Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 672
- 673
- 674
- 675
- 676
- ...
- 798
- Seuraava »
Laitetaas nyt tänne tämä, kun tuolla Nokia topicin puolella ei tullut mitään vastausta:
Nyt tarvii viisaampien neuvoja.. Mulla on N81 ja haluaisin tietää miten saan väliin jääneet podcastit ladattua? Aina kun podcastin päivittää se näyttää haettavissa vain sen uusimman jakson ja haluaisin ladata myöskin ne jaksot mitä multa aina silloin tällöin jää väliin :(
[q]opmdevil, 12.5.2009 10:54:
Minulla on poikakissa joka olisi vietävä leikattavaksi eli killuttimet pois. Tajuaako kissa että sen killuttimet on kadonnut ja tuleeko siitä sille pahakin mieli?
[/q]
Tätä ihmetystä ja ongelmaa esiintyy yleensä juurikin miehillä, jotka joutuvat eläimensä kastroimaan. Ameriikassahan siihen on jo kehitelty ihmisiltä tuttu keino, jossa kivespussiin lisätään testisproteesi. Puhtaasti kosmeettisestahan jutusta tässä on kuitenkin kysymys
Kysymys olisi että mikä se sellainen piuha on millä voin kytkeä tietokoneen TV:seen kiinni? Ja mistäs niitä mahdollisesti saisi?
Löytyy ihan perus pöytäkone ja ihan perus TV :P
*räpyttääsilmiäjapyörittäätukkaa-hymiö*
[q]ella_, 17.4.2007 07:20:
kun yskii limaa, niin mistä se lima tulee? kurkusta vai keuhkoista vai keuhkoputkesta vai mistä? ja miten se sinne syntyy?
[/q]
Eikö tommosella käyttäjäkuvalla tiedä tähän jo vastauksen?
Limakalvoistahan se lima tulee. Useiden onteloiden ja elinten sisäpintaa peittää limakalvo, eli se kostea pinta. Normaalitilanteessa limaa erittyy vain sen verran mitä tarvitaan, mutta allergian, ärsytyksen, tulehduksen tai sairauden (yms) takia limaa saattaa erittyä liikaa ja sen rakenne voi muuttua sitkeämmäksi. Hengityselimistä liika lima poistuu mm. yskimällä.
Maallikkona veikkaisin että limaa tulee niistäessä nenäontelosta. Nenäontelosta limaa voi valua alas nieluun ja keuhkoputkeen. Keuhkoputkessa ja keuhkoissa limaa voi myös muodostua jos siellä joku tulehdus jyllää. Pahassa flunssassa ainaki tuntuu että puoli keuhkoa irtoaa ku yrittää rykiä sitkeimpiä irti.
http://www.flammabul.com/temp/teddyn_auto.jpg
Mistä johtuu ko. kuvassa näkyvä valojen "viettäminen" yläoikealle? Kuva on kuvattu Canonin 300D:llä ja kittilasilla (ei mun ottamani) pitkällä valotusajalla standilta enkä äkkiseltään keksi tolle efektille mitään syytä.
[q]MiMoSa, 13.1.2006 15:33:
Minkä väriseks smurffin pää muuttuu kun sitä kuristaa?*täh*
[/q]
Violetiks tiätysti!
[q]mekaanikko, 13.1.2006 16:29:
---
MiMoSa, 13.1.2006 16:16:
Minkä väristä ilma on?*hmph*
---
Väritöntä. Next!
(Itse asiassa jos tarkkoja ollaan niin ilma on hieman sinertävää sikäli, että sirottaa sinistä (ja violettia) valoa voimakkaammin kuin muita sävyjä. Hence: pilvetön taivas näyttää (yleensä) siniseltä.)
[/q]
Ja se sinisen siroaminen johtuu muistaakseni typen ominaisväristä.
[q]Fyraett, 9.9.2005 16:32:
Maksoin äsken yhen laskun tuplana vahingos, palauttaaks ne ne ylimääräset rahat mulle vai pitääs sinne soittaa ja mesoo?
[/q]
Pitää soittaa ja mesoo. Muuten ne ettii siellä (jos viitteellä maksoit) et kuka tää pelle on, joka meille työntää rahaa jota me ei haluta.
edit. Tai ilman viitettä. Iha sama lopputulos, kaaoksen suuruus riippuu talon suuruudesta ja järjestelmän kyvykkyydestä.
[q]onni3mk:
Miksi lapsille annetaan toinen tai kolmas nimi? Eikö se ensimmäinen riitä? Mitä niillä muilla tekee?
[/q]
Siks että ne voi käyttää sitä nettinickinä.
Terveisin Jenni Kirsikka Montonen
Miksi en välillä näe itseäni online-listalla? en ole ruksannut lisäasetuksista itseäni piiloon, joten se ei ole minusta kiinni! Kuulemma muutamalla muullakin käynyt näin joskus?
Miks sitä keskisormea pitää näyttää ku otetaan valokuva?
Onks sit älyttömän skene ja/tai hiton kova jätkä?
Ei vaan ymmärrä *toktok*
http://www.brownbread.net/
kun valitsen vasemmassa laidassa olevasta categories valikosta minkä tahansa, avast varoittaa viiruksesta, ajattelinkin että onko vika avastin asetuksissa vai onko noissa sivuissa jotain vikaa?
Miks joskus elämä on päin vddua heti ku herää ja toisinaan taas kaikki on niin kun vain voin olla? Siis ilman, että mitään olis oikeesti tapahtunu. *täh*
trolli vai daiju?
[q]Gnizhak:
Ootko kokeillu whatthefonttia tai identifonttia?
http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
http://www.identifont.com/
Jos ei noista löydy niin sitten on joku free-fontti tai itse tarkoitusta tehden leikelty kirjainsetti
[/q]
En ole, mutta kokeilenpa.
Sen tiedän, että ko. fonttia ei ole duunattu tota tarkoitusta varten. Todennäköisesti se on nimenomaan joku free-fontti, mutta en saa ajoissa tietää mikä (kansien tekijä on atm ulkomailla ja mun pitäisi käyttää ko. fonttia erään klubin jäsenkorteissa, joiden pitäisi olla ulkona ensi viikolla.).
Edit: Katsohan perhanaa! Vinkkisi toimi ja fontin nimi on selvillä. Tuhannesti kiitoksia. *joo**hihu*
[q]Avernian, 20.7.2007 21:44:
Miten ärsyttävistä juopoista pääsee kätevästi eroon?
[/q]
Poistuu itse paikalta, jos mahdollista??
Saako norsu (lisää) ryppyjä kun sen vanhenee?
Miks me ei koskaa nähä puluja ku ne on pieniä?!!?*nauru*
[muokattu 12.6.2004 02:10]
[q]Ana-5000:
Harjoitettiinko muissa maissa systemaattista ja laajamittaista orjakauppaa kuin USA:ssa? Millainen on Euroopan historia orjuuden suhteen? Kuinka laajasti Afrikan orjatuonti vaikutti Euroopassa?
[/q]
Muistaakseni orjien myyntibisnestähän harrasti
eurooppalaiset, (olisko ollu hollantilaiset), mut kysyntää oli
lähinnä jenkeissä. Orjuus sinänsähän ei o ollut
mikään kova sana Euroopassa sitten antiikin.
[q]kottarainen, 12.1.2007 20:51:
Millä lähtee känninen hikka??!!
[/q]
Yrjöämällä. Tiedä sitten pitääkö paikkansa, en ole kokeillut. Eli sormet kurkkuun vaan
Okei, tässä päivän visainen kysymys jota usein pohtiessani en meinaa saada nukutuksi elikkäs, minkä takia jos puhutaan ihmisen hiuksista, se on monikossa hiukset, mutta yksikössä hius eikä hiuksi, mikä olisi huomattavasti paremmin suuhun sopiva sana?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 672
- 673
- 674
- 675
- 676
- ...
- 798
- Seuraava »