Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 599
- 600
- 601
- 602
- 603
- ...
- 798
- Seuraava »
Joo, tästä aiheestahan saisi kokonaisen uudenkin topicin. Joissain tapauksissa voi olla noinkin, mutta mielestäni nykyinen hätävarjelun liioittelu on täysin mätä laki. Tilanteessa, jossa joku käy yllättäen päälle paikassa, jossa ei ole mahdollista saada apua läheltä, ihminen toimii panikoiden. Mikä on ihan luonnollista, sillä kyseessä on oma koskemattomuus. Ei siinä tilanteessa oikeasti voi alkaa punnitsemaan, että miten puolustautuisin vahingoittamatta hyökkääjää. Jos hyökkääjältä esim. murtuu sormi, niin on älytöntä pistää uhri maksamaan siitä korvauksia.
edit: tuli vielä mieleen, että ihanteellisessa tilanteessa hyökkääjälle ei käy mitään ja uhri pääsee turvaan, mutta tämäkin on aika pitkälti hyvästä tuurista kiinni.
[muokattu 16.2.2004 14:14]
[q]Karvinen:
miks ihmisen paikat puutuu? mua ärsyttää ku istun jossain ees 5 min paikoilla ni sit on jalat puutunu...*grr*
[/q]
Asennostasi riippuen verenkierto estyy jonkin verran tiettyyn ruumiinosaasi. Tunnon palautumisessa menee hetki, kun verenkierto normalisoituu.
Ne ipodin biisit pystyy kopioimaan myös käsin ilman erillissoftia mut tiedostonnimien kanssa on sit aika tuskaa. Mut siis jokatapauksessa ne filut on siellä ihan ämpäreinä tai missä formaatissa niitä sinne onkaan tunkenut
Katselen tässä ilmoitusta amk-tutkintojen hakupäätöksestä ja vähän hämmästyttää. Ainoassakaan pääsykokeessa en ole käynyt, mutta ihan vain mielenkiinnosta haluaisin tietää miksi 1. hakutoiveeni pistemäärä on pyöreä 0. Muiden hakutoiveiden pistemäärä on parhaimmillaan 47 (josta siis tietysti puuttuu kokeiden pistemäärät).
Ei oma aikaisempi koulumenestys kuitenkaan niin surkea ole, että ei ainuttakaan pistettä olisi saanut. Ja eikö 1. hakutoiveesta kuitenkin pitäisi saada vähintään se 5 pistettä?
Hämmästyttää.
kiitos Apo! ton enempää mun ei varmaan tarvitsekaan ymmärtää...
[q]ella_:
---
pyhimys:
Mitä tarkoittaa LOL ja OMG*täh*...
---
Laughing Out Loud ja Oh My God
[/q]
Mä luulin, että LOL on lots of love. Olin väärässä.
Miksi haxx0r on haxx0r?
[q]Bio, 19.6.2006 19:27:
Miks sitä keskisormea pitää näyttää ku otetaan valokuva?
[/q]
Siksi, kun kaikki eivät tykkää olla kuvattuna... Eli keskisormi on yhtä kuin EI
Itseäni rasittaa valokuvatessa keskisormen lisäksi yltiömaallinen irvistely... Itselleni en mahda mitään, "perusilme" on jo semmonen illistys
[q]solitaire:
Selittäkää joku mitä ihmettä tarkoittaa playa-hata?
[/q]
player-hater?
[q]unik:
Unirytmi...mikä se on? Ala-asteen jälkeen rytmini ollut semmoinen, ettei sitä oikeastaan ole. Joka ilta klo:23 nukkumaan ja herätys joka aamu klo:7? Kuulostaa helvetiltä, hui
[/q]
Tiedän... helposti venähtää ilta/yö/aamu vähän pitkäks ja aamulla sit helvettiä nousta kouluun. Mut jotku oikeesti nukkuu noin kiltisti ja jaksaa varmasti paremmin ku mä. On tässä aika zombie-olo ku herää kuudelta ja tekee duunia 12h putkeen ja kotona onki sit jo ihan rättiväsyny. Täällä töissä istuessa ei kyl väsy kokoajan tunnu niin pahalta, aivot vaan ei oikein pelaa. Paras hereillä pitäjä on se, että kokoajan pitää olla menossa jonneki tai tehdä jotain. Siinä vaiheessa kun odottaa jotakin tapahtuvan tms niin alkaa väsyttämään niin perkeleesti...
[q] Em. kanssa pitää olla varovainen ettei saa syytettä ruumiinvamman tuottamisesta. (kuulovaurio raiskarille) [/q]
aaarrgghh... mulla alkaa aina keittämään, kun muistutetaan miten vaikea on puolustaa itseään nykyään joutumatta itse vaikeuksiin. Jos joku mun kimppuun päättää käydä, niin se saa kyllä taatusti muutakin kun kuulovaurion *dissaa**eiei**poks*
Nukkuminen sitä väsyä tekee?!*ding*
Aamuisin kun unettaisi aina niin paljon! Mutta illalla, vaikka on väsynytkin ei se uni aina vaan tule...
Kiitokset Epailijalle hyvistä vastauksista :)
[q]Viltsu:
Miten madot on sitten selvinnyt ajan ennen asfalltia :D
[/q]
jos niillä on ollu snorkkelit? nyt ku on asfaltit, snorkkelit on myyty öttömönkiäisille koska ilman niitä madot pääsee liikkumaan notkeammin ja nopeemmin.
[q]äm:
Mitä kaikkia raiskarikarkottimia saa kantaa ilman sheriffien lupaa?
[/q]
Hiuslakkaa (kannattaa tilata oma cocktail) ja niitä ulvovia hälyttimiä. Em. kanssa pitää olla varovainen ettei saa syytettä ruumiinvamman tuottamisesta. (kuulovaurio raiskarille)
Sattuisko kukaan tietämään, että mikä valmistaja/firma tekee ns. "vanhanaikaisia" jääkaappeja, siis sellasia kuin esimerkiksi Arlan telkkarimainoksessa (taitaa olla joku Kadett-juustomainos...)? Vähän niinku Upon "retrojääkaappi", mut ei kuitenkaan ihan...
[q]kml, 25.9.2007 13:22:
Ja oma kysymys;
Miten saan kaksi eri excel-taulukkoa auki eri ikkunoihin? Tällä hetkellä ne kyllä näkyy alapalkissa eri filuina, mutta näkyvät vaan samassa ikkunassa.
Pitäisi siis saada noi taulut eri näytöille heitettyä..
[/q]
Esim. avaat excelin kahteen kertaan ja pienennät toisen ja raahaat toiselle näytölle.
[q]fadeout:
Mä oon aina miettiny miks ohuet kurkkusiivut leivän päällä maistuu paljon makoisammilta kuin paksut viipaleet
[/q]
se johtuu siitä, että joutuu maistella paljon tarkemmin niitä ohuita, kuin paksuja viipaleita
miksi pitää kysyä tyhmiä?
[q]Jimmyfi:
ketä pitää naida että sa setteihin palautetta???
[/q]
*reps* *putoaa penkiltä*
[q]Kyrpä otsassa klubituksessa:
Eli viimeinen tyhmä kysymys: MITEN KLUBITUS PROFIILIN VOI POISTAA?
*nauru*MILES OF SMILES*nauru*
[/q]
Yleensä ihmiset ihan vaan tyytyvät hiljaisuudessa hylkäämään käyttäjätunnuksensa käyttämättömiksi tunnuksiksi siitä sen kummempaa melua pitämättä. En sit tiedä miksi sun kohdallasi pitäisi tehdä sen kummempia kommervenkkejä?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 599
- 600
- 601
- 602
- 603
- ...
- 798
- Seuraava »