tipaton tammikuu
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...
- 41
- Seuraava »
[q]pupuTupuna, 26.1.2007 17:31:
N, mutta kun mä juhlin synttäreitä perjantaina, niin haluun olla sillon 100% pelikunnossa. Siks jää ens viikolla open audiokin väliin. Se on vähän harmi. :(
[/q]
Julma temppu
En puhu sulle enää *selkää kääntel*
viikko vielä ja sitte narahtaa! *känni*
en tieä onks tää jo täällä, mutta sopii aiheeseen http://jumbo66.adsl.netsonic.fi/jussi/flashit/Tammikuu.swf
Eipä pitänyt. Itsekuri 5-
[q]pupuTupuna, 26.1.2007 17:31:
---
Steven Hoaks, 26.1.2007 17:24:
Nyt ootte kyl ihan väärässä päivämäärässä
Se nimittäin loppuu jo ens torstaina
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11099
---
N, mutta kun mä juhlin synttäreitä perjantaina, niin haluun olla sillon 100% pelikunnossa. Siks jää ens viikolla open audiokin väliin. Se on vähän harmi. :(
[/q]
Joo ja mul on kans pe tilaisuus jolloin joutuu jokatapauksessa juomaan, niin ei viitti torstaina jo alotella että olis pe sitte darra :)...
[q]Steven Hoaks, 26.1.2007 17:32:
---
pupuTupuna, 26.1.2007 17:31:
---
Julma temppu
En puhu sulle enää *selkää kääntel*
[/q]
Älä nyt oo tommonen. Kyllä mä vielä tuun open audioon monesti. Sen lupaan.
[q]Sinza, 26.1.2007 21:04:
Joo ja mul on kans pe tilaisuus jolloin joutuu jokatapauksessa juomaan, niin ei viitti torstaina jo alotella että olis pe sitte darra :)...
[/q]
Joo, kyllä se on viisainta vaan malttaa mielensä.
Harvinaisen tipallinen tammikuu ollut *toktok*
Ryyppäilty on kunnolla
Tipattomaan helmikuuhun on vielä mahikset.
[q]Strobocop, 28.1.2007 15:17:
Tipattomaan helmikuuhun on vielä mahikset.
[/q]
Ei se oo enää sit tipaton helmikuu.. se on heroiiniton helmikuu ja sitten tulee mdma:ton maaliskuu
on kyl ollut vähintään yhtä tipallinen tammikuuu ku viime vuonnakin! *känni*
enää viikko!
Hyvin on mennyt tipaton. On tullut tutuiks alkoholittomat bisset (Nikolai, Holsten, Bavaria), joissa on tosiaan ihan 0,0%.. On tullut huomattua, että tykkään bissestä sen maun takia. Ja kyse on myös tavasta ja fiiliksestä.
Tipaton tulee jatkumaan vielä tammikuun jälkeen.. Jos vaikka loppuis alkoholin käyttö kokonaan.
helposti meni lähes seittemän viikkoa tipattomalla kivointa oli se että en ees aatellu koko asiaa juurikaan, eikä tehny viinaa mieli edes. Nyt tämän päivän krapulassa (etenkin henkisessä) tuli taas mieleen että ois voinu jatkaa vielä jokusen viikon
On tullut ihan vaan sattumalta oltua tämä viikko ihan tipaton ja tääkin fiilis on jo niin mahtava, että ei tarttee kuukautta olla ilman Herkutonta helmikuuta odotellen..
No mä en kyl jaksa panostaa tipattomaan tammikuuhun. Mut herkutonta helmikuuta voisin kokeilla*hih*.
[q]Jammailija, 29.1.2007 15:27:
No mä en kyl jaksa panostaa tipattomaan tammikuuhun. Mut herkutonta helmikuuta voisin kokeilla*hih*.
[/q]
Mä oon suunnitellu ihan samaa... Tosin siihen liitettynä toi alkottomuuski
Se on kato helpompi helmikuussa ku on muutama päivä vähemmän ku tammikuussa
mun mielestä tipatonta tammikuutta viettävät ovat _epäilyttäviä_ .
mä en rupeis.. älytöntä puuhaa..
milloin keksitään savuton syyskuu?!
..siihenkään en suostuis..
Nonnih tsempparit, enää hieman yli vuorokausi ja eikun orgiat käyntiin.
[size=6]...minähän siis, tarkennuksena sanottakoon, ole ollut millään tipattomalla, koska ei minulla ole mitään ongelmia alkoholin suhteen.[/size]*hihu*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- ...
- 41
- Seuraava »