päivän o_O

Back to häröily O

[q]Juhgu, 24.2.2006 02:42:
Kirjoita wordiin tyhjälle riville =rand (200,99) ja paina enteriä
(tai mitkä vaan luvut)
[/q]

Ihana! ^_^

http://www.eggscentral.com/applications/1-17.html

muuta ns. "easter egg" lisää.

[q]sapeli, 27.2.2006 00:47:
Oon istunu tässä koneen ääressä koht 12 tuntia, noussu tästä tasan kerran hakemaan safkaa ja käymään vessassa... ja tää oli joku 2 tuntia sitte, eli ekat 10 tuntii meni putkeen

---

[/q]

Haluutsä puhua siitä?*lohduttel*

[q]onni3mk, 21.6.2005 21:29:
En oo tottunu saamaan tommosia kohteliaisuuksia osakseni kun äsken sain. Ihan hassu fiilis, en tiedä oonko hyvilläni vai mitä...*ding*
[/q]
"Ai kun sulla on ihana reisilihas!"

Luin hesarista, että italian (en nyt ole ihan varma maasta) lehdet kirjoittevat "Rajun skandaalin ravistelevan Suomea" sillä "Pääministeri Matti Vanhanen on jättänyt vaimonsa kauniin kulttuuriministeri Tanja Karpelan takia".

Niinku että mi-tä?

Pari ryhmäläistä koulussa... TODELLAKIN 0.o!!!

ja ehkä vähä *whaat**ding**eiei**eikä**poks**toktok*
tollaset fiilikset taas menos.. No mut ei oo mun elämä:D

Mitä vittua tarkoittaa " o_O "?. Onko tämäkin tätä helvetin nörtti kieltä?

Toivottelee sorvin äärestä vanha punkkari( Nykyisin tosimies hevari ja siinä välissä ailahdus reivariks, mikä onneksi sitä aikaa kesti vain 3 vuotta, kun en saanut pillua yheltä karvakenkä huoralta niin vaihdoin takasin OIKEAN musiikin puolelle).

Ei näemmä nörtille metalli_miehellekään pillua heru, kun pitää tyhjällä klubitus-forumilla trollata. Surullista touhua.

Sä olet surullinen.

En oo vielä... pitää ottaa kuva (josta vois kehitellä jonkun "hyvää kevättä" kortin *tirsk*)

Kiitos Italian sotavoimien komentajan, mä pääsin tänään yölomille. :D

Tuhoilin tuossa tämän viikon aikana tulleet vähän reilu 1000 roskapostia henk. koht. sähköpostista...

Täytynee sulkea tuo ja ottaa uusi - ikävä vaan kun monen nettisivun tunnukset on kytketty tuohon osoitteeseen, jos esim. unohtuu salasana niin jos tuo on suljettu niin voi olla vaikea pitää niitä tunnuksia. Pöh. Ja tämä on vielä sellainen osoite missä ei mun käsittääkseni ole kovin edistyneitä filttereitä, ja aika randomisti tuo spämmi nykyään tulee, vaikea karsia poiskaan.

Ihmettelin kun ei siideri oikein maistu ja palelee vaan koko ajan vaikka oon syönyt, niin mittasin mun lämmön ja se on 37 ja risat.

[q]pirpeli, 8.3.2006 12:09:
2006 tutkimuskatsauksia, Helsingin kaupungin tietokeskus

Utriainen-Sarlio-Lähteenkorva-Aittomäki-Lahelma:

"Lihavuus ja keskivartalolihavuus Helsingin kaupungin henkilöstön keskuudessa"

*pökr*

http://www.hel.fi/tietokeskus/
[/q]

Kai tuolla on taulukko, josta ilmenee kuinka paljon kelläkin on liikakiloja, ja missä kohtaa vartaloa.

2006 tutkimuskatsauksia, Helsingin kaupungin tietokeskus

Utriainen-Sarlio-Lähteenkorva-Aittomäki-Lahelma:

"Lihavuus ja keskivartalolihavuus Helsingin kaupungin henkilöstön keskuudessa"

*pökr*

[q]ezzy, 1.3.2009 14:55:
tää on kyl vuoden O_o

Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla
[/q]
On kyllä ihan käsittämättömän outoa. Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia?

Toimiva hoitotakuu. Hammaslääkäri arviolta 3-4kk päästä. Omalle erikoishammaslääkärille ei mitään toivoa.. Vaan nyt pääsen jonku tuntemattoman hoitoon "kiireellisenä" tapauksena yli 2 viikon päästä. Tattis

[size=8]emmä oiskaa halunnu mennä revittää suutani[/size]

Kaikkeen sitä pitääkin lupautuu

Työkaveri sai tänään palaverissa ihan järjettömän idean,
että jaetaan työpaikan virkistysmatkalta palattaessa bussissa
jengille tequilaa sellasista "shottivöistä" muovisiin snapsilaseihin.

Loppujen lopuksi idea meni läpi
Ja nyt mä sitten virkistysmatkan päätteeksi keikistelen työkaverin
kanssa siellä bussissa jakamassa sitä tequilaa luultavasti jo muutenkin
valmiiksi kännissä olevalle porukalle

Voidaan me olla näky.

Thx, Riikka

[q]wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
ezzy, 1.3.2009 14:55:
tää on kyl vuoden O_o

Kaverille oli tullu Youtubessa copyright violation valitusta ku se kuvas cruisailuaan pitkin valltatietä ja AUTOSSA SOI BIISI :DD joku stand by me vuodelta '61 ihan tolkuttoman rapasella äänenlaadulla taustalla

---

On kyllä ihan käsittämättömän outoa. Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia?
[/q]

Mä sain Facebookissa kans tämmösen viestin et video poistettii ku taustalla soi Foo Figtersin - Doll.. Mut ei niitä kiinnostanu ku toisessa videossa soi Bachia.. Ehkä kuolleil ei oo tekijänoikeuksia?

Hokasin just et mun jäykkäkouristusrokote ei oo voimassa. Vois ehkä mennä piikittään itteään joku pvä. O_o

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O