Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 598
- 599
- 600
- 601
- 602
- ...
- 798
- Seuraava »
Siis etikka-fairyä jos sillä lähtisi haju pois. Olen vähän sitä mieltä, että ehkä niihin on päässyt jokin bakteeri tai sieni elämään ja se niissä reippaasti kasvaa ja aiheuttaa pahaa hajua.
Onko kellään tietoa, että näyttääkö marihuana ja kissanminttu samanlaiselle jos ne laittaa sellaisiin minigrippipusseihin kumpaisenkin?
Minkä vuoksi kuvittelen osaavani tanssia humalassa?
- Siis minkä vuoksi Mikkelissä yksi spurku aina päivystää Kharman oven edustalla ja pyörii siinä ja häiritsee normaaleita, kunniallisia työssäkäyviä ihmisiä jotka aikovat juoda aivan liikaa viinaa?
- Minkä vuoksi Mikkelin Stoppari suljettiin 2004? Harmittaa vieläkin.
Mitä tarkoittaa semi-live?
Mistä johtuu että jotkut ohjelmat eivät mahdu tv-ruutuun? Asiaan ei auta av-lähdön asetusten muuttaminen.
Miksi homot kaakattavat
[q]koo, 18.6.2006 20:17:
Kiitos kiitos kiitos.
Soitin ja lääkärin mukaan se on joku suolistotulehdus. Pitää viedä se huomenna näytille. :( Raasu. Ei saa lohdutusnakkiakaan antaa. Ei kuitenkaan ilmeisesti mitään kovin vakavaa eli ei ole hengenlähtö epelillä edessä tai mitään.
[/q]
Eipä kestä, toivottavasti tulee heiluhäntä kuntoon :)
[q]Epailija:
Miksi luonnollisemmassa muodossa olevat ravintoaineet olisivat parempia? Toki hedelmiä on varmaan mukavampi syödä kuin pillereitä, mutta eivät ne itse vitamiinit ole laadullisesti erilaisia veti ne sitten missä muodossa tahansa.
[/q]
Ensinnäkin, enpä tiedä ravintoasioista juuri mitään, mutta siinä on mielestäni parikin huolestuttavaa seikkaa jos vitamiinien saanti jää pillereihin :
a) sisältö: vitamiineja, kyllä, mutta myös keholle epäluontaisia aineita kuten säilöntäaineita, eikö?
b) monipuolinen ravinto on kait useimpien lähteiden mukaan terveellinen, hedelmien/tuoreen jättäminen pois ei välttämättä edesauta tätä?
c) Imeytyvätkö vitamiinit lääkkeistä yhtä hyvin kuin luonnollisessa muodossa? Ainakin c-vitaminoidut kurkkupastillit ovat huonon imeytyvyyden vuoksi humpuukia.
Korjatkaa erheelliset luuloni*hih*
Jos verrataan kissan, koiran tm 4-jalkaisen kävelyssä tekemää työtä johonkin kaksijalkaiseen, kuten ihminen, niin
Tekeekö nelijalkainen kävellessään kaksinkertaisen työn 2-jalkaiseen verrattuna, vai pääseekö se puolet helpommalla?
[q]äm:
---
typ0:
miksi kaikki kysyy aina miksi?!?! miksi kukaan ei kysy että miten?! esim. miten miksi?!
---
Miksi sinäkin aloitat kaksi kysymyslausetta miksillä?
[/q]
niii i!!! miten miksi?!?!?!
edit typoja
[muokattu 16.2.2004 12:23]
[q]miten kukaan jaksaa kirjottaa tälläsiä? Ihme porukkaa liikkeellä...[/q]
musta toi on ainakin äärimmäisn mielenkiintoista *täh* sen sijaan mä en ymmärrä, miten ihmiset jaksaa päivästä toiseen jauhaa esim. jotain päättömia jatkotarinoita. No, erilaisia ollaan
[q]pirpeli, 18.6.2006 20:08:
---
koo, 18.6.2006 20:03:
Tää nyt on sarjassamme idiootit liikenteessä, mutta:
Osaako kukaan kertoa mitään päivystävistä eläinlääkäreistä Helsingissä? Olin nimittäin koiran kanssa ulkona ja tää otti ja paskoi verta. Mä en tiedä mitä tässä pitäis tehdä, ei se nyt kuolemaa ole selvästikään vielä tekemässä mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole. Täällä pääkaupungissa vasta kaks vuotta asuneena en yllättäen vielä oikein tiedä näitä juttuja. Osaako kukaan auttaa? Haluisin lähinnä kysyä siltä eläinlääkäriltä jotain neuvoa, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.
---
http://www.vetmed.helsinki.fi/yes/yes_yleinen.htm
Tässä lisäksi Googlella haettu numero:
Eläinklinikka Hertta
Herttoniemenranta Paasivaarankatu 5, 00810 Helsinki (09) 7269 3979
Päivystys viikonloppuisin 24h 0415405704
[/q]
Kiitos kiitos kiitos.
Soitin ja lääkärin mukaan se on joku suolistotulehdus. Pitää viedä se huomenna näytille. :( Raasu. Ei saa lohdutusnakkiakaan antaa. Ei kuitenkaan ilmeisesti mitään kovin vakavaa eli ei ole hengenlähtö epelillä edessä tai mitään.
[q]RiD, 26.12.2008 13:10:
Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?
Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään.
[/q]
se itunes kysyy muistaakseni sillon kun laitat kyseisen ipodin ekan kerran kiinni siihen, että synkronoidaanko automaattisesti.. oot ilmeisesti klikannut siihen "yes".. näyttäis saavan pois semmosesta mestasta kuin muokkaa --> asetukset --> laitteet
[q]Kolera:
Koska on kylmempi ja palaminen tarvitsee lämpöä.
[/q]
no miks sit palaminen tarvitsee lämpöä?
[q]BlueWind:
Ehkä se itse tapahtuma on ihan refleksinomainen *täh*
Mua tosin kiinnostaa, miten ihmiset on keksiny, että sen voi tehdä naamat vastakkainkin
[/q]
ehkä me ollaan vaan ihan HIRMU viisaita!!..refleksinomainen..hihi..
[q]ee102:
Hmm. Tuli mieleen sellanen kysmys, ku olin tässä iltapuuroa laittamassa, että miks puuroa ei oo tapana syödä illalla? *täh* Yks kaveri just tossa ihmetteli, ku aloin valmistamaan puuroa käytännössä yöllä, että miten mä puuroa tähän aikaan laitan.
[/q]
Muista en tiedä, mutta kaltaiseni ravintofriikit karttaa iltaisin hiilihydraattien ylenpalttista syömistä Meitä tosin on aika pieni osa väestöstä.
Tää nyt on sarjassamme idiootit liikenteessä, mutta:
Osaako kukaan kertoa mitään päivystävistä eläinlääkäreistä Helsingissä? Olin nimittäin koiran kanssa ulkona ja tää otti ja paskoi verta. Mä en tiedä mitä tässä pitäis tehdä, ei se nyt kuolemaa ole selvästikään vielä tekemässä mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole. Täällä pääkaupungissa vasta kaks vuotta asuneena en yllättäen vielä oikein tiedä näitä juttuja. Osaako kukaan auttaa? Haluisin lähinnä kysyä siltä eläinlääkäriltä jotain neuvoa, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä.
[q]yusu:
---
ee102:
miks puuroa ei oo tapana syödä illalla?
---
Koska kaurahiutaleissa on aika paljon hiilihydraatteja ja yöllä et pahemmin energiaa tarvitse. Läskiä ainakin tulee jos mättää iltasin reiluja hiilariannoksia
[/q]
Eikä tuu. Ite syön usein illalla paljon hiilihydraattipitoisia ruokia, kuten leipää ja keksejäkin, mutta oon sopusuhtainen, aika hoikkakin. Sehän se merkitsee tuon läskin kertymisen suhteen, että kuluttaako yhtä paljon ku syö ihan yleensä...
Mistä johtuu ettei hampaitani juurikaan vihlo herätessäni eikä muutenkaan pahemmin pitkin päivää, mutta kun kello lähenee 22 niin yhtäkkiä vain oikean puolen hampaiden vihlonta/arkuus yltyy hyvinkin vittumaiselle tasolle nukkumisen kannalta.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 598
- 599
- 600
- 601
- 602
- ...
- 798
- Seuraava »