Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 542
- 543
- 544
- 545
- 546
- ...
- 798
- Seuraava »
Miks toi lauantaimakkara maistu ihan sitruunalta?
[q]sapeli:
Miks toi lauantaimakkara maistu ihan sitruunalta?
[/q]
Sä et tiedäkkään mitä kaikkee ne siellä makkaratehtaalla oikeen touhuu työn lomassa...
Merci monsieur.
Onks pierussa kikkaroita?
Miten sokeana syntyneet käsittävät näkemisen?
Parmesaani *täh*
No siitähän se nimenomaan tulikin.
[q]sapeli:
jos kaivan esim. pumpulipuikolla korvaa niin mua alkaa yskittää;
[/q]
Sama ongelma. Korvassa on pakko olla joku mystinen yskähermo...
Nykyään kun syön tulista ruokaa niin saan aina hikan. Tämä vamma ilmaantui vasta ehkä noin vuosi sitten.
haha, just se se oli, meni mozzarellat ja parmesaanit sekasin yhes väittelys danke
Nope. Samanlaista puppua kuin se, että käytämme vain n. kymmenesosan aivojemme kapasiteetista. Aivot skulaavat juuri sillä teholla, millä niiden tarvitsee (tiettyjen rajojen puitteissa toki). Jotta voitaisiin sanoa mitään tuollaisia prosenttilukuja, niin pitäisi ensin osata määritellä missä se satasen raja mene - ja tehtävänä tämä on... sanotaan "haasteellinen".
Joku sano joskus jossain et ku tsiigaa tölllöö ni aivot skulaa vaan kaheksanprosenttisesti. Tai jotain siihen suuntaan. Is there a point?
Mitä DnB ja Junkka biiseissä tarkottaa lyhenne VIP?
esmes: Dom + Optical - Quadrant 6 (E-Sassin Vip) ?
[q]mayah:
Ei siinä paketissa mitään sanottu ja eiks 250C oo kuitenkin ihan normaali lämpö... *ding*[/q]
Mun mielestä leivinpaperi ruskistuu aina kun sen laittaa uuniin?
Joo yks juttu vielä: mistä netissä käytettyjen lyhennysten selitykset löyty, ei jaksa selaa.
Miksi ihmiset tulee aina kysymään mun lävistyksistä??
Jokakerta baarissa/clubilla vähintään yksi tampio tulee "hei meneeks toi läpi?" "NO VITTU EI KUN SE ON ERIKEEPPIRILLÄ LIIMATTU HOPEINEN NIOMPARELLI PERKLE!"
(p.s jos se on pokausrepliikki niin hoh hoh ovat pojat hukassa)
mun kokemusten mukaan leivinpaperi ruskistuu kevyesti siltä alueella, missä ei ole ruokaa, lähes aina.
[q]Igor Uistin:
Mitä se 47 tarkoittaa?
Miten se voi olla maailman tarkoitus...
jos se edes oli 47
Vai oliko se 42?
Voi kun voi pieni ihminen olla aamusin höveli
[/q]
mikä 42 *täh* ihan ulkona...
[q]Essi:
mistä netissä käytettyjen lyhennysten selitykset löyty, ei jaksa selaa.[/q]
http://www.acronymfinder.com
[q]mayah:
Tittididiididiii! Ja meillä on voittaja! Mä jopa saattaisin uskoo, et tästä se johtuu, koska mulla on tapana "vähän" liiotella ton paperin kanssa. Mä tavallaan vaan repäsen ja sit ne loput menee pitkin uunin seiniä, mitkä ei mahdu siihen pellille. Mä testaan tota juttua tässä vielä kun tulee jotain paistettavaa, mut uskoisin kyllä, et tästä varmasti on kyse.
Kiitos!
[/q]
...tai jos ei siinä pakkauksessa lue lämpötilasta mitään, niin se 250 saattaa olla liian paljon. Itse meinasin erehdyksissä ostaa kaupasta leivinpaperia, joka kesti vain 200 astetta. Onneksi tuli luettua pieni präntti, sillä toinen kämppiksistä käristää lähes kaiken ruokansa 275:ssä asteessa. Olisi voinut alkaa jo savuttaa... Useimmat leivinpaperimerkit taitavat kestää sen 250, mutta jo tuo lämpötila saanee sen käyttäytymään kuvailemallasi tavalla - etenkin jos pitää sitä uunissa pitkiä aikoja.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 542
- 543
- 544
- 545
- 546
- ...
- 798
- Seuraava »