tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

Täähän on mennyt paremmin kuin suunnittelin. Olin ajatellut viettää vähätippaista, tarkoittaen siis sitä, että voin halutessani juoda pari sidukkaa tai drinkkiä. Ainut, mitä olen tämän kuun aikana juonut, on puoli lasia punkkua. Ei siis paha, eikä tee edes tiukkaa pitää tätä linjaa kuun loppuun asti.

Meni jo :)

eilen teki jo vähän tiukempaa kun olin firman reissussa hartwall-areenalla jokerit-hifk pelissä aitiossa, sauna lämmin (josta yksi erä tulikin katsottua) + ilmaiset viinat, mutta selkäranka piti ja tyydyin juomissa pepsi-maxiin ja jaffaan! olihan se kiva katsoa kun muut oli oksennus kuosissa... tipaton-tj 11

Viime viikolla yksi lasi punkkua. Aika mukavasti. Jos tälläkin viikolla tulos olisi suurin piirtein sama, niin voisipa olla tyytyväinen itseensä. Silloin voisi melkein sanoa, että tipaton puolikuu :D

[q]Huggu, 22.1.2007 14:42:
MUTTA! Ensi viikolla alkaa torstaista lähtien helmikuu...
[/q]

näin on! *känni*

Dodih... viime viikonlopun bileet tuli missattua, eli tähän mennessä ei ole tullut naukattua tipan lirua... Ja kun huomioi ettei ennen helmikuuta ole bileitä edes tiedossa, niin alkaa näyttää aikans valmiilta tää tipaton *hymy*/*igor* (miten sen nyt ottaa *nauru*)

tipaton loppu eilen. oli hauskaa ja nyt tuntuu helvetin hyvältä.

[q]Huggu, 22.1.2007 14:42:
Hyvin pitää tipaton / lakaton / kolaton / napiton / karkiton / roskaruoaton jne. Tammikuu. MUTTA! Ensi viikolla alkaa torstaista lähtien helmikuu...
[/q]

Niin eli ens torstaista kiskotaan sit kaksin käsin :) Summa Summarum, tipattomasta ei siis näin ollen ole mitään hyötyä.

aarggh!*nauru* vielä olis yks selvä viikonloppu edessä*eiei*

Ei **tussa, pää varmaa hajois jos yrittäis *känni*

[q]Huggu, 22.1.2007 19:02:
---
Zapa, 22.1.2007 15:22:
---
Huggu, 22.1.2007 14:42:
Hyvin pitää tipaton / lakaton / kolaton / napiton / karkiton / roskaruoaton jne. Tammikuu. MUTTA! Ensi viikolla alkaa torstaista lähtien helmikuu...

---

Niin eli ens torstaista kiskotaan sit kaksin käsin :) Summa Summarum, tipattomasta ei siis näin ollen ole mitään hyötyä.

---

Siellä taas Bulevardin paroni huutelee, koska sattuu olemaan omakohtaista morkkista ja palajon. Ukko on taas kolunnut kaikki mahdolliset kinkerit mitä pitäjästä löytyy. Vaikka olisi Club YPÄJÄ ja siellä DJ Lantakikkare, löytyy Zapa sieltä keikkumasta...
[/q]

haha, lauantainakaan tehnyt mitään, yhden oluen otin ;) Hei hyvä idea, perustetaan Club Ypäjä >> menestys taattu!

Helppoo kuin keihäänheitto

Hyvin oon pysyny tipattomalla linjalla koko tammikuun. Ja kohtahan se jo loppuukin =)

öööh no mitäköhän tähänki nyt sit sanois...OverDose PERRRKELE!!! *känni* mut meni tää sentään vähäsen paremmin ku viimevuonna

[q]_RixU_, 26.1.2007 02:24:
öööh no mitäköhän tähänki nyt sit sanois...OverDose PERRRKELE!!! *känni* mut meni tää sentään vähäsen paremmin ku viimevuonna
[/q]

Hyvin on sujunu *joo*. Ens perjantaina sit loppuu *hihu*.

Huomenna loppuu, ennakkosuunnitelmien mukaisesti. Firman risteilyllä ei tee selvinpäin yhtään mitään, ja toi on kuitenkin melkeinpä puolipakollinen.

*känni*

[q]Sinza, 26.1.2007 15:43:
[/q]

Sama juttu.

[q]pupuTupuna, 26.1.2007 17:21:
---
Sinza, 26.1.2007 15:43:

---

Sama juttu.
[/q]

Nyt ootte kyl ihan väärässä päivämäärässä

Se nimittäin loppuu jo ens torstaina

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11099

[q]Steven Hoaks, 26.1.2007 17:24:
---
pupuTupuna, 26.1.2007 17:21:
---
Sinza, 26.1.2007 15:43:

---

Sama juttu.

---

Nyt ootte kyl ihan väärässä päivämäärässä

Se nimittäin loppuu jo ens torstaina

http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11099
[/q]

N, mutta kun mä juhlin synttäreitä perjantaina, niin haluun olla sillon 100% pelikunnossa. Siks jää ens viikolla open audiokin väliin. Se on vähän harmi. :(

O