päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- ...
- 600
- Seuraava »
[q]Karski, 22.3.2004 21:28:
---
Avernian:
---
ezzy:
http://www.mysticalball.com/
O_o
---
Se on vaan matemaattinen temppu.
---
ÄLÄ JAUHA PASKAA - VARMASTI
SALATIEDETTÄ!!!1
[/q]
Toimii vaikka arpois numeron ennen sivustolle menoa. Spooky!
Jos kyseessä on matemaattinen kikka niin kertokaa toki perusteet. Tää meinaan menee yli mun hilseen. Tietenkään tulos on aina joku tietty 6 mahd. ryhmässä.
Edit: ratkaistu. Tulos on aina samaan kuvioon viittaava. Kone vain vaihtaa symbolit. PRKL! Kusetusta
Mulla kotona on nyt sattunut pari aamua tosi outo juttu.. Oon heränny ihan tavallisesti esim. kellon soittoon mutta sitten rupeen kuunteleen ja kuulen ihan selvästi alakerrassa jonkun hengittävän, niinku nukkuvan. Kuuntelen tarkkaan, ihan täysin hereillä, että siellä se joku on ja nukkuu. Heti ku nousen ylös sängystä se ääni loppuu! Ja kun meen tarkistamaan niin eihän siellä ketään tietysti oo ollu. Ja tämä jo kaksi aamua.. Jos joku keksii selityksen, niin PLIIS! Tulisi tarpeen :)
[q]Jocular, 2.3.2009 16:17:
---
Mut ei niitä kiinnostanu ku toisessa videossa soi Bachia.. Ehkä kuolleil ei oo tekijänoikeuksia?
[/q]
On kuolleilla tekijänoikeudet. Teoston mukaan tekijänoikeussuoja kestää tekijän elinajan ja vielä 70 vuotta sen jälkeen. Bach kuoli pyöreesti 250 vuotta sitten, joten sen musa on vapaata riistaa. Toki sävellysten uudelleensovittajilla ja esittäjillä voi olla jotain sanottavaa asiaan.
Näin tänään ensimmäisen talveen varautuneen autoilijan, eli nastarenkaat alla.. Onhan tuolla ulkona kyl melko talviset olosuhteet kun öisinkin on lähes 15 astetta..
[q]wiwi, 2.3.2009 16:02:
---
Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia?
[/q]
Onhan toi tapaus lähellä naurettavaa, mutta pakko tarttua tähän lauseeseen.
Se, että youtube on täynnä tekijänoikeusrikkomuksia ei tee niistä videoista laillisia. Niin arkipäiväiseltä kuin tollanen "ite väsätty musavideo" tuntuukin, jos niissä on muiden tekijänoikeuksilla suojattua kamaa, ne ovat luvattomia. Monia oikeuksien haltijoita tuubista löytyvät videot eivät tosin haittaa, eiväthän ne laadulla pilattuja klippejä useinkaan ole. Mutta siinä vaihees mennään metsään kun aletaan luulemaan, että touhu on täysin luvallista.
En näe siis logiikkaa ajatusmallissa "onhan youtube täynnä tollasii, joten ne on ihan laillisia."
Turvauduin ensimmäistä kertaa kirurgisiin apuihin ehostaakseni itseäni. Tuntuu hieman oudolta. No, nyt on muutama kauneuspilkku vähemmän ja ajan myötä näyttää ihan kivalta kans. Mikäs siinä, kun saa vielä vakuutuksen kautta vedettyä :)
[q]mikkelsson, 21.3.2006 22:28:
---
domi, 21.3.2006 22:25:
---
äm, 21.3.2006 22:18:
Ai siis täh, onko MR*ENIGMA aka DON*ENIGMA poistunut keskuudestamme autuaammille forumeille?
Tätä en tiennyt.
---
wtf? url of stfu!
---
---
Hupsu, 21.3.2006 19:15:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=585816
Auton kuvaus ja keskustelu. Päivän reps!
---
siinähän se kait :)
[/q]
Ööh.. Ei?
Enigman profiilista päättelin...
Edit: Tarkoitin siis "autuaammilla forumeilla" jotain ihan muuta kuin nettiauto.comia.
[q]Freja, 22.3.2006 18:14:
Sataa lunta ja paistaa aurinko samaan aikaan o_0
Ei siin mitää mut mistä pilvestä?!
[/q]
Katolta, puusta?
Huomenna sumerin tentti, 10 opintopistettä ois tarjolla. Pistää jännittämään, vääränlainen teksti ja oon vitullisessa kusessa.
dinanna zag-mi! Praised be Inanna!
Ketään loukkaamatta tai vähättelemättä mut, transseksuaalien haastattelu yleX. O_o
En osaa päättää onks tää o_O vai :) vai :D mut uus tukka, vihdoin sain aikaseks mennä parturiin! JIA!
24 <3
ei sviddu. tänään tuli taas todistettua että totuus todellakin on tarua ihmeellisempää. *nauru**whaat* *kupla*
Päätä särkee ja jänskättää.
Noh tämä on kyllä eilisen, mutta olen vieläkin vähän o_O
Lähdin viimeisellä bussilla (klo 20.45) Nummelasta Vihtiin, matka on n.10 km. Katselin omissa ajatuksissani ulos ikkunasta ja kirjoitin siinä sivussa pari viestiä. Olin selvinpäin enkä mielestäni ollenkaan väsynyt, huomasin kun ihmiset yksitellen jäivät bussista ja mietin että milloinkohan ollaan perillä. Kunnes. Hmm. Tajusin ettei maisema näytä ainakaan Vihdiltä, ehkä enemmänkin siltä että olisin saapumassa Nummelaan josta olin siis matkaan lähtenyt. Ja niin, kohta bussi pysähtyikin Nummelan linja-autoasemalle, kuski sammutti valot ja sulki oven. Istuskelin siinä sitten hetken häkeltyneenä pimeässä bussissa kunnes menin kysymään kuskilta että missäköhän bussissa oikein olin.
"No mihin olit matkalla?"
"Öh, Vihtiin"
"No sitten sä olet nukkunut onnesi ohi, me ollaan jo takaisin Nummelassa"
Mitä? En missään vaiheessa huomannut nukahtaneeni/heränneeni/havahtuneeni mistään houreesta. Kaiken lisäksi bussilippuun meni koko senhetkinen omaisuuteni, 3.10.
Kyllä mä tiedän, että mulla välillä vähän pätkii mutta noin pahasti..*ding*
[q]Takyon, 21.9.2009 17:04:
Näin tänään ensimmäisen talveen varautuneen autoilijan, eli nastarenkaat alla.. Onhan tuolla ulkona kyl melko talviset olosuhteet kun öisinkin on lähes 15 astetta..
[/q]
Naisautoilijan?
[q]Verano, 30.3.2006 12:52:
---
Ulkomaalaisten kohdalla asia on toki täysin ymmärrättevä, mutta suomea sujuvasti puhuvat voisivat vähän käyttää kaupunkilaisjärkeä.
---
[/q]
No mutta.. Ei voi näet kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu..
Ja eikös se ollut se kuuluisa maalaisjärki, vai onko tämä taas näitä kaupunkilaisten haihatuksia..?
[q]Takyon, 21.9.2009 17:04:
[/q]
Ehkä se oli lähdössä Murmanskiin pitkäksi aikaa, eikä halunnu renkaita kuljettaa mukana.
Ei vitsi mul jäi taskunpohjalle paljon pikkurahaa Onkohan noi kaikki mun?
BTW: haisen koirilta... ja joo, tiedän kyl miks, ja se on kans aika o_O: ulkoilutin kahta koiraa plus vein niiden kakat paperissa sisään mut siis joo, tämmöstä tänään, nähdään huomenna
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- ...
- 600
- Seuraava »