Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 675
- 676
- 677
- 678
- 679
- ...
- 798
- Seuraava »
Kuinka Powerpointilla sai säädettyä esitykseen eri dioille kuvia niin että osa kuvista on pystytasolla ja osa vaakatasolla?
Nimittäin Powerpointin PASKA väkisin muuttaa kaikki kuvat joko pystyyn tai vaakaan.
Miten noi aikakoodattut levyt toimii? Eli mitä tapahtuu jos biisi on pitempi kuin itse vinyylin raita?
[q]Jago, 10.3.2010 21:12:
Duunikaveri on lähdössä hoitovapaalle/isyyslomalle ja koen vaikeuksia lahjankeksimisessä.
Jokin fiksu juttu ois tietenkin kiva, mutta läppälahjaa se osaa arvostaa myös.
Osaatteko neuvoa millaista kannattaisi hankkia?
Tähän mennessä keksinyt vaan korvatulpat, jota kuulo säilyisi vauvasta huolimatta
[/q]
Mä tein Alexille sillon joskus "isyyspakkauksen", mihin heitin kaikenlaista krääsää ja vähemmän krääsää, ja korttiin kirjotin sisällön selityksineen.. Siis esim.nalleja, rasvaa, vitamiinitabletteja(koska vauvat imee mehut susta kuitenkin), muistilappuja+kynän(koska valvominen heikentää muistia).. En edes muista mitä kaikkea siihen kasasin(muistilaput ois käteviä nyt:D).
Jotain mitä oon kuullu tuttujen saaneen, on esim.body tekstillä "isin mussu" tms, taikka pipo jossa lukee "isi". Hempeen pinkkinä tietysti :p
..jotkut sitten suosii viinoja, taikka viinejä.. Vaikeeta sanoa kun ei tiedä ihmisestä mitään :)
Minkä takia 69 eyesin rumpali on ainoo äänessä jos ne on esillä jossain mediassa, luulis nyt et solisti luonnollisesti ois se head spokesman :D en oo ikinä nähny et ne muut ois puhunu.
Tuo on kyllä totta.. joku niis on! Tulee jo se haju pelkästää ehdollistumisest nokkaan enneku ehtii ees oikeesti haistaa sitä xD
Mistä suomesta saisi kohtuu hintaan ostettua aikakoodi vinyyleitä traktorille?
Duunikaveri on lähdössä hoitovapaalle/isyyslomalle ja koen vaikeuksia lahjankeksimisessä.
Jokin fiksu juttu ois tietenkin kiva, mutta läppälahjaa se osaa arvostaa myös.
Osaatteko neuvoa millaista kannattaisi hankkia?
Tähän mennessä keksinyt vaan korvatulpat, jota kuulo säilyisi vauvasta huolimatta
---
Miks muslimit haisee? Onko olemassa joku Virallinen MuslimiHajuste (tm) jota ne kaikki käyttää, vai onko kyse vaan tummaihoisten luontaisesta hajusta (hiki tms)?
Hyi!
---
Meinaat varmaankin somaleita? :D
http://www.city.fi/ilmiot/rotuoppi/2919
Somali.. muslimi.. mitä näitä nyt on.. :D
Lähinnä tuo tuli siitä kun lähes kaikki ne haisevat yksilöt ovat olleet pukeutuneena johonkin kaapumalliseen vaatteeseen.
Mutta se haju on aivan kamala. Aiemmin kun vielä ajoin taksia ja työkavereina oli muutama somppu niin aina työvuoron alkuun joutui tuulettamaan autoa puolisen tuntia ennen kuin pysty edes harkitsemaan asiakkaiden ottamista..
Somali.. muslimi.. mitä näitä nyt on.. :D
Lähinnä tuo tuli siitä kun lähes kaikki ne haisevat yksilöt ovat olleet pukeutuneena johonkin kaapumalliseen vaatteeseen.
Mutta se haju on aivan kamala. Aiemmin kun vielä ajoin taksia ja työkavereina oli muutama somppu niin aina työvuoron alkuun joutui tuulettamaan autoa puolisen tuntia ennen kuin pysty edes harkitsemaan asiakkaiden ottamista..
Joo, sehän tarttuu aivan liian helposti. Tullut joskus työpaikan kassaankin sen hajuisia seteleitäkin, että tiesi ketä ollut asiakkaana.
Miks muslimit haisee? Onko olemassa joku Virallinen MuslimiHajuste (tm) jota ne kaikki käyttää, vai onko kyse vaan tummaihoisten luontaisesta hajusta (hiki tms)?
Hyi!
Meinaat varmaankin somaleita? :D
http://www.city.fi/ilmiot/rotuoppi/2919
Kelluuko silikonirinnat?
Hyi!
[q]jokke_, 8.3.2010 16:24:
jos ajat 60km/h autoa päin joka ajaa 70km/h ni onko sama kuin ajaisit 130km/h päin paikallaan olevaan seinään.... *täh*
[/q]
No lähtökohtaisestikin on hankalaa verrata seinää ja autoa. Mutta jos ajat 70km/h vauhdilla seinään, joka liikkuu 60km/h, niin sit onki eri asia :)
[q]Euphoria, 8.3.2010 17:05:
---
djbege, 8.3.2010 16:33:
Mitä TIR (valkoiset kirjaimet sinisellä pohjalla) tarkoittavat rekan perässä?
---
The Ingredible Ruskies
[/q]
Tavallista Isompi Rekka
[q]djbege, 8.3.2010 16:33:
[/q]
http://lmgtfy.com/?q=TIR
[q]jokke_, 8.3.2010 16:24:
jos ajat 60km/h autoa päin joka ajaa 70km/h ni onko sama kuin ajaisit 130km/h päin paikallaan olevaan seinään.... *täh*
[/q]
Ei
[q]akir0, 8.3.2010 16:39:
---
jokke_, 8.3.2010 16:24:
---
No lähtökohtaisestikin on hankalaa verrata seinää ja autoa. Mutta jos ajat 70km/h vauhdilla seinään, joka liikkuu 60km/h, niin sit onki eri asia :)
[/q]
niin ja riippunee vähän siitä kumpi on painavampi; se seinä mihin törmää vai se auto
Voinko ostaa ps2 peliohjaimen tietokoneeseen vaikka peli tukee windowsiin sopivaa xbox360 ohjainta? tunnistaako peli vain sen annetun ohjaimen vai voiko se olla joku muu? *täh**täh*
[q]Jammailija, 7.2.2008 11:52:
Onko rakkaus sitä kokonaisvaltaista välittämistä, jossa aina toinen laitetaan tärkeysjärjestyksessä edelle ja toisesta huolehditaan ja tykätään ja toivotaan, että se toimii myös vastavuoroisesti?
[/q]
Tarkoittaako "tärkeysjärjestyksessä edelle laittaminen" sitä, että toinen ihminen menee aina oman itsen edelle? Olen monesti miettinyt, että olenko jotenkin erityisen poikkeava tai totaalisen itsekäs, keskivertoa itsekkäämpi, kun minä olen itselleni etusijalla, ei kukaan muu.
Minä ensin, sitten muut- noin kärjistetysti. Toki on tilanteita, joissa joku muu menee itseni edelle. Mutta en minä toimi yleisesti niin miten jollekin toiselle on parempi, vaan niin, että minun on hyvä olla; pyrkien siihen, että molempien on hyvä olla. Mutta edelleen; on tilanteita, jossa toimitaan toisen hyväksi, laitetaan toinen etusijalle.
Tuntuu, että vain rakkaus omaan lapseen voi olla sellaista, jossa joku muu menee _aina_ oman itsen edelle. Mutten tiedä mitä se rakkaus omaa lasta kohtaan on, joten vaikea siitä mitään sanoa...
Voipi kyllä olla, että ymmärsin väärin tuon kohdan tekstistäsi, johon kommentoin
Noin muuten en ota kantaa kirjoitukseesi, kun en nyt ihan kymmentä vuotta tai yli ole seurustellut. Katsotaan sitten joskus
- « Edellinen
- 1
- ...
- 675
- 676
- 677
- 678
- 679
- ...
- 798
- Seuraava »