tipaton tammikuu

Back to yleinen keskustelu O

taasen yksi onnistunut vkl takana, paljon helpompi kuin edellinen. hyvältä näyttää (ja tuntuu)!

kosh!

hyvin pitää :)

Bangkok wild nights pilas mun saumat...*igor**nauru*

Ne on nämä karkausvuodet onneksi lyhyempiä..*justjoo*

Näin puolvälissä kuuta voi tulla sanoon että on tää jo aika tipaton ollu tähän asti. Miehelläkin piti olla jos ei nyt aivan tipaton, niin ainakin baariton tammikuu, mutta sillä toi selkäranka napsuu pienestäkin houkutuksesta. Niin meinas mullakin viime viikonloppuna kun sain sata euroa appivanhemmilta "huvittelurahaa". Otin kuitenkin lauantainan unilääkkeen hyvissä ajoin ja nukuin houkutusten yli...

hyvin on pitäny vaikka onkin kovat masennukset yms :/ saas nähä.. koht menee kyl 200e taivaan tuuliin jollei oma-olo helpota

tipaton tammikuu... pahimpia itsepetoksia mitä löytyy... mutta se on vaan mun mielipide.
Niin en ole sellaista pitämässä.

Pari edellisvuotta olen pitänyt tipattoman tammikuun (+helmikuun+maaliskuun+huhtikuun), mut tänä vuonna ei tarvi edes ajatella asiaa. Muutamat kännit olen jo vetänyt (ekat heti 1. päivä) ja tätä menoa muutamat ehdin vielä vetää.

Tällä huimalla alkoholinkäytöllä ei kyl tarvii pitää mitään tipattomia.. Nyt sitten oon Joutunu pitää puol kuuta tipatonta,mut ihan pakosta.. Lääkäri meni ja määräs sellasen kuurin ettei paljoo ryypätä Mut onneks kuurit on loppu ni pääsee taas tuopittaa

Itse en pidä tipatonta. Asetin itselleni vain uudenvuodenlupauksen:
Turhat bisseilläkäymiset ja turhat viikonloppubaareilut saa
jäädä väliin (: Toistaiseksi voin todeta asettamani uudenvuodenlupauksen
pitävän paremmin kuin hyvin. Onhan tässä jo puolet kuukaudesta
jo takana :D

kovasti kelasin eka, että olisin pitänny tipattoman tammikuun.
tosin se kyl ei kyllä ole pitännyt silleen, että olisin ollut täysin juomatta.
on tullut vähän naukkailtua aina vkloppuisin, mutta ei mitään perseitä ole tullut vedettyä
mikä on ehkä ihan hyvä niin ja ei ole mitään hirveää hinkua bileisiin tammikuun aikana.

joten on tälläinen semi tipaton kuu menossa :)

[q]Occu, 16.1.2007 13:04:
[/q]

sä ootkin paljon hauskempi humalassa, että ihan hyvä vaan

[q]Lenita, 16.1.2007 13:42:
---
Occu, 16.1.2007 13:04:

---

[/q]
Ai niinq esim silloin ratikassa, kun sun piti oikein paikkaakin vaihtaa, kun oli niin hulvattoman hauskaa? *vink**lmao*

[q]Lenita, 16.1.2007 13:42:
---
Occu, 16.1.2007 13:04:

---

[/q]

aijaha! :D

no saat sitten tästä eteenpäin kustantaa mulle joka päivittäin siksin bissee vähintään!

Mikäs se semmoinen tipaton tammikuu on Not for me

Sillo juuaan, ku janottaa!! *känni*

Suunnittelin vähän et jos vetäis perseet tos joku weekend ..

Tuli kokeiltua muutama vuosi sitten. Suosittelen jokaiselle ainakin kerran elämässä tehtäväksi. Mielenkiintoinen kokemus joka opetti omasta suhteesta alkoholiin kovasti.

Kyllä tipaton loppuu seinään kun kaverilla on synttärit 19. päivä.

O