Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]juu-zo, 16.3.2010 18:48:
Mistä suomesta saisi kohtuu hintaan ostettua aikakoodi vinyyleitä traktorille?
[/q]

[Kettuilu] Saksasta. [/Kettuilu]

Kantsii kysästä dj-shopista, luultavasti ne sieltä tilailee sulle tarvittavat tavarat :)

[q]iam, 16.3.2010 06:29:
Mikä on "aika"?
[/q]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Aika_(yhtye)

[q]kinderion nyt ihmetelly, että onko ne sillon sitten lapsettomia kun lapset on jossain muualla hoidossa? (prkl)
[/q]

Aika monet äidit on sinkkuja silloin kun mies on työmatkalla.

Mä oon miettiny tätä jo jonkin aikaa ja nauranu tutuille jotka harrastaa samaa..
Siis, kysessä normaali perhe, jossa on äiti, isä ja lapsi/lapset. Isä lähtee esim.työmatkalle viikonlopuks, niin tämä äiti huutelee joka paikkaan kuinka oivoi on niin rankkaa olla viikonloppuyksinhuoltaja(mä en tiedä tälle oikeeta kirjotustapaa, sori).

Oon nyt ihmetelly, että onko ne sillon sitten lapsettomia kun lapset on jossain muualla hoidossa?

(prkl)

[q]Freja, 8.9.2006 22:23:
Tuli toisesta topikista mieleen, onko se siis tasapainoelin, mistä mun helpot pahoinvoinnit johtuu? Bussimatkat töihin on joka päivä helvettiä, ja jopa metrossakin on tullut joskus pahoinvointia. Koomisinta on kyl varmaan mun hienot "hei mä seison tukevasti paikoillani ja yhtäkkiä horjahdan"-tyyppiset tapahtumiset, mutta ei sekään mitenkään kivaa oo..
Mutta että, voiko sitä korjata jotenkin? Ei noi horjahtelut mua nyt niin haittaa, mutta tuo pahoinvointi on aika ikävää, kun aina meen töihin lähes yrjö kurkussa ja kun pääsen töistä kotiin, oon yrjö kurkussa..
[/q]

Oletko käynyt lääkärissä? Suosittelen menemistä. Pahoinvointiin ja horjahteluun voi olla aika monta syytä.

[q]Fyraett, 29.8.2006 20:01:
miks lohen lihan väri heittelee iha vitusti vaaleesta tummempaan ja toisinpäin, mikä niitten kalojen ero on?
[/q]

Väritykseltään lohi on hopeanhohtoinen ja täplikäs vatsapohjan ollessa vaaleahko: kutuaikana lohen väri tummenee. Rasvaevä pyrstön tyven läheisyydessä on tumma.

Janoisen Lohen väritys poikkeaa huomattavasti tavallisesta lohesta. Janoisen Lohen tunnistaa puna-keltaisesta värityksestä sekä naurunremakasta, jonka voi havaita varsinkin kutuaikaan.

Kasvatetun kalan liha on aina voimakkaamman väristä kuin luonnossa kasvaneen lohen lihan väri.

Tavallinen kalaa syövä kansakin on havainnut lohen lihan värin muuttuneen viimeisen parinkymmenen vuoden aikana selvästi vaaleammaksi ja vähemmän kiinteäksi. Punaoranssi väri terveen lohen lihassa johtuu karotenoideista, eli samoista aineista kuin porkkanankin väri. Karotenoidit ovat A-vitamiinin esiasteita ja ne ovat monella tavalla tärkeitä lohen aineenvaihdunnassa. Kaikki karotenoidit ja niistä erityisesti astaksantiini ovat välttämättömiä aineita kalan kasvulle ja elämiselle.

Lohen lihan ja mädin värin, sekä M74 -ilmiön (ympäristöperäinen oireyhtymä nimeltään M74). välillä on selvä yhteys. Mitä vaaleampilihainen emolohi, sitä suuremmalla todennäköisyydellä sen poikaset kärsivät M74:stä. Toisaalta M74 ilmiö on voimistunut nopeammin kuin lohen väri on vaalentunut, joten muitakin aiheuttajia täytyy olla olemassa.

Siinä jotain tietoa..mitä löysin..

[q]sativa, 14.3.2010 21:46:
---
JuBe-Q, 14.3.2010 21:37:
---
sativa, 14.3.2010 20:36:
Miksi mun Creative muthafucking Zen Nano ei suostu lataamaan itseään muutakuin mun omalla tietokoneella? Jos sen kytkee mihin tahansa muuhun koneeseen, niin se vain menee päälle ja alkaa soittaa musaa. Ostin siihen ihan turhaan tommosen pistorasiaan liitettävän laturin, ku ei se saatana toimi.

---

Luultavasti se kyllä lataa sitä, vaikka näyttö ei sitä näyttäisikään. Kokeile! ;)

---

Ei se lataa :( Low battery-paska palaa niin kauan, kunnes rakkine kaikessa hiljaisuudessa sammuu eikä enää käynnisty, vaikka olis kuinka piuhoissa kiinni. Ei auttanu, vaikka hakkas tiiliseinään.
[/q]

Taisit just vastata omaan kysymyksees... :D

Mut tosiaan kuulostaa kyl melkosen oudolta, koska ei sen noin pitäisi olla toimimatta.

[q]Steven Hoaks, 17.8.2006 20:55:

Ei Suullinen sopimus tehtiin... Jos mulla olis kirjallinen sopimus kädessä olisin haastanut noi heti sopimuksen rikosta Tai jotain
[/q]

Niin.. suullista sopimusta on vaikea todistella jälkikäteen. Ikävä homma, enkä kyllä keksi mitään keinoa ratkaisuksi.

Tietysti voit soitella sinne kenen kanssa sopimus on tehty tai mennä paikan päälle ja vähän kysellä että mitäs hemmettiä *släp* Valitat kyseiselle ihmiselle jonka kanssa olit asiasta sopinut.

[q]sativa, 14.3.2010 20:36:
Miksi mun Creative muthafucking Zen Nano ei suostu lataamaan itseään muutakuin mun omalla tietokoneella? Jos sen kytkee mihin tahansa muuhun koneeseen, niin se vain menee päälle ja alkaa soittaa musaa. Ostin siihen ihan turhaan tommosen pistorasiaan liitettävän laturin, ku ei se saatana toimi.
[/q]

Luultavasti se kyllä lataa sitä, vaikka näyttö ei sitä näyttäisikään. Kokeile! ;)

[q]Ergilion, 11.3.2010 20:00:
Minkä takia 69 eyesin rumpali on ainoo äänessä jos ne on esillä jossain mediassa, luulis nyt et solisti luonnollisesti ois se head spokesman :D en oo ikinä nähny et ne muut ois puhunu.
[/q]

Mut eiks se rumpali ole niiden solisti? emt..

Täytyisi vaan jotain muutakin keksiä sitten thomanilta tilattavaksi. Ei kuitenkaan kahdesta vinyylistä viitsi 12€ postikuluja maksaa. Noh ehkä sitä voisi sitten kuulokkeita päivitellä tai jotain.

[q]Zenni, 26.6.2006 22:30:
Jaah voipi olla useempaan kertaan kysytty jo mutta mistä hikka syntyy? Täs pari päivää joutunu kestää sitä ja kiinnostais todella syy tähän.
[/q]

johtuupi pallean supistumisesta. sen voi laukaista esim. ruuan nopea hotkiminen, tuliset ruuat, alkoholi jne...

[q]MiMoSa, 27.4.2006 14:10:
Jos on nukkumassa ja herää puhelimen soittoon, niin minkä takia aina pitää sanoa "et herättäny, en nukkunu" kun kysytään? Vaikka äänestä sen kuulee ihan varmasti ja muutenkin, niin silti pitää sanoa et ei. Ollaan tätä pohdittu kavereiden kanssa monesti ja silti niidenkin kanssa tapahtuu samanlailla..?*tirsk*
[/q]

joo me ollaan kanssa mietitty.. mut erittäin vaikee sanoa mistä johtuu.

[q]Freja, 25.3.2006 11:34:
Jos tilaan postimyyntiluettelosta vaatteita, pitääkö mun maksaa ne heti postissa kun haen paketin? Ja jos otan viittä kokoa farkkuja niin saanko palauttaa ne neljä jotka ei mahdu - tai siis, miten ne rahani sitten saan takaisin?
[/q]

Riippuu kai mistä tilaa Jos tilaat postiennakolla, niin sitten maksat paketin hakiessasi sen postista. Jos tilaat laskulla tai luotolla, niin maksat myöhemmin.. Ohjeet vaatteiden palautuksesta ja rahojen palautuksesta saat kyllä paikasta josta tilaat..

Kenelle valitetaan siitä, ettei lippua ole nostettu, vaikka tänään juhlitaan talvisodan päättymisen 70-vuotispäivää yleisellä liputuksella? Vaikuttaako kellonaika tähän, pitääkö lippu nostaa esim. vasta puoleen päivään mennessä? (Asun HOAS:lla, jos se vaikuttaa mitenkään.)

Minkä takia "prinssin nakit" maistuu paremmalle, kuin "tavalliset" nakit?

[q]Mark Hamilton, 10.1.2006 20:19:
Miksi minua ei quatata tarpeeksi?
[/q]

JOO

[q]spaze, 12.3.2010 09:01:
Jos DJ soittaa vain mp3 tiedostoja läppäriltä niin eikös hänen pitäisi silloin olla FJ?
[/q]

Jos se soittaa ne muistitikulta niin ehkäpä :D

Mutta jos polttaa ne levyllä niin se musahan tulee kuitenkin levyltä eli compact DISC:iltä

Lisäkysymys:
Jos soittaja yhdistää oman kännykkänsä soittimiin/mikseriin niin onko hän sitten MJ? (Mobile)

Jos DJ soittaa vain mp3 tiedostoja läppäriltä niin eikös hänen pitäisi silloin olla FJ?

O