päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Jone, 10.1.2006 09:46:
---
Rx, 10.1.2006 09:40:
noniin nyt pitää lopettaa enneku maija täti suuttuu :)
---
Pyh, jätkä pelkää Maijaa. Emmävaan.
[pieni]En.... pä.[/pieni]
[/q]
mut se saaki sult munaa
...polkka on
[q]ezzy, 13.1.2006 12:09:
---
-Santtu-, 13.1.2006 12:03:
---
ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin
---
Ootko ihan varma tästä?
Nimittäin Espoossa kasvaa teiden varsilla lumimarja-pensaita joiden valkoiset marjat jää niihin vaikka lehdet on pudonneet, ja ne näyttää varsinkin kaukaa aika hämäävästi pajunkissoilta..
---
Onhan tuokin mahdollista. Oli kyllä kieltämättä aika outoa
Nyt vasta muistin tarkalleen missä tuon spottasin, se oli kirppiksen parkkiksella Vallilassa. Muuallakin kuulemma spotattu "pajunkissoja"
[/q]
Tässä todiste siitä, että lehdetkin jo puhkeavat:
http://img256.imageshack.us/img256/8288/lehti4te.jpg
Ei oo mun ottama kuva, mutta on tosiaan otettu tänä ´keväänä´.
[size=9][ Löytyi täältä: http://veloena.blogspot.com/ ][/size]
[q]Cera, 14.1.2006 21:31:
en oo ihan varma oisko tää sittenkin päivän :(
mut..
tein värinposton äsken,
ja nyt mua katsoo peilistä samannäköinen tyttö
joka siellä oli silloinkun olin 16...
kaiken kauheuden lisäksi,
musta tuntuu että näytän ihan äidiltäni.
(:D)
[/q]
mut hei..
näytän ihan samalta ku sä :D
Jotenki niin uni-ajatus-houreessa, et laitoin kahvimasiinaan purut ilman suodatinpussia Tottakai suodatinpidike oli märkä ja jouduin pesemään mokoman viel toistamiseen. Juu u. Hyvinhän tää viikko alkaa
[q]Jone, 16.1.2006 08:55:
Turkulaisista Hesburgereista saa ostettua Kebab-lihaa. Kyllä, Kebab-lihaa ja ei, se ei ole osa mitään muuta muuta tuotetta vaan myydään sellaisenaan.
Hulluja nuo turkulaiset.
[/q]
Tää on niin väärin! miks täällä ei oo :(
[q]Juhgu, 16.1.2006 14:02:
Useimmilla kebabravintolan pitäjillä on sen verran bisnesvainua, että myyvät pelkkää lihaakin kun menet sitä pyytämään :)
[/q]
Näin on.
Suurimmat vatsanpurut vuosiin sain syötyäni Lappeenrannassa kilon kebablihaa yhdeltä seisomalta tässä taannoin. Se ei ollut edes mitenkään kammottavan hintainen tempaus, mutta suurin osa hinnasta maksettiinkin sitten seuraavana päivänä ihan muussa kuin euroissa. Pelkkä kebabliha on siis tuote, jota en henkilökohtaisesti suosittele ainakaan ylensyöntiin.
*viheltel*
[q]Juhgu, 16.1.2006 15:05:
Viestimäärä ilmaantui näkyville - olen tuon mukaan kirjoittanut reilut 2700 viestiä parissa vuodessa. Toivottavasti tuohon lasketaan myös editoinnit, ryhmäviestit tai yksityisviestit o_O
[/q]
Veikkaisin et editointeja ei lasketa mut noi muut kyllä.
[q]yaya, 21.6.2006 12:34:
Katsoin eilisen aikana kaikki "Noora menee naimisiin" jaksot Nelosen NettiTV:stä ö_Ö
[/q]
Kaikkia asioita ei kannata sanoa ääneen ;)
[q]Rubicon, 17.1.2006 13:57:
oot aika suhteellisen ällö*släp*
[/q]
...ja pyh, olen
Oon myöskin juonut ykkösolutta kilpaa (12kpl:n nopeuskilpailu - voitin!) ja seuraavaksi ohjelmassa olis ollut kilo hernemaissipaprika-sekoitusta, mutta suunnitelmiin tuli ennakoimattomia muutoksia.
Miesten tulee todistaa miehekkyytensä tasaisin väliajoin tekemällä jotain suunnattoman tyhmää.
[q]Jone, 21.6.2006 09:40:
http://www.smsaid.fi/ :n konsepti.
"Liity ja anna vapaaehtoisesti lupa lähettää kännykkääsi spammiviestejä. Voit kato samalla jeesaa niinq jotain hyväntekeväisyysjuttuja. Ai saako ne meiltä paljonkin rahaa sun riivaamisestasi? No, enintään 3,12e vuodessa mikäli sulle lähetettiin maksimimäärä (156 viestiä / vuosi) sitä spammia."
Ei helvetti. Kaivan kyl nii-in paljon mieluummin kuvetta sieltä kolikkotaskun puolelta kun suostun tohon ikinä. Aid my balls, you greedy corporate bitches!
[/q]
WAU, jopa 2 SENTTIÄ jokaiselta vastaanotetulta tekstiviestiltä...olisi vaan kiva tietää, mitä toi firma laskuttaa noilta mainostajilta per välitetty puhelinnumero tai sms-viesti. Veikkaan että suhteessa 2 senttiä hyväntekeväisyyteen ton firman taskuun kilahtaa 98 senttiä.
Ei sinänsä, kyllähän rahaa saa tehdä, mutta mua ärsyttää tossa toi hyväntekeväisyydellä ratsastaminen. Kiva, että keksitään uusia tapoja auttaa, mutta mun mielestä jos hyväntekeväisyys on noin isossa roolissa, saisi summakin olla isompi.
[q]Jone, 17.1.2006 22:03:
http://www.imperiumi.net/phpBB2/viewtopic.php?t=19588
...ja mä kun oon luullut monia omia ideoitani tyhmiksi.
[/q]
...ja ketkäpä muut asialla kuin lappeenrannan pikametallimiehet, nuo teekkareista nokkelimmat.
Ja omana päivän o_O:na:
Ostin kuudella eurolla kaksi tölkkiä Tropicana mehua saadakseni ilmaisen askelmittarin. Mitä mä teen askelmittarilla?
Pohkeet on tänään niin jumissa ja infernaalisen kipeät maanantain salitreenistä etten juuri pysty kävelemään, which is funnier than shit.
Venyttely treenin jälkeen, anyone?
Hyvää huomenta, kassit hajal, laakist. Uusii maukkait. ps. Terveisii Sieniksel, uudel kaaval
naisten ja mun väliset suhteet!
itsesias toi on lähes joka pvän o_O
mulla ei ole rahaa, tänäänkin piti vähän laskea pennejä ennen ruokaostoksia. musta tuntuu että pääsen nauttimaan vielä päivemmällä pikkupikkurahoilla maksamisesta. noh ei se mua haittaa, mitä noloa siinä muka on? rahaa se pienikin on. turha tulla piikittelemään jos ootte jonossa mun takana. joudutte siis odottamaan kun kassaneiti laskee mun 5centit. noh hitaat seuraa nopeita o_O
[q]S-T, 21.1.2006 23:19:
Siivosin ja löysin salihanskojeni tuoteselosteen:
[/q]
Tehty miellyttäviksi Aika äärimmilleen vietyä tuotekehitystä.
[q]Nauskiss, 13.1.2006 15:04:
---
ezzy, 13.1.2006 12:09:
---
-Santtu-, 13.1.2006 12:03:
---
ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin
---
Ootko ihan varma tästä?
Nimittäin Espoossa kasvaa teiden varsilla lumimarja-pensaita joiden valkoiset marjat jää niihin vaikka lehdet on pudonneet, ja ne näyttää varsinkin kaukaa aika hämäävästi pajunkissoilta..
---
Onhan tuokin mahdollista. Oli kyllä kieltämättä aika outoa
Nyt vasta muistin tarkalleen missä tuon spottasin, se oli kirppiksen parkkiksella Vallilassa. Muuallakin kuulemma spotattu "pajunkissoja"
---
Tässä todiste siitä, että lehdetkin jo puhkeavat:
http://img256.imageshack.us/img256/8288/lehti4te.jpg
Ei oo mun ottama kuva, mutta on tosiaan otettu tänä ´keväänä´.
[size=9][ Löytyi täältä: http://veloena.blogspot.com/ ][/size]
[/q]
Joo ja tässä tosiaan kuva itsetuhoisista pajunkissoista Espoosta:
http://www.hiredcam.com/misc/kissaseon.jpg
[q]mayah, 25.1.2006 07:49:
Tulin töihin, avasin netin, klikkasin osoiteriville ja mietin ainakin neljä sekuntia, et mihin hemmetin sivustolle mun pitikään mennä O_o o_O
[/q]
Toi on kyl paha mut mulle käy kans joskus noin - oon niin tottunut että kotona selain avaa suoraan klubbarin
Oma päivän o_O: miten voi koko viikon ihan hyvin nukkunutta ihmistä väsyttää 10h unien jälkeen? Siis ei semmosta "liikaa nukkunut"-väsymystä vaan ihan sitä normaalia silmiä särkevää väsymystä kun pää sanoo että "lisää unta, kiitos!"
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- ...
- 600
- Seuraava »