Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- ...
- 798
- Seuraava »
Miks ihminen yrittää aina löytää jonkun selityksen kaikelle? Miks se ei vaan voi antaa jouidenki asioiden olla?
kuvitellaanpa tällainen tilanne:
a) olet hodari
b) sulla on aivan tajuton nälkä
c) mitään syötävää ei löydy
a+b+c on toteutunut, söisitkö itsesi?
[q]Miksi silloin kun on sinkku, naisia saa oikein jahtaamalla jahdata mutta sitten kun seurustelee niin kaikki roikkuvat lahkeessa ja koittavat vikitellä vaikkei tee elettäkään?[/q]
Tähän kun joku keksii vastauksen olen ylen onnellinen...
[q]Itis:
---
MaSari:
Ja miks aina aivastaessa pitää laittaa silmät kiinni???? kuka osaa vastaa tohon
---
En tiedä tosta Tieteen kuvalehdestä, mutta kuulin tänään toisen selityksen:
Aivastus lähtee pirun lujaa 200km/h tms.8vai olikos se sekunnissa) Silmät pitää olla kiinni että ne pysyy päässä eikä oulpahda ulos...
Oiskohan*ding*
[/q]
Iyyh! I mean that's groce Tästä lähtien mä en edes yritä pitää silmiäni auki, koska haluan nähdä myös jatkossakin..
kuinka syvä pohja on*ding*?
Miksi aamulla aikaisin herääminen on aina näin vaikeeta?
anqqa skarppaas nyt.. kysyin tota pastajuttua pari sivua sitten
[q]äm:
Voiko lävistyskoru tehdä pahojaan ihmisen kropassa sisäisesti nautittuna?
[/q]
Ellei se ole niin terävä, että voi puhkoa paikkoja niin tuskinpa.
[q]wylarion:
Miksi ihmiset tuhlaavat omaisuuksia TV-chatteihin tai vielä hölmömpiin TV-tekstiviestipeleihin?
[/q]
Toi on kyl ehdottomasti ikuisuuskysymys. Multakin menee vähä ohi tän asian pohjimmainen tarkotus..*uros*
[q]MaSari:
Ja miks aina aivastaessa pitää laittaa silmät kiinni???? kuka osaa vastaa tohon
[/q]
En tiedä tosta Tieteen kuvalehdestä, mutta kuulin tänään toisen selityksen:
Aivastus lähtee pirun lujaa 200km/h tms.8vai olikos se sekunnissa) Silmät pitää olla kiinni että ne pysyy päässä eikä oulpahda ulos...
Oiskohan*ding*
[q]planey:
muinaiset ihmiset kommunikoivat murisemalla toisillee.. kuka oikee keksi sanat ja esitteli ideansa muille ja miten?
[/q]
katso elokuva: mieletön mieletön maailman historia osa (en muista mikä).
leffan ohjasi muistaakseni mel brooks. siellä oli kait joku järkiperäinen selitys puhumisellekin. ainakin musiikin syntymiseen ja rooman valtaan on selitys
Mä oon aina miettiny miks ohuet kurkkusiivut leivän päällä maistuu paljon makoisammilta kuin paksut viipaleet
[q]anqqa:
miten valtiot voi olla niin käsittämättömiä summia velkaa toisilleen, muttei kumminkaan mikään valtio oo niin paljon velkoojana että noi velat nollaantuis - eli koko maapallo on velkaa, mutta kenelle?[/q]Etkö sä ole kuullut Illuminatista ja Rothschildistä (vai miten se nyt kirjotettiinkaan)?
[muokattu 10.10.2003 14:47]
[q]Angelus:
-Minkä takia välillä tuntuu että pitäis lopettaa bilettäminen vaikka tollasen ajattelemin on ns. turhaa koska en ole tarpeeksi vahva pitääkseni näppejäni erossa bileistä (ajankohtaista)
[/q]
Siksi ehkä että aktiivibilettämiseen saattaa aika ajoin leipääntyä pahoinkin milloin mistäkin syystä. Tohon yleisesti ottaen on ainakin omalla kohdalla auttanut biletauon pitäminen, jo kuukausi poissa bileistä rauhoittaa kummasti ja touhusta osaa nauttia taas.
[q]Angelus:
-Onko joulupukkia olemassa?*täh*
[/q]
Tietenkin on, kukas ne lahjat muka muuten tuo?
Mun tuurilla se ON niin terävä.
[q]Mitä ihmettä ihmiset (pääasiallisesti teinitytöt ja vähän vanhemmatkin nuoret naiset) kuvittelevat saavuttavansa laittamalla itsestään tissi/persekuvia webiin?[/q]
auts! tää sattu.... anteeksi kaikille
ei vaineskaan. syy siihen on se, että kyseisellä teinitytöllä ei ole itsestään muunlaisia kuvia..*vink*
[q]Jone:
- Mitä ihmettä ihmiset kuvittelevat saavuttavansa kirjoittamalla erilaisissa kuvagallerioissa vastakkaista (tai samaa) sukupuolta edustavien ihmisten kuvien alle vonkuja? Muutama autenttinen esimerkki: NAM! *lurps*, olet todella HOT! voisit vaikka ihastua muhun!!! =) jooko? *räps* *räps* ja Ui vittu mikä namu ;). Eikö toi nyt ole aika epätoivoista ja anna kommentoijasta vähintäänkin vajaan kuvan?
- Mitä ihmettä ihmiset (pääasiallisesti teinitytöt ja vähän vanhemmatkin nuoret naiset) kuvittelevat saavuttavansa laittamalla itsestään tissi/persekuvia webiin? Ihmettelen tätä suuresti lähinnä sen takia että ainakin mulla on sen verran kunnioitusta itseäni kohtaan että kokisin moisen itseäni ja arvoani halventavaksi.
[/q]
Eiks nää kaks tavallaan oo vastaus toinen
toisiinsa *täh*
Oliko ensimmäinen kuulento huijausta?
[q]Jone:
Varsinkaan en usko että edes suurinosa ihmisistä tuntisi olonsa rehellisesti imarrelluksi kun joku sielukas nuorimies/nainen kommentoi hänen kuvansa alle jotain tyyliin hyvä perse, nussitaanko?
[/q]
Minä oisin ainakin imarreltu
Ja pari tyhmää kysymystä lisää.
Miten ihmeessä Teflon saadaan siihen pannuun kiinni, jos tefloniin ei tartu mikään.
Entäs, miten se pikaliima ei liima itseään kiinni siihen purkkiin jos se kerta liima mitä vaan mihin vaan.
Ja viimeisimpänä ja kiperimpänä että onko se kivaa kun ketut elää maalla ja kalat elää vedessä, mutta sammakko voi elää molemmissa?
[q]¦):
En tiiä, mut ni o mullaki, isn`t that wierd*ding*
[/q]
Löysin tohon ratkaisun ja se sijaitsee instituutissamme kerrosta alempana - Kahvio!
*lisää kahvia*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 446
- 447
- 448
- 449
- 450
- ...
- 798
- Seuraava »