päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- ...
- 600
- Seuraava »
*plur**tirsk*
Meni sitten ex kihloihin eilen, kuukauden seurustelun jälkeen, tytön kanssa jonka kanssa alko seurustelun 2pv meidän eron jälkeen. On kyl vähän wtf fiilis.
Hämärää..
Alkoipas siis äsken tekemään punaviinia mieli, eli pullo esiin ja korkin aukaisuun.
Kesken avaamisoperaation ovikello soi ja välitön "kuka vittu tähän aikaan soittelee ovikelloa" -fiilis.
Eikun ovelle viinipullon avaaja edelleen tiukasti kädessä ja ovi auki. No naapuriin äskettäin muuttanut tyttöhän se siellä viinipullo kädessä kysymässä oliskos mulla lainata hänelle viinipullon avaajaa.
Meikä jököttää siinä ovella siis avaaja jo valmiina kädessä ja tytöllä avaamaton viinipullo omassaan.
Vaikea sanoa kumman ilme oli enemmän hämmästyneempi, mun vai sen tytön.
ilmoitin itseni turkulaiseen dj skabaan. siis eipä siino muuten mitään mutta turkuun? hmm... :D
[q]sOuphy, 2.11.2005 15:11:
Oon rikkonut viikon aikana pölynimurin, kahvinkeittimen, kaksi lautasta, maljakon, iittalan jälkiruokakulhon ja kahvikupin. Mitähän särkyy seuraavaksi? Akvaario? Tv? Mä en tiiä onko musta tullut vaan kertakaikkisen käsi. Vai onko kaikki maailman lait mua vastaan just nyt..
[/q]Alitajuisesti haluat oikeasti vain päästä ostoksille.*vink*
edit=vidun lukihäiriöinen..
Mä yskin tänää niin paljon et tuli oksennus....
nukuin 12 tuntia ja mua väsyttää
[q]KooKie, 2.11.2005 13:38:
Oon tässä jo pitkään miettinyt, mitä immeiset oikein tekee työkseen, kun aina ne roikkuu täällä linjoilla "odottelemassa, että pääsisi jo töistä kotiin".*grr*[/q]
Minäkin samaa juttua moneen otteeseen ihmetellyt. Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?!
P.S. Mitään työpaikkoja/työtehtäviä halveksimalla tottakai ...
[q]Epailija, 5.11.2005 05:37:
Tuli kaupungissa nähtyä yksi evoluution helmi. Kyseessä oli noin kolmekymppinen mies, jonka naamassa olevasta luomesta (tms.) kasvoi karvoja. Tässä nyt ei sinänsä ole mitään kummaa - kasvaahan miesten kasvoissa karvoja muutenkin - mutta nämä karvat olivat valehtelemata noin viisi senttiä pitkät, elleivät enemmänkin, ja sojottivat suoraan poskesta ulospäin. Vähän enemmän ryhtiä, niin olisin luullut niitä vahatuiksi. Lisäksi mies oli ajanut partansa. Miksi, oi miksi, hän oli jättänyt ne uskomattoman friikit luomikarvat keskelle poskeaan? o_O
Kaverille tuo oli illan *yökötyshymiö*.
[/q]
Aasiassa (tai ainakin Vietnamissa) tuollaisten uskotaan tuovan onnea. "Lucky hair"
Ehkä mies oli siis saanut vaikutteita sieltä...
Tai sit kukaan ei ole huomauttanut, että tollaset on aika karun näkösiä.
Tuo Osuuspankin mainosvideo tuossa oikeanpuoleisessa ylälaidassa on kyllä hämmentävä kokemus. Alkaa pian käydä hermoille ...
[q]patient, 7.11.2005 18:58:
---
Sphyxia, 4.11.2005 21:41:
Minäkin samaa juttua moneen otteeseen ihmetellyt. Koskahan meille lakimiehille tms. alkaa ilmestyä tuonkaltaisia työpaikkoja ("Herra tuomari, anteeksi, mutta kävisikö lainkaan päinsä, että ennen tämän viimeisen todistajan kuulemista ihan nopeasti kävisi eräätä foorumia selailemassa?")?!?!
P.S. Mitään työpaikkoja/työtehtäviä halveksimalla tottakai ...
---
Kyllä se vaan multa on onnistunut. Tosin näin opiskeluvaiheessa nyt ei mitään kovin haastavia työtehtäviä ole, mutta just esim. erinäisten asiakirjojen laatimisen ohella voi näppärästi surffailla. :D
[/q]
Tottakai, tottakai ... samoin varmaan haastemiehenä tms. Mutta kukahan nyt oikeasti kansliaan haluaa jäädä roikkumaan.
[q]mayah, 8.11.2005 14:53:
*sensuroitu*
[/q]
Ei muuten ollu keesiä päässä :P
[pieni]Ja yleensä keesistä saa kuulla punkkari-läppää.[/pieni]
Rekisterin mukaan lähin klubituksessa rekisteröitynyt asuu 160m päässä minusta.
Kaikkea sitä löytyykin :D
Junalippu Kuopiosta Helsinkiin maksaa 55-61 euroa. WTF??
[q]Daimi, 9.11.2005 13:36:
Huonoja mainoksia huomattavasti helpompi tuottaa, iskostamalla ne ihmisten mieliin ja sitä kautta aikaansaamaan keskustelua. Esimerkkinä SDP:en vaalimainoskampanja vuosia sitten, jossa kaksi karjua väänsivät kättä - ja voittaja esitteli lopuksi kädessään olevaa SDP:n logoa, sitä ruusua. Oli kyllä niin huonosti toteutettu mainos, että vieläkin sylettää. Mieleen se toki on jäänyt. Muistaako kukaan muu tätä?
[/q]
Huonoa mainosta ei edes ole. Hyvät ja vetävät mainokset jää ihan yhtä paljon sinne mielen syviin sopukoihin ihmistä riivaamaan kuin huonot mainokset. Aina kun mainoksesta joku puhuu vaikkapa junassa kaverinsa kanssa, hieroo markkinamies tyytyväisenä käsiään. Kuten esimerkkinä huonosta mainoksesta käyttämäsi SDP:n vaalimainos. Etenkin kun kyseessä on useita vuosia vanha tiedote.
[q]
En koe muutenkaan joutuvani helposti mainosten uhriksi, mutta uskoakseni kukaan ei koe näin, ja silti iso osa immeisistä ostaa tiedostamattaan juuri tiettyjä tuotteita mielleyhtymien perusteella.
[/q]
Olet oikeassa, ettei kukaan koe olevansa mainosten uhri, vaikka todellisuudessa monet päivittäin tekemämme kulutuspäätöksemme esim. kahden eri brändin välillä johtuvat juuri mainonnasta. Tähdennän kuitenkin, että _aivan_ jokainen ihminen, joka seuraa medioita missä tahansa muodossa on mainosten aivopesemä kuluttajarobotti.
en ole eilen polttanu yhtään tupakkaa.. enkä tänään... mä vaan oon unohtanu
tätä tää vanhuus teettää
"Hallitus aikoo kiristää alkoholimainontaa"
"..mietojen juomien mainontaa yritetään rajoittaa yksinomaan tuotetiedon antamiseen. Mainoksissa saisi siis olla vain perustietoja mutta ei minkäänlaisia mielikuvia." (HS 10.11.05)
Jaahas o_O
Tulee mieleen mainonnan ensiaskeleet telkkarissa vaikkapa joskus 50-luvulla:
"Osta pesuainetta X" *jee*
(Eikä salee uskalla enää edes lisätä: "Se on hyvää", koska siihen saattais liittyä _mielikuvia_, noita elämänkuvaa vääristäviä paholaisen aikaansaannoksia!"
Voe elämä.
Edit: mitä hittoo, tääl on näköjään eilenkin puhuttu mainoksista =)
[q]Annakins, 6.4.2009 09:49:
Junalippu Kuopiosta Helsinkiin maksaa 55-61 euroa. WTF??
[/q]
Yöjuna Oulusta Turkuun 100e per suunta, samat ihmettelykirjaimet tähän.
postin mukana tuli tänään paksu kirje.
kirjeessä oli cd, joka sisältää viidakon ääniä???????????????
ja lappunen, jossa chiquita-banaani yhtiö ilmottaa mun voittaneen tän kyseisen cd:n arvonnassa??????
en tiennytkään, että olin edes osallistunut mihinkään arvontaan...
osu viel just hyvälle päivälle, ku mulla on nimpparit tänään.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- ...
- 600
- Seuraava »