Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 592
- 593
- 594
- 595
- 596
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]nishi, 17.7.2009 22:03:
Moi kaikki palkanlaskijat.
Jos palkkaporras nousee kesken palkkakauden, niin otetaanko se huomioon vasta seuraavas palkas?
[/q]
Nishin vastaukseen lisätäkseni kyse on myös aivan firmakohtaisista päätöksistä. Voi olla että se huomioidaan myös puolelta kuukaudelta ja mikäli tiedot ovat jo lähteneet palkanmaksuun, voi tuo lisä tulla sitten seuraavaan palkkaan. Tai sitten ei tule, kyselisin kyllä ihan talon sisältä.
[q]epicuros, 11.9.2009 01:00:
Mistä saa farkkuja, mitkä eivät kulu rikki sisäreisistä neljässä kuukaudessa?
[/q]
FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- what has been seen, cannot be unseen
[q]a-j, 1.2.2009 23:47:
saako mirkkiin samanlaisen nickcolor.pl scriptin kuin mitä irssiin saa?
irssailun jälkeen mirkki näyttää niin tylsän värittömältä :D
[/q]
Ota tilalle vaikka x-chat (muutenkin paljon parempi gui clientti), siinä on tuo ominaisuus suoraan. mIRCiinkin saa varmasti kohtuu helposti jos ei ole tuossa vakiossa mukana.
http://www.xchat.org/download/
Älä hairahdu käyttämään x-chat 2 nimellä olevaa versiota. Kyseessä on yhden henkilön shareware-tyyppinen projekti.
[q]Epailija:
Itse asiassa toivottavasti nuo eivät koskaan tule yleistymään. Lentäminen vaatii huomattavasti enemmän energiaa...
[/q]
Itse ainakin muistelisin, että lupaavimpien prototyyppien energiankulutus on aika pieni ja kun otetaan huomioon, että voidaan mennä linnuntietä, niin matkatkin ovat lyhyempiä.
[q]Oliwer:
Usein on bileissä askarruttanut seuraava mielestäni kummallinen asia: Kun miesten vessaan jonotetaan, jonottaa suurin osa ilmeisesti koppiin pöntölle, koska nk.kusilaarit on usein ellei ihan tyhjiä, niin ainakin erittäin vajaalla käytöllä. Niin minkä ihmeen takia ei jonon perältä ne jotka pystyvät ja onnistuvat kusemaan laariin, ei sais koppi-jonoa ohittaa, jos viemäri paikkoja on VAPAANA? Usein kuulee perään huutelua, kun kohteliaastikin ilmaisee aikeensa, ja suunnistaa koppi-jonon ohi laarille! Kertokaa viisaammat, pitääkö kaikkien seistä (tyhmänä ) jonossa vaikka tilaa (laareilla) olis?*täh*
[/q]
Ite olin aikasemmin aika täysin koppimiäs ja tokasin aina jos kysyttiin et miks et pienimunasten ongelma. Nykyään on alkanu menee enemmän fiilispohjalle, koppi on vielä kivempi ku siel voi muutenkin vaan jallailla >;)) mut kyl se laari maistuu ku on kiire takas meininkeihin.
Mitä tulee tohon etuiluun jne. ni porukalla vaikuttaa olevan vaikeuksii tajuta sitä et joillain vaan on ujopissa ja sitten ku se jono on pitkä, ni ei sieltä perältä välttis nää et onks laareil tilaa ja sit melaäijät ottaa hermoo ku pikkumunaset köhnöttää jonos ja pikkuprinssit ottaa hermoo et joku lähtee ohittelee. En kyl oo koskaan nähny et tosta ois erikoisempaa ongelmaa tullu. Lähinnä ollu huvittavaa, että jos se jono haarautuu vasta loppumetreillä ja on ite menos laarille, niin saanu monesti kuulla ku melaäijä tulee takaa koval egol yrittää johonkin omaan laarijonoon.
[q]wiwi, 27.7.2009 00:48:
Hmm. No mut miks 500mg vahvemmat särkylääkkeet on reseptillisiä? Tai miksi hankkisin reseptin kasisatasiin jos pienemmätkin ajavat ihan saman asian? Ei ymmärrä.
[/q]
Siks et halutaan pitää joku roti asiassa, ethän sä saa niitä kevyempiäkään nappeja ostaa kuin x määrän per apteekkikäynti. Toisekseen kaikista reseptitason särkylääkkeistä ei ole olemassa vastaavaa kevytnappia mitä voisit vedellä useamman saman vaikutuksen tarpeessa.
[q]Takyon, 7.5.2009 20:39:
---
hottium, 7.5.2009 20:34:
mistä stadista saa ostettua niit "aurinko"lasei mis on sellaset poikkiviivat linssien tilal?
---
Mä taas en ymmärrä miks vitussa kukaan haluu tollasia, näyttävät typerältä eikä niiden läpi näe mitään :D
[/q]
En mäkään ymmärrä miks jotku haluaa asian x tai y, mut en silti tuu tänne siit niille avautuun ihan vaan sen takia, et pitäsin itse sitä typeränä / epäkäytännöllisenä.
Ja kys. laseja (shutter shades / kanyes ) saa esim. cyber shopista.
Mä oon miettinyt tota pulujen (ja lokkienkin) pään nyökyttelyä samalla kun ne kävelevät? Mikä siinä voi olla että on pakko tehdä tuonlaista pakonomaista liikettä? Jos jollain on kokemusta asiasta niin kuulisin mielelläni jotain esimerkiksi fysiologisia perusteita tai vastaavaa.
[q]Kolera, 14.1.2009 11:16:
tos 2minuutin kohil oleva mazda mainos niin siitä tuli kysymys mieleen
Mitkä vittu on "rullattavat aurinkolasit"?
[/q]
Mulla oli joskus 80's rullattavat aurinkolasit! Tummasta muovikalvosta leikattu laskettelulasien tms. muotoon, päällä peilikalvo ja takaraivon kohdalla tarranauha jolla sai kiinni. Harmi että ei ole kuvaa kotona ku poseeraan niiden kanssa. Ne oli helppo rullata pötköksi taskuun kun ei paistanut. Ne oli hienot!
[q]ezzy, 14.7.2005 20:27:
---
Kauno Saario, 11.7.2005 21:05:
mistä tulee ritari ässän K.I.T.T.-autosta kuuluva vinkuna...? Ite aattelin et se ois jotenkin yhteydessä turboon moottorissa mut jos jollain vois olla ihan faktaa kertoa...? Ku siihen moottoriin on kuitenkin jotain muutoksia tehty...?*ding*
---
"The engine type is a Knight Industries turbojet with modified afterburners." eli jonkinnäköinen turbiinikone siellä leikisti on :)
KITT FAQ:
http://www.fortunecity.com/lavender/poitier/1005/id114.htm
t: en mä mikään ässäfani oo tai mitää
[/q]
OIKEESTI siellä on...*hih*
En mäkään mikään fani mut seurannu oon silti sillontällön, ja kun toi kyssä mulle esitettiin oli pakko heittää tänne.
Kiitti linkistä btw
[q]innae:
MIksi silloin kun ei ole pahemmin duunia niin ei sitä löydykkään. Mutta kun löytyy lisäduunia niin sitten joka oven- ja ikkunanraosta tunkee töitä?*häh**ding*
[/q]
Vähän sama ku et jos seurustelee, niin heti on enemmän tarjontaa =). Pointtinahan voi (jos tietävät) olla se, että jos oot saanu duunin, niin et varmaan oo ihan tauno (tai seurustelet) ja toisekseen duuneja ettii eri tavalla, jos on jo duunia.
[q]
Ja minkä takia pitää olla äksy vaikka toisesta pitäisi vaikka kuinka paljon?
Ja miksi yleensä silloin kun kaipaisi toiselta halirutistusta työntää toisen siitä vierestä kauemmaksi?
[/q]
Siks et haluis et vaikka äksyilet niin toinen ottaa sut sylkkyyn ja paijaa
[q]
Miksi kaikki kiva loppuu aina liian aikaisin?
[/q]
Ei voi olla kivaa ilman kakkaa, perspektiivin pitää säilyy!
[q]sapeli, 30.12.2008 20:59:
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?
[/q]
Kuinka satuitkin kysymään!...pienenä poikana mulle tarjottiin hyvää karkkia, avasin kääreen, laitoin suuhun ja aikani imeskeltyäni oksensin; FINLANDIAVODKAKONVEHTIA!
hyi vittu että maistui pahalle, voin jopa kertoa koko makuelämyksen! Ensin mukava suklaa, sitten vähän kirpsakka sokerihuntu, hunnun rikkouduttua _AIVAN_järkyttävä viinan maku...no onneksi kasvoin ISOKSI pojaksi ja nyt kyllä finlandiavodka(juoma) kyllä maistuu. Tänä päivänä en suuhuni laita mitään liköörikonvehteja, pikkupojalle se oli mitä traumaattisin kokemus.
[q]Umbala, 30.12.2008 21:19:
---
sapeli, 30.12.2008 20:59:
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?
---
Suklaa kun suklaa menee, turha siinä on ruveta nirsoilemaan.
[/q]
pienimuotoinen missio, kaikki kakkakonvehdit Umbalalle vuodelta 2009...
se kun ei nirsoile
ja mä vedän vaan Fazerin sininen tai Maraboun perus...
[q]Wolverine, 12.8.2008 13:22:
semmosta oon miettiny pidemmän aikaa et mikä käytäntö on oikea jos satut löytämään lompakon täynnä luottokortteja ja rahaa. pitääkö viedä suoraan löytötavaratoimistoon jolloin et saa mitään käteen vai onko oikein ottaa luottokortit pois ja viedä ne suoraan pankkiin jolloin niistä saa pankin antaman löytöpalkkion?
[/q]
tai soittelet omistajalle suoraan, jos saat selville nron, eiköhän joku siivu löytäjällekkin irtoa. Voisin kuvitella et omistaja olisi iloinen saatuaan vähän nopeammin omaisuutensa takaisin?
[q]Takyon, 2.9.2008 13:38:
Mun työhousut on ratkennut haaroista sauman kohdalta ja pitäis käydä hakemassa neula sekä lankaa. Ompelussa ei varmaan muuta kummallista ole kuin se aloitus ja lopetus. Eli teenkö langan päähän vain jonku solmun ettei se pääse siitä neulanmentävästa reiästä läpi vai onko jotain hienoja kikkakolmosia?
Viimeksi siis tullut neulaan ja lankaan koskettua ala-asteella :P
[/q]
Jos sulla suinkin on mahdollisuus pyydä työnantajalta uudet...pääsee kaikkein helpoimmalla. Ei noista ompeluhommista koskaan tiiä jos ei koneella pääse ompeleen.
[q]JustinSane:
Taidat itse pelätä
[/q]
Mä en pelkää mitään!*uros*
[q]Kolibriscope:
Tiedetään että anqqa on #1 rekisteröityny klubbaris...
mutta kuka on #2-#10 rekisteröityny??? *ding**nauru*
[/q]
Olen itse metsästellyt välillä noita anqqa:n jälkeen rekisteröityneitä henkilöitä. Haluaisin itsekin tietää.
Törmäsin tällaseen juttuun eilen Viron laival:
Mies tulee buffetkerroksen aulaan:
Saatana! Onks nää kaikki ihmiset jossai vitun härkäjonossa vai Buffet-jonossa? (ja jumalaton naurunhörähdys päälle)
Tiedän, et sillon ku mua tehtii, mulle ei suotu upeeta huumorintajuu, mut mikä hemmetti tos oli ideana?*eiei*
[q]MaSari:
Jos et oo huomannu, WC-pönttöjen sivuosiin tulee sellasii kosteuspisaroita ja sitä mä vaan oon miettiny et miks :D
[/q]
Se on vain meidän huvitteluhaluisten urosten ureaa...*vink**nauru*
[q]epicuros, 6.6.2009 16:31:
mikä tekee Star Wars 4, 5, 6:sta niin paljon "paremman", kuin näistä uusimmista 1,2,3:sta?
[/q]
toi nyt ois vähän sama kun vertaisi uutta indiana jonesia vanhaan trilogiaan :P
- « Edellinen
- 1
- ...
- 592
- 593
- 594
- 595
- 596
- ...
- 798