päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]ezzy, 27.9.2007 18:05:
http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=371680
Aivan vitun kova jätkä :D
ps. tunnistakaa toi eka biisi plx, törkeen kova.
[/q]
Oli muuten aika paha :D
Mä pelästyin kaverii ihan näin videonkin välityksellä.
Paul Oakenfoldin Southern Sun -biisistä on kahdet eri sanat... Muille ehkä vanha juttu mutta mulle uus - ja yllätyin oikein kunnolla kun aloin kuuntelemaan tätä biisiä tarkemmin (just nyt sopii fiilikseen tosi hyvin) ja huomasin että laulan väärin o_O
Yleensä sanat menee näin:
I still feel you
Beneath my skin
I am tempted
To throw my senses in
Cos it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
In the air to set me free
Mutta alunperin sanat menee näin:
I still feel you
Beneath my skin
I am tempted
To throw myself to sea
'Cause its easier to drown
Than to face the way of insincerity
Then the truth comes back around
In the end you're not for me
Not for me...
Tuo versio mitä kuulee paljon enemmän onkin paljon sopivampi keveään ja positiivisen kuuloiseen kiksuun, mutta luulen että nuo alemmat sanat menevät paljon lähempää siitä mitä alunperin biisin oli tarkoitus viestittää... Eipä sillä, nuo nykyiset sanat voi myös tulkita merkitsemään aivan samaa asiaa.
Molemmin päin, tämä biisi liikuttaa mua nyt enemmän kuin mikään muu *sydän*
edit: löytyi vielä kolmannetkin sanat - nyt en vaan tiedä mitkä on vaan väärin kuultuja:
'Cause it's easier to have dreamt,
Than to find somewhere I feel sincerity.
And our truth comes back around.
In the air, tonight for me, tonight for me.
[q]Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.
[/q]
Mitä vittua Toivottavasti joku tekee kaverisi kämppikselle samoin.
[q]tumpsi, 19.9.2005 16:24:
---
Blues, 19.9.2005 16:21:
Kaverin kämppis meni hukuttamaan oman kissansa lavuaarissa ja heitti sen sitten roskiin.
---
Soitappa anjalle.
Tai ihan vaan Animaliaan.(tms)
NYT.
[/q]
miksi?
http://www.animalia.fi/materiaali/tulostettavat/elainraakkays.htm
ja kissan omistaja saa lopettaa eläimensä kyllä ihan laillisesti ja animalia ei ole mikään eläinpoliisi.
[q]dominikh, 22.9.2005 14:25:
Katkelma sivuilta:
" Tolppien luukut on pidettävä lukittuna. Em. sääntöjä noudattamalla estät vaaratilanteet (mm. lapset). "
[/q]
:D
ote edellisen asuntoni järjestyssäännöistä: "tuulettaminen ja keitinvesihöyryjen päästäminen rappukäytävään kielletty.." niinku wtf, millä vuosikymmenellä on kohistu keitinvesihöyryistä?
[q]a, 23.9.2005 09:42:
"magnetareja" ei kutsuta magnastareiks, "150,000 years" ei oo 250 000 vuotta ja "severely damage our atmosphere" ei ole a) tuhota otsonikerrosta saati sit b) tuhota ilmakehää kokonaan, vähän tarkkuutta toma sun kääännöksiin .)
[/q]
Huppista keikkaa, sen siitä saa ku käyttää virheellistä copy-paste-laitetta eli silmiä ja sormia :)
Edit: Eiku hetkonen, mitkäs sun lähteet ovat asiasta? http://www.sci.esa.int/science-e/www/object/index.cfm?fobjectid=37944 sanoo:
"During the first 200 ms, the amount of energy released was equivalent to what our Sun radiates in 250 000 years."
ja
"A similar blast within 10 light years would have destroyed the ozone layer and be similar to a major nuclear blast."
[q]dominikh, 22.9.2005 20:52:
---
anniini, 22.9.2005 20:50:
-clip-
---
Margariini ja usb-portti
[/q]
sanoppa muuta kato. ja vielä yhdistettynä. *tupla*kuolaa* *
[q]Displacer, 22.9.2005 22:46:
Siis mistä sen tietää että se purkautui 27.12.2004 jos se on 50 000 valovuoden päässä?
[/q]
Niin siis eri toisin sanoen se purkautui 27.12.47996 (eaa) - meille asti tuo havainto kiiri vasta vuonna 2004.
Löysin vessanpöntöstä 10 pennin kolikon.
[q]alek száhala, 26.9.2005 16:05:
[iso]Nykäsen Masa![/iso] Käsittämätöntä oikeesti että riehuminen alko välittömästi kun jätkä pääs linnasta ulos. Lienee oikeesti Euroopan surkuhupaisin kaveri, eikä Mervilläkään vahvasti mene.
a[pieni]k[/pieni]e[pieni]p[/pieni]a[pieni]k[/pieni]e
[/q]
irkis kiertää huhu atm:
masa o yrittäny HUKUTTAUTUA, ku pääsi kopista (:D) ja on ny sairaalas.
dunno sit onks totta.
aika eemeli o jos koittaa niistää ittensä hukuttautumalla :D
edit: typo
...kello soimassa viideltä...kroppa heräsin jo puol neljältä...*igor*
http://www.smsaid.fi/ :n konsepti.
"Liity ja anna vapaaehtoisesti lupa lähettää kännykkääsi spammiviestejä. Voit kato samalla jeesaa niinq jotain hyväntekeväisyysjuttuja. Ai saako ne meiltä paljonkin rahaa sun riivaamisestasi? No, enintään 3,12e vuodessa mikäli sulle lähetettiin maksimimäärä (156 viestiä / vuosi) sitä spammia."
Ei helvetti. Kaivan kyl nii-in paljon mieluummin kuvetta sieltä kolikkotaskun puolelta kun suostun tohon ikinä. Aid my balls, you greedy corporate bitches!
[q]Dave^, 30.9.2005 12:46:
---
UnityF, 30.9.2005 12:24:
*whaat**whaat**whaat**whaat*no huh huh.
---
Sepäse..ei aavistustakaan miten toi on mahollista, ellei se sit oo soinu mun unessa ja oon heränny siihe*whaat*, äää nyt menee liian hankalaks jos meen vaan peuhmaa kissojen kans
[/q]
Mä oon joskus herän sillee et oon nähny unta et herätyskello soi ja herän aatellu et "aha kello on seittemän.." si t menny keittiöö ja katton kelloo "ai se oliki vast kuus" tjsp ja menny takas nukkuu...
[q]kumimuumi, 1.10.2005 11:55:
Okei tää menee jo hieman överiksi...
Näin unta.
Unessa surffasin klubituksessa.
Vastaan tuli jonkun profiili, jossa oli aivan karmea teema, niin karmea että silmiin sattui.
Jatkoin surffaamista mutta....
SE HELVETILLINEN TEEMA JÄI PÄÄLLE! Sitä ei saanut pois vaikka minne surffasi
Vietänköhän mä liikaa aikaa täällä ?
[/q]
Edit: Et
mun pitää tosissaan miettii kolmeen kertaan ennen ku avaan typerän ison suuni! *eikä* ois elämäki sen jälkeen paljon yksinkertasempaa ja helpompaa... sori sinä ketä mahd. loukkasin, en tarkottanut pahalla.
Kuuntelin äsken kotimatkalla bussissa kahden kauppista käyvän kultalusikkaperseen nillitystä siitä kuinka tytön porukat oli ostaneet kullannupulleen oman kämpän vaan Vantaalta..
Onneks itellä ei oo ikinä ollu elämä noin rankkaa ;DD
[q]Lost-Soul, 4.10.2005 01:08:
Kerroppa kuinka pitkälle sumareiden valokeila ylettyy rekalla. Jos se on yhtään samoissa mitoissa, mitä se on henkilöautolla, niin saat ajaa todella hitaasti, jos aijot ottaa jarrutusmatkat perusteluksi.
[/q]
Sumareiden kans voi olla myös ihan tavalliset ajovalot päällä samaan aikaan.
Sumarit vaan leventää sitä näkökenttää
[q]Epailija, 3.10.2005 23:04:
---
Normaalioloissa niistä ei ole edes mitään hyötyä.
[/q]
...paitsi jos kyseessä joku isompi kuin henkilö- tai pakettiauto kuten linjuri tai rekka + tie on märkä jolloin lähivalot imeytyvät asfalttiin...
[q]Miksan, 4.10.2005 01:21:
---
Lost-Soul, 4.10.2005 01:18:
kyllähän se leventää, mutta eipä se leveä valokeila edelleenkään kanna hirveän pitkälle, jonka takia jarrutusmatkaa on täysin turha ottaa perusteluksi.
---
Siltä matkalta jolta sumarit leventää valokeilaa sivusta tulevat vaarat näkee aikasemmin kuin pelkillä ajovaloilla joten aikaa reagoida jää enemmän/jarrutusmatka voi olla pidempi.
[/q]
Todellakin aikaa jää enemmän havaita, mutta nopeuksien ylittäessä (ainakin) 60km/h, niin jarrutusmatka on senverran pidempi, että saattaa jopa aiheuttaa suuremman vaaran itselle (ja viattomalle luontokappaleelle), kuin pitämällä nopeuden tasaisena. Kuinka moni ottaa sumarit pois päältä, kun nopeus nousee tarpeeksi?
edit: eli harvoissa tapauksissa jarrutusmatkaa voidaan pitää syynä, mutta rekkakuskit ovat harvoin alueilla, jossa ajetaan hitaasti ja joissa tarvitaan ylimääräistä valaistusta, niin tuohon jarrutusmatkaan on mielestäni aivan turha vedota.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- ...
- 600
- Seuraava »