päivän o_O

Back to häröily O

[q]mayah, 13.10.2006 09:43:
Mä en oikein tiedä mihin topikkiin tää menis, ku ei oo sellasta "VITUN HULLUT TEINIT"-topikkia viel perustettu, mut todistin just metrossa teini-ikäisen pojan käyvän naispuoleisen lipuntarkastajan päälle.
[/q]

Ei muuta kun topicci pystyyn!

[q]ezzy, 24.11.2005 23:21:

käytetty? avattu tms? nehän ei tosiaan säily pahemmin avaamisen/sekoittamisen jälkeen. ja kuulemma posahtelee O_o
[/q]

sekoitettu. mutta ei ollu edes mitään korkkia päällä tms. yhtäkkiä vaan kuulu "POKS!!! THSIIIIH!!" ja kylppäri sai uuden kivan sisustuksen.

[q]martina, 24.11.2005 20:48:
hitto, meinasin saada sydänkohtauksen..

olin just pulahtanut kuumaan kylpyyn, kun yhtäkkiä hyllyllä oleva hiusväripullo räjähti..?!

se siitä rentoutuksesta...
[/q]

käytetty? avattu tms? nehän ei tosiaan säily pahemmin avaamisen/sekoittamisen jälkeen. ja kuulemma posahtelee O_o

[q]Hyzenthlay, 25.11.2005 00:51:
---
martina, 24.11.2005 23:33:
sekoitettu. mutta ei ollu edes mitään korkkia päällä tms. yhtäkkiä vaan kuulu "POKS!!! THSIIIIH!!" ja kylppäri sai uuden kivan sisustuksen.

---

sulla oli siis kehiteaine ja väri valmiina seoksena? jos niin tarkoitit, niin siinähän sanotaan aina että ei saa säilyttää *täh*
[/q]

No mut hei, ei noi varoitukset oo muutaku jotain vitsejä. Ihanku kissaa ei esim sais laittaa mikroon :D

[q]serotonot, 25.11.2005 00:54:
---
Hyzenthlay, 25.11.2005 00:51:
---
martina, 24.11.2005 23:33:

---
sulla oli siis kehiteaine ja väri valmiina seoksena? jos niin tarkoitit, niin siinähän sanotaan aina että ei saa säilyttää *täh*

---
No mut hei, ei noi varoitukset oo muutaku jotain vitsejä. Ihanku kissaa ei esim sais laittaa mikroon :D
[/q]

antti hei mee nukkumaan, jookos? :D

edit. niin ja joo ei kannata säilyttää valmiita väriaineseoksia . :(

[q]anniini, 25.11.2005 00:59:
---
serotonot, 25.11.2005 00:54:

---

---

antti hei mee nukkumaan, jookos? :D

[/q]

En mä voi vielä ku pitää venaa et toi kissa tulee valmiiks :D

[q]anniini, 25.11.2005 01:04:

säästä ens vkoon parit slaissit koemaistiaisiksi. :P ai nii mullaki unohtu kissi tonne pyykkikoneeseen..
[/q]
Sekoitettua kissaa ei saa säilyttää vaan se pitää käyttää heti, senhän sanoo jo järkikin.

Heräsin äsken. Katsoin ulos, oli pimeää. Katsoin kelloa, viisari
näytti melkein kuutta. Ajattelin, että on aamu, ja että nukuimpa
vaan muutaman tunnin. Koneen viereen päästyäni huomasin kellon
olevan 17:50.

Tulikin nukuttua 16 tuntia.

Unet. Saispa niitä nauhalle.

[q]Freja, 14.1.2007 19:08:
[size=5]Kävelin eteenpäin, niin kissa otti sprintin ja juoksi mun jalkaan. Tuli potkuefekti.
Se oli vahinko.[/size]
[/q]

Soosoo

nelosen klo 01.00 alkava elokuva "kuolema ilmassa" onkin nelosen textikanavalla sivulla 399 vaihtanut nimekseen "pane mua (18)"

[q]Quakey, 6.4.2009 10:23:
nomut onhan se vr niin "ekologinen" ja "mukava" :D vittupendolinossaki mikä säästää 5min niin ei ees lipunmyyjät pysty kävelee suoraan...
[/q]
Ihmetystä aiheuttaa myös uusien junien penkit, jotka on mukavia tasan yhdessä, suunnittelijan koneella testaamassa asennossa. Vaan yritäpä virittaytyä niin, että saat nukuttua tai luettua mukavasti, niin jo painaa joku tuolinkulma tms. Koviakin ne penkit on, perhana. Kysynkin siis: yritetäänkö tällä kaikella saada ihmiset matkustamaan bussilla tai henkilöautolla junien sijaan ja muuttaa raideliikennettä pelkäksi tavarankuljetuksen välineeksi?

[q]Freja, 14.1.2007 19:20:
---
jesus, 14.1.2007 19:19:
Soosoo

---

Mutku se vaa pinkas mitää varottamatta!
[/q]

Onneks ne on aika 'luupäitä' et ei helposti satu Ainakaan sen perusteella mitä noi välillä kaahaa seinää päin leikkien lomassa

Ari tietää, koska Arikin on Wanha*nauru*

[q]MaoTse, 11.7.2007 17:53:
---
inspector, 10.7.2007 10:48:
kuka kauppaa miesten boxereita puhelimessa? o_O Vähän ihmettelin, tuntemattomasta numerosta. En sitten ottanut vaikka pelkät postimaksut ois pitäny maksaa :)

---

Hah, mullekin soitti yks sankari pari viikkoa sitten, myöskin boxereita kauppasi...
[/q]

Kuin myös

Menee oudoks jopa telemarkkinointi

[q]salaisinko?:
---
jesus:
Mä menin tänään naimisiin*heiii**iloinen**sydän*

---

onneks olkoon mikkoseni
[/q]

Kittos*kiitoskiitos*

[q]katai, 8.12.2005 19:27:
Mitä mä teen väärin kun joka kerta Megazonea pelatessani saan rakkulan keskisormeen?
[/q]

et käy tarpeeks? käsien iho kovettuu kyllä käytössä

teitty voi olla että ne aseet on vaan väärin muotoiltu sun kättä varten.

Tietämättäni ajauduin aivan toiselle tasolle sairaudessa selatessani netin onkaloita.
Video jossa esiintyi 2 japsityttöä. Ja pikku-ankerioita/iilimatoja.

Mä menin tänään naimisiin*heiii**iloinen**sydän*

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O