaan pudottamassa vaan oon tyytyväinen itseeni näin. Ei oo liikakiloi eikä alipainokaan vaivaa -> ei stressiä siis. Ainut mitä aion kesää ennen tehdä, on parantaa kuntoa.
Ois vaan kiva nähdä näissä keskusteluissa enemmänkin ihmisiä jotka on tosissaan koko homman suhteen tai kilojenpudotuksen tarpeessa.. niin ja sellasia jotka tosiaan kykenee syömään sen kakkupalan ilman 3viikon vikinää et iiiiiiiiiiiiik mä lihoooooooooooooooooon!!!!!!

Mutta onnee hei teille kaikille kevätkilonpudottajille kuitenkin! Ja tsemppiä vaan !

[q]Tiinuliinu81, 31.7.2009 11:27:
---
josbe

Mä oon sitä mieltä, että "aamupala on tärkein ateria" on täyttä humpuukia. Itse en ole koskaan ollut mikään aamusyöjä, kun ei vaan maistu. Syön kylläkin aina vähän a-jogurttia marjojen tai hedelmien kanssa ennen aamukahvia, koska se menee helposti alas, ja sillä tavalla kahvikaan ei niin rasita vatsaa. Eikä koskaan ole ollut lihomisongelmaa. Toisaalta jo pieni syöminen saattaa laittaa aineenvaihdunnan toimimaan.

Muuten on kyllä ihan totta, että kannattaa syödä säännöllisesti ja kokonaan syömättä jättäminen on varmaankin pahinta, mitä laihduttaja voi tehdä.

---

No, mä oon nyt syönyt parina päivänä aamulla niin, että oon ottanut töihin eväät ja syönyt ne heti töihin tultua. Kotona en kyllä heti herättyä saa mitään alas, muuta kuin hieman mehua. En edes jogurttia*sars*.
Sitten töissä oon syönyt pari hedelmää, lämpimän aterian, jogurtin ja illalla kotona jotain pientä; leipää, munakasta tmv.

On muuten huomattavasti parempi olo.. En mä edes ymmärrä, miten en ole ajatellut tätä syömistä*ding*. Mä oon vähän sellainen seurasyöjä, että helposti yksin laistan sen, varsinkin kotona, kun yksin asun mutta sitten esimerkiksi kylässä (pidempään ollessa) syön aamupalat, lounaat, iltapalat yms muiden mukana.
Jotenkin vaan itselle ruuan tekeminen tuntuu vaivalloiselta mutta vaikka vieraille kyllä katan aamu- ja iltapalat ja teen lämpimän ruuan. Vähän hassua.
[/q]

en mäkään mitään ittelle laita kun se on vähä ku heittäs ruokaa hukkaan, syön töis, sit viikonloppusin meen vaikka heselle tai tilaan pitsaa. iltavuorois pidetään kyl huoli siit ainakin ettei ehdi edes syödä.

[q]Tiinuliinu81, 31.7.2009 11:39:
---
Equalizer

en mäkään mitään ittelle laita kun se on vähä ku heittäs ruokaa hukkaan, syön töis, sit viikonloppusin meen vaikka heselle tai tilaan pitsaa. iltavuorois pidetään kyl huoli siit ainakin ettei ehdi edes syödä.

---

No heset ja pizzat ei ehkä painon pudotukseen sovi, ainakaan säännöllisesti*justjoo*.
[/q]

*nauru*ei välttis mutten oo pahemmin pudottamaskaan vaan katon et pysys samana..sekin riittää nyky hetkenä

[q]Enkeli:
17
ei jumalauta.... 17!
[/q]
Tsiissus...*iihhih* Joku expertti sanoi joku aika sitten televisiossa, että indeksi ei ole kauhean luotettava. Sen mukaan ihannepaino pitäisi laskea näin: oma paino - 105.
En sitten tiedä, mikä tuossa on logiikkana, mutta jotenkin se tuntuu maalaisjärjellä ihan fiksulta tavalta.*ding* Mutta se on totta, että eihän omalla painolla ole mitään merkitystä, jos rasvaprosenttisi on tyyliin 0,05.

[q]pia^^:
On jäänny painon tarkkailu taka-alalle ku vaaka meni rikki . Pari päivää ja on lakkiaiset, possuna syönny kaikkee et varmasti on turvoksis. Mieli teki vetää 10päivän nesteenpoistokuuri, mut tulin tuloksee etten nii turhamainen voi olla (?). Toisaalta vuos sit painoin kymmenen kiloo enemmä ja päätin noi 10 tiputtaa, et siihe vois melkee olla tyytyväinen. Katotaa mitä kesä tuo
[/q]
No sun ei nyt aikaan tarvitse tiputtaa yhtään mitään! Sä tarvitset sen 25kg lisää, niin sä oot NIIIIIIIIIIIIIIN hyvä...!*kuolaa**nauru*

Tänään pääsin vuoden ekalle lenkille. Kyllä se liikunta on ihanaan!*pihkassa* Nyt kun tuo aurinko vähän näyttäytyisi, niin lähtisin heti pelaamaan palloa... Vaikka on sitä korista tullut pelattua ulkona alle nollassa asteessa...*taputapu*

[q]Marjo, 12.4.2010 21:01:
Siis liittyykö noi asiat jotenkin toisiinsa? Eli siis tarkoitatko, että paino lähtenyt laskuun, kun ot jättänyt vitamiini yms napit väliin?
[/q]

Jätin siis esim e-pillerit pois, ja nykyään syön vaan d-vitskuu

[q]kinderi, 15.2.2010 19:38:
Jos oikeesti tökkii, niin olisko nappeina saatavasta mitään apuja? En tiedä miten se vaikuttaa painon kanssa tms, mutta.. Tuli vaan mieleen :p
[/q]

Jossai artikkelis luki et itse nappeina nautittu kalsium ei antanu samaa tulosta ku maitotuotteit käyttäes, mut kyl mul silti ne napitki käyny mieles ihan luustonkin kannalta.
Tai si vaa vedän litran rasvatonta maitoa päivittäin ja pidän nenästä kii xD

[q]pirpeli, 17.2.2010 10:52:
Mä kaipailen edelleen Turun suunnalla liikkumiskaveria.
Itse en pääse yksin liikenteeseen, koska oon laiska ja saamaton tän asian suhteen. Kaverin kanssa varmasti jaksan, semmosen joka jaksaa pyytää mukaan. Tiiän, tyhmää, koska järki sanoo että liikuttava ois.
[/q]

Toi on perseestä, i feel you. Itel ihan sama ongelma. :( Toivottavasti löytäsit lenkkikaverin!!

Koin kovan kolauksen, kiitos vapun. Pitäis saada nyt itteensä taas niskasta kiinni ja siihen hyvään rytmiin mikä mulla oli.
Kasipäkkivatsakuntoon kesäksi 2008 tuntuu tällä hetkellä vain kaukaiselta haaveelta.

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O