päivän o_O
- « Edellinen
- 1
- ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- ...
- 600
- Seuraava »
"George Takei, Mr. Sulu, says hes gay" *pökr*
http://www.msnbc.msn.com/id/9845944/
Edit: Meinasin perustaa tästä oman topikinkin
Oon kotona ennen viittä o_O
[q]alphamagic, 8.1.2008 14:53:
Postissa oli tullu kaks uutta visa electronii
Täytynee kipasta pankkiin huomenna.
[/q]
Tarkista ootko saanut munkin kortin
Oon nimittäin omaa korttia jo odottanut liian kauan
Ostin juuri lycrat, eli kansankielellä PYÖRÄILYHOUSUT. Ne ovat mustat ja kiiltävät. Laitoin ne heti jalkaan. Kaikin puolin todella irstaat, mutta niitä käytetäänkin ns. oikeiden housujen alla.
Tavallaan outoa, koska kaikki nämä vuodet olen dissannut lycria huolella. Kaiken lisäksi aikaa tulee vietettyä ratapyörän päällä entistä enemmän...
lauantaimakkara. en tajua miten kukaan vois syödä sitä.
Just nyt alkaa Baywatch leffa subilta, joka on valmistunu vuonna 2002?!
Siis eiks Baywatch kuollu jo ennen vuostuhannen vaihtumista?
[q]niomic,
Voitais kai yhteen ääneen todeta, et Jocular EVO :DD
[/q]
Eipäs ku et mielettömät silmät ku tekee kaikkia piilarinkääntötemppuja!
No mutta ei rahalla korvata sitä järkytystä. Ei sitte millään summalla.
Kämpässä tuoksuu aivan kanelille, vaikkei täältä mitään kanelia löydy.
[size=8]Noh, onneksi ei sentään tuoksu kaMelille. *nauru*[/size]
[q]wiwi, 2.3.2009 18:12:
---
tekijänoikeudet on aika hämärän peitossa. Jos ymmärsin oikein, se joutuuko vastuuseen tekijänoikeusloukkauksesta riippuu siis siitä, miten oikeuksien haltija asian kokee (ja jaksaako vaivautua)?
[/q]
Eipä hätää, vaikea niistä on itekin välillä ottaa selkoa vaikka sellaisella alalla oonkin, että kurssi jos toinenkin asiasta on tullut käytyä. Youtuben tullessa eka kysymykseni olikin "miten j***lauta toi voi olla laillista?", vaikka innokas olinkin sen tarjoamista mahdollisuuksista.
Netissä tekijänoikeudet ovat räjähtäneet käsiin, mutta tiukkapipoinen oikeuksien haltija saattaa hyvinkin vaatia hengentuotteensa käyttäjiltä korvauksia ihan youtube-videoistakin. Kyse onkin just siitä, aiheutuuko oikeuksia rikkovasta jutusta tulonmenetyksiä ja jaksaako taho vaivautua. Eli käytännössä video kotibileistä, joissa bailataan Macarenaa ei ole suuressa vaarassa...*nauru*
-Kävin tänään ratsastamassa parin humalaisen eläinlääkisretkun kanssa (tosin itse selvin päin), edellisestä kerrasta rapeat 15v
-Tutustuin erääseen 5. vuosikurssin kalankasvattajaan joka tekee Renoisella housea (ei diggaile kampeloista, ainoastaan sisävesien kaloista)
-Baarista kotiin ennen valomerkkiä
Heh mun sisko kans. En vaan tajuu
[q]wiwi, 27.2.2009 10:43:
Aamut on tässä talossa mielenkiintoisia. Mä herään herkemmin kuin sängyn toisella puoliskolla nukkuva. Se joutuu sen sijaan johonkin hämärän rajamaille, jossa uni ja valve sekottuu. Tänä aamuna havahduin huutoon: "Sakke maaliin! Ja Kölli kanssa kentälle!" (Kuulemma hifkin pelaajia 90-luvulta.) Vastaavasti saattaa kuulua että "porkkanoita, porkkanoita!" tai "vitusti bissee!" tai tai...
Sitä en sentään ollut näkemässä kun sama mies oli herännyt keskellä yötä epämiellyttävään kipuun ja herätessään tajunnut raapivansa selkäänsä ikkunalaudalla olleella kaktuksella. :DDD
[/q]AAAAAAAAaaaaahahahahhahahahaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!
Wtf? Kaikkee ne taas keksii: http://www.bioaq.fi/huvud_fi.htm
[q]Android, 20.5.2006 21:08:
---
Kreikassa vireillä kanne Lordia vastaan
Jos Lordi edustaa satanismia niin herää tietty kysymys että mitä esim. Dark Funeral ja Deicide sitten edustaa =)
[/q]
Joo, Deicide euroviisuihin!
[size=3]Okei että on jenkkibändi, mutta hei, osallistuvathan Israel ja Kyproskin![/size]
[q]wiwi, 2.3.2009 16:02:
On kyllä ihan käsittämättömän outoa. Eiks youtube oo kuitenkin täynnä erilaisia ite väsättyjä musavideoita ynnä muuta, mikä ton perusteella rikkois tekijänoikeuksia?
[/q]
Se on ihan levy-yhtiöstä kiinni, mitä biisejä ei saa käyttää. Mun tietääkseni vaan muutamat on lähteny tohon täyskielto linjalle.
Aihetta sivuuttaen:
laitetaan tää nyt tännekin, oli sen verran O_o vaikka kuinka olis "hahmo" ja "läppää":
[q]sapeli, 30.7.2008 12:52:
Täytynee sulkea tuo ja ottaa uusi - ikävä vaan kun monen nettisivun tunnukset on kytketty tuohon osoitteeseen, jos esim. unohtuu salasana niin jos tuo on suljettu niin voi olla vaikea pitää niitä tunnuksia.
[/q]
Miks se pitäis sulkea? Jätät vaan päälle ja käytät uutta ja jos tarvit tunnareita niin haet sieltä.
About viiskymppinen mies soitti (duuniin) ja olisi halunnut puhua erään myyjän kanssa. Myyjä ei ole tänään töissä, johon mies tokaisi painokkaasti "voihan pimppanella!!"
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..
- « Edellinen
- 1
- ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- ...
- 600
- Seuraava »