Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 684
- 685
- 686
- 687
- 688
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Timce, 5.7.2007 15:25:
*släp* Mä olen tiäks tutkinu näitä juttuja: 1 step closer for understanding a woman.
[/q]
Mitäs seuraavaks, postaat topikin: "Myydään kaappi, tarpeettomana"?
[q]onni3mk, 31.1.2007 14:51:
Ja minkäs nimisiä nää paperit on? Vaikee googlettaa kun en löydä sopivia hakusanoja
Edit. Yritys palkitaan. Löysin
[/q]
Mistäs löysit / paljo maksoi? Olis itellekin tarvetta.
[q]Tartrazine=E102, 5.7.2005 22:56:
Voiko kännykkää ladata, jos siinä ei oo sisällä korttia?
[/q]
Voi.
[q]onni3mk, 31.1.2007 14:32:
Millä cd:n cover desingerilla tehdyt kuvat pitäis tulostaa ja mille, et ne sais tohon cd:seen kii?
[/q]
Printterillä sellasille A4-papereille, joissa on levyn kokoiset tarrapinnat (2 kpl / arkki).
Polarpanda myi joskus noita, mut ei näytä olevan enää valikoimissa. Käytin ite kerran, ja tulee todella siisti, kun vaan printtaa laadukkaalla printterillä.
[q]HaTeFiNgEr, 22.3.2010 21:12:
jätkät on vähän vihjaillut meitsille siihen suuntaan et mun pakki on kasvanut.no eipä siinä mitään lopetin roskaruuan syömisen..mut nyt itse asiaan. miten vetästä kännit mahdollisimman terveellisesti, ettei lihota?? bissen ja siiderin juonnin voin siis unohtaa mut tietääkö kukaan lihottaako esim punaviini?? tai kossu snapsit??
[/q]
Siirry laittibisseen. Jopa hc-karppaajat (alle 16g hiilaria / vrk) voi juoda näistä kunnon lärvit :)
Eli kato niitä hiilareita.
[q]MiLindiNi, 6.11.2007 16:59:
ihmetelly jo pitemmän aikaa että kun pitäis kahvia keittää niin miks pitäis aina käyttää mielummin kylmää vettä kuin kuumaa??
[/q]
kylmässä vedessä on vähemmän bakteereita ja epäpuhtauksia. Bakteerit toki suurimmaks osaks kuolee kun se vesi lämpenee, mutta epäpuhtaudet tukkii keittimen jossain vaiheessa.
Mikä olis paras tapa ilmoittaa takana tulevalle kanssa-autoilijalle että sillä on jääny parkkivalot päälle? Jarruvalojen vilkuttelun ne yleensä tulkitsee niin kuin ajaisivat liian lähellä, samoin kuin takasumuvalojen vilkuttelun. Tai sit eivät reagoi mitenkään noihin.
Välillä kyl vaikuttaa et ihmisillä ei ole mitään ajatusta muutenkaan ajaessaan liikenteen seassa, kun vastaantullessakaan hyvin harvoin reagoivat mihinkään valojen vilkutteluun jos on just noi parkit jääny päälle.
[q]Fyraett, 7.12.2006 16:45:
pitäs liittää kattolamppu takas paikoilleen, mut en oo varma kumpi on plussa ja kumpi miinus..
tos on vasemmal [size=13]L[/size] keskel maadotus ja oikeel [size=13]N[/size]
eli dick goes were :o
[/q]
Sillähän ei oo mitään väliä, kun vaihtovirrasta on kyse. Siinä ei oo plussaa ja miinusta vaan nolla ja vaihe (ja maadoitus). Jos maadoituksen (kelta-vihreä) kytkee oikein, ei muulla oo väliä.
[q]Freja, 27.7.2006 15:00:
Ferraribensa? Sitä saa joiltain huoltsikoilta. Mitä siitä hyötyy normibensaan verrattuna? Onko siitä yhtään mitään hyötyä? Saako rahoilleen vastinetta? Hä hä hä???
[/q]
Korkeampi oktaani -> palaa puhtaammin -> enemmän tehoa (tosin marginaalinen lisäys) -> vähemmän vikoja (aika marginaalinen kanssa)
[q]-Lera-, 28.9.2005 14:12:
mistä huomaa kun koru alkaa "kasvaa ulos" ?
toi mun napa näyttää vähän oudolta..
[/q]
Reikä siirtyy pikkuhiljaa poispäin alkuperäisestä paikastaan, ja jossain vaiheessa vain "kasvaa ulos". Toi tapahtuu yleensä aika huomaamattomasti, kunnes jossain vaiheessa iho repeytyy rikki.
Eikös kurkkukipuun pitäis ottaa jotain kylmää ??
Kylmä turruttaa, eli periaatteessa joo. Mut jos palelee muutenkin, niin jäätelö ei oo ihan ekana mielessä... Kyllähän se lämminkin tuo hetkellisesti helpotusta, mutta voi myös pahentaa, kun kurkku turpoaa lämpimästä lisää.
Samoin ihan vinkkinä, että monet pankit perii ulkomaanmaksuista lisämaksun, joka veloitetaan siirrettävästä summasta (vai saikohan Nordealla lisättyä sen summaan). Jos tämä maksu puuttuu suorituksestasi nettikaupalle, he todennäköisesti pyytävät sinua siirtämään puuttuvan osuuden erikseen, jolloin maksun joutuu maksamaan kahteen kertaan.
Tuo maksu ei mikään hirveän iso ole, parin euron luokkaa kuitenkin.
[q]Freja, 16.5.2007 17:59:
Mulla on ongelma. Mun pesukone "sirisee" ja "nitisee". Miksi? [/q]
Rummun laakerit rikki?
[q]raveIt, 13.1.2010 17:53:
---
En itseasiassa sanonut mitään takaisin, koska mun puolesta hän saa olla omassa erinomaisuudessaan ihan omissa luuloissaan, ja kaverin tuntien halusi vaan iskeä puukkoa selkään.
Mutta jäin vain pohtimaan asiaa, tunnen kymmeniä nuoria kundeja jotka laahaa DJ:n/muun perässä kun joku on 'jotakin' täällä suomessa tai vaikka omassa pikkuympyrässään. Ja heitä ei koskaan luonnehdittaisiin 'wannabe':ksi. Ja olen aika varma jos tässä tilanteessa olisin ollut kundi, en olisi tuota kommenttia saanut.
Lisäksi naispuoliset usein luonnehditaan vaikka miksi jos vaikka seuraa jotakin artistia esim. eri paikkoihin esiintymään. Kutsun itseäni usein faniksi ja teen sitä täysillä.
[/q]
Kertoo lähinnä sun aikuisesta käytöksestä toi reaktio. Tollaset voi jättää ihan omaan arvoonsa ja tehdä sitä mistä itse pitää.
Kiitti vaan teille jotka tohon läppäripölyilma-aukkoimurointityynyasiaan vastasitte. Huomasin tosin ettei mun koneesta mikään oo vaarassa räjähtää vaan kärähtää (toivottavasti!).
Tietokoeurpona en ala mitään omin neuvoin availemaan mutta ehkä halin jatkossa vähän vähemmän tota masiinaa.
[q]phear, 2.11.2006 13:31:
Mikä v!ttu on tukari?
[/q]
http://klubitus.org/profiili.php?nimi=ana-5000 ;)
minkä takia klubbarissa riidellään niin paljon ja otetaan pienistä herne nenään?
a) onko liian pienet piirit ja aina joku on vieny toisen tyttö/poika ystävän ja tälläset tapaukset purkautuu näppiksen kautta?
b) aiheuttaako konemusiikki agressioita? (tutkimuksen paikka?)
c)PIRIlaskut?
en nyt ite keksiny muuta, muuta jos on jotain muita mahdollisia syitä niin ois mielenkiintosta tietää, vai onko tästä jo jossain keskusteltu? jos on, missä?
[q]akir0, 13.1.2010 15:15:
---
Yallu, 12.1.2010 09:13:
EIEIEIEIEI! Älkää missään nimessä menkää imuroimaan tietokoneitanne! Imurin suuttimessa on yleensä hirveä varaus staattista sähköä, joka purkautuessaan tietokoneen sisälle voi aiheuttaa äärettömän vittumaista haittaa.
---
Tän tekeminen on tosiaan aivan väärin, mutta oon ite reilu 10 vuotta imuroinu koneeni sisuskalut parin viikon välein, ilman että kertaakaan on mitään ongelmia tapahtunut. Yleensä vielä siten, että kone on koko ajan päällä.
Enemmän mua huolettaa, että joku heikosti kiinnitetty ruuvi tai komponentti hulahtaa imuriin.
Mutta kuten kysyttiin, en suosittele kenellekkään, josko en pidä tätä kovin vaarallisenakaan. Ja paineilmalla kyllä lähtee paskat paremmin liikkelle kuin pelkällä imurilla.
[/q]
Tämähän riippuu myös muista ulkoisista tekijöistä, mutta ei ole mitenkään harvinaista, että imurin suulakkeesta pääsisi valokaari..
[q]Yallu, 12.1.2010 09:13:
EIEIEIEIEI! Älkää missään nimessä menkää imuroimaan tietokoneitanne! Imurin suuttimessa on yleensä hirveä varaus staattista sähköä, joka purkautuessaan tietokoneen sisälle voi aiheuttaa äärettömän vittumaista haittaa. [/q]
Tän tekeminen on tosiaan aivan väärin, mutta oon ite reilu 10 vuotta imuroinu koneeni sisuskalut parin viikon välein, ilman että kertaakaan on mitään ongelmia tapahtunut. Yleensä vielä siten, että kone on koko ajan päällä.
Enemmän mua huolettaa, että joku heikosti kiinnitetty ruuvi tai komponentti hulahtaa imuriin.
Mutta kuten kysyttiin, en suosittele kenellekkään, josko en pidä tätä kovin vaarallisenakaan. Ja paineilmalla kyllä lähtee paskat paremmin liikkelle kuin pelkällä imurilla.
[q]Mark Hamilton, 19.10.2005 17:33:
Mistä sana neekeri tulee?
[/q]
http://uncyclopedia.org/wiki/Nigger
- « Edellinen
- 1
- ...
- 684
- 685
- 686
- 687
- 688