Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]whispering:
Uhmaako kapillaari-ilmiö paino voimaa?
[/q]
Kyllä, mutta se johtuu jostakin vahvemmasta voimasta joka aiheutuu kapeissa johdoissa.
[q]hemuz-:
Mä oon nii tykästyny pestopastaan. Kuka on keksinyt peston? 10 pistettä ja papukaija merkki hänelle
[/q]
http://www.pesto.net/eng/history.php
[q]salaisinko?:
minkä takia klubituksessa on entistä enempi idiootteja?
[/q]
mä mietin ihan samaa....
nimimerk. minäkään en ole kuitenkaan varmasti sieltä täydellisemmästä päästä mut eni vei.. hermoni menettäny moneen kertaan nykyään "uusille" rekisteröityneille..
[q]coolcat82:
mitäköhän tyhmyyksiä sitä vielä utelis? Eiks täällä nimenomaan kysellä just tyhmiä? *hih**juonittel*
[/q]
mä uskon että Philip viittasi yleisesti koko klubbariin eikä vain tähän topikkiin...
[q]salaisinko?:
minkä takia klubituksessa on entistä enempi idiootteja?
[/q]
siks että saatais viikon puheenaihe siitä esim. onks puolillaan oleva lasi puoliks täysi vai tyhjä..*lmao* toimii näköjään, mitäköhän tyhmyyksiä sitä vielä utelis? Eiks täällä nimenomaan kysellä just tyhmiä? *hih**juonittel*
[q]idi:
Olet hissisä. Hissi rupee syöksyy maata kohti. Hyppäät ilmaan juuri ennen kun hissi osuu maahan.
Selviätkö 'paremmin' onnettomuudesta?[/q]
No siis jos terminal velocity on jo saavutettu niin silloinhan sä leijuisit ilmassa etkä juuri pystyisi hyppäämään ollenkaan. Jos tätä nopeutta ei ole vielä saavutettu (eli jalat on vielä maassa) niin se hyppy olisi käytännössä pikemmin hissin potkaisu alemmas (koska sitä ei mikään enää pitele paikallaan) - oma putoamisnopeus iskuhetkellä saattaisi muuttua ehkä ihan minimaalisesti, mutta muussiks siinä silti menis.
[q]=Sasha=:
Miksi on keksitty se juttu joka pistetään päähän suihkussa?
Ettei pää kastuisi??? *täh*
[/q]
öö... joo? eiks se oo itsestäänselvyys?
[q]=Sasha=:
Miksi on keksitty se juttu joka pistetään päähän suihkussa?
Ettei pää kastuisi??? *täh*
[/q]
öö... Suihkumyssy vai? No siks
et' ei hiuxet kastuis tietysti, luulits
et se on koriste
HMM....
Mikä biisi on mainoksessa joka tulee mm. subtv:ltä
Siinä on mies joka kävelee ja kodinkoneet alkaa seuraa sitä....
jos nyt kuulin oikeen se on joku uusi sähkö mainos...
Nainen laulaa.. vanha biisi... "i was follow him.,.. follow him..jotain.. meni ohi... sit jossain vaiheessa i lov him i lov him... jne jne"
selkeetä eikö totta?
sanonnassa "ojasta allikkoon" niin mikä on allikko?
[q]UnityF:
mistä mä voin hankkii LNDJSML itteleni?
onko sitä tyyliin suomalaisessa myynissä?
[/q]
Suomalaisen verkkokaupasta ainakin saa, tosin ei käännettynä.
[q]JussiS:
---
UnityF:
mistä mä voin hankkii LNDJSML itteleni?
onko sitä tyyliin suomalaisessa myynissä?
---
Omani tilasin Amazonista. Suomesta ei vissiin saa :/
Kantsii muuten lukee toi, oikeesti viihdyttävä ja perusteellinen dj-historiikki.
[/q]
Mä tilasin omani akateemisen kirjakaupan nettisivuilta, eli täältä.
[q]mayah:
---
Apo:
Juu, mistäs sinne kasetille tulisi häiriötön versio?
---
No emmä tiiä. Sieltä mistä se musiikki ja ohjelmatkin tulee? Siks mä kysynkin..
[/q]
No nyt tiiät...*justjoo*
[q]kuilu:
---
S-T:Miksi ihmiset laittaa noita äärimmäisen mauttomia kuvia signatureihin, oi miksi?
---
Tai englanninkielistä tekstiä? Eivätkö he edes itse ymmärrä siguaan, ja eivät siis pysty sitä suomentamaan? (Toki joillain se saattaa olla tehokeinona ja/tai joskus merkitys katoaa käännettäessä, mut niit on nii paljon?!)
- smileyhymiö -
[/q]
Auts
[q]whispering:
sanonnassa "ojasta allikkoon" niin mikä on allikko?
[/q]
Turvepohjainen suolampi.
Mielenkiintoista muuten, että lain mukaan työnantajan on laadittava pantava täytäntöön meluntorjuntaohjelma työpaikoilla, joilla työntekijä altistuu päivittäin yli 85 dB melulle. Samoin kuulosuojaimia tulisi aina käyttää kun tasainen melualtistus ylittää tuon mainitun 85 dB. Kuinkahan moni ravintola noudattaa näitä ohjeita?
Noissa tapahtumien äänenpainerajoituksissa on myös semmoinen hupaisa piirre, että rajoitukset määritellään A-taajuspainotettuina eli bassoa saa periaatteessa tuutata lähes niin paljon kuin huvittaa, kun todellisuudessa varmastikin naapurit kokevat nimenomaan bassoäänet kaikkein häiritsivimmiksi.
[q]=Sasha=:
Mutta eikö niiden ole tarkoitus kastua....?
[/q]
Ei aina.
[q]UnityF:
mut mä haluun tietää esittäjän ja just sen alkuperäisen esittäjän...
sitten voin alkaa metsästää sitä biisii.... tahon sen niin omaksi paha mennä levyliikkeeseen vain biisin nimen kanssa..
[/q]
Little Peggy March
on askarruttanut sellainen kysymys et miten ufo tunnistetaan,jos se on tunnistamaton lentävä esine*täh*
Miksi niin monet jotka vastaavat klubbarin myynti-ilmoituksiin ostoaikeissa laittavat oman numeronsa ja pyytää myyjää ottamaan yhteyttä vaikka myyjä on pyytänäyt kiinnostuneita lähetämään viestiä? Onko se laiskuutta vai lukutaidottumuutta?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 541
- 542
- 543
- 544
- 545
- ...
- 798
- Seuraava »