Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]terraluna:
Miksi kaikki vanhat muistot unohtuu kun tulee uusia?
[/q]
ne ei oikeestaan unohdu mutta aivot tallentavat uudet muistot ns lähimuistiin ja ne jotka on vanhempia ne siirtyy siihen toiseen muistiin jota ei niin paljoa käytetä ja näin ollen syntyy fiilis et ne unohtuu tai jotain =D
[q]ella_:
haluaisin tietää, että miksi pulunpoikasia ei näy missään.. sorsanpoikasia kyllä aina välillä näkee pyörivän, ja lokinpoikasia.. mutta missä ovat pulunpoikaset??*täh*
[/q]
Pulut kasvaa pesässään kunnes ne on täyskasvusia,
sen takia niitä ei näy poikasina. Saman kesän poikasen
voi tunnistaa muhkuroista nokassa ja vähän pienemmästä
koosta.
[q]jippO:
se johtuu siitä et ne jää paremmin mieleen,jostain syystä.. otetaan esim. oot menossa kauppaan ja jostain kumman syystä sun housut juuttuu kiinni ostoskärryihin ja kun yrität tempoo ittees pois niin liukastut kaupan siivoojan lattialle jättämään rättiin ja sun housut repee arseen kohalta,kaiken lisäks sul on päälläs vaan lyhyt t-paita etkä voi peitellä itteäs,sit kun lähet kaupasta huomaat et sun pyörä on pöllitty ja kotimatkalla joku spurgu kähmii sua ja epähuomios yrjöö sun päälles sit huomaat et avaimet on jääny himaan ja kännykästä akku loppu etkä voi soittaa huoltomiehelle tai jotain..mä melkeen voisin luulla et tollasen muistaa paremmin ku sen et ainii,vuonna 1998 kesällä kävin yks päivä kaupas ostaa tonnikala purkin ja banaanijugurttii ja sit menin kotiin
[muokattu 14.11.2003 10:44]
[/q]
*nauraa vedet silmissä*
miks miesten pyörissä on (vieläkin) nivustentappotanko siinä keskellä ja naisten pyörissä paljon käytännöllisemmin ei?
eikös se miestenpyörän tanko ole tarkoitettu naisten kuljettamiseen?
Miksi juuri SINÄ luet tämän?
[q]Uhuu:
en lukenut noita edellisiä, joten vastaus voi jo löytyä tuolta...
kysyn silti...
olen aina ihmetellyt, että miten käärme raapii itseään jos sitä kutittaa... ?
osaako se kiemurrella selällään vai eikö sitä kutita??
-uhuuthesukkanauhakäärme
[/q]
Mää en ainakaan ikinä ole huomannut, että mun käärmeet näyttäisi siltä, että niitä kutittaa tai että ne raapisi. Tai sitten se on sitä, kun ne aina yrittää tunkea mahdollisimman ahtaista väleistä.. jospa se helpottaa kutinaa :]
(ps. Käärmeiden haukottelu on kyllä sitäkin hassumpi tapahtuma..)
[q]anqqa:
miks miesten pyörissä on (vieläkin) nivustentappotanko siinä keskellä ja naisten pyörissä paljon käytännöllisemmin ei?
[/q]
Varmaan siks et sattuu PALJON enemmän kun tiput naistenpyörän penkiltä sinne alhaalla olevaan väliin!! Siin menee boolssit sekä häntäluu!
[q]Lost-Soul:
Toivottavasti tätä ei oo jo kysytty, mutta miksi linnut aina paskoo justiinsä pestyn auton päälle. Varsinkin jos kesällä on itse päättänyt käsin pestä auton, ni voi olla 100% varma, että siinä on n. 2 tunnin kuluttuu linnunpaskaa.
[/q]
ehkä ne vaan vittuilee meille kaikkille*ding*...
[q]Puistokemisti:
Kuinka valo kesytetään?
Vuonna 1998 tanskalaisen Lene Haun johtama tutkijaryhmä onnistui hidastamaan valon nopeuden 17 metriin sekunnissa. Nyt ryhmä on pysäyttänyt valon kokonaan. Suoritus avaa uusia mahdollisuuksia mm. kvanttitietokoneen kehittämiseen.
numero 8/2001, sivu 60-61
Tieteen Kuvalehti
[/q]
Kiitos. Pitänee kaivaa tuo lehdykkä esiin jostain. Kahtotaan, josko tähän asiaan saisi jotain selkoa.
[q]Now And Then:
missa on hienoja taustakuvia? joku linkki jos joku tietaa.
[/q]
http://www.deviantart.com
[q]MaSari:
Tiedätte varmaan pelin SIMS. Tai elokuvan Matrix. Niihin viitaten, mistä me tiedetään ettei kukaan ohjais meitä? Ettei me elettäis missään keinotodellisuudessa? Kuka voi ees sanoo mikä on todellista?
[/q]
Voihan sitä yrittää vääntää lusikka ajatusten voimalla kuvittelemalla, ettei se ole olemassa ja jos joku siinä onnistuu,nii*ding* hmmm, kaipi meitä sitten ohjaillaan tms*justjoo*
Mulla tulee muutenkin aina laitetuun niitä. (väHän ehkä likaakin..*hymy*)*huoh*
miks pitää olla töis ku muut pääsee bilettään?...
missä kaikki mun kaverit on?
miks ei kukaan tunne mua?
miks miks miks..... miks ei mulla oo rahaa vaik oon töis?*ding*
Miksi? Kaikki aina kysyy miksi vaikka onko sulla autoa? niin vastaus tulee miksi?
[q]hallucinogen:
Ai niin olisi pitänyt vielä lisätä ,että joku ihq pluristi tulee viel sanoo sulle kotimatkalla kun on niin plur sää
[/q]
Siis niinq ajattele! Nyt sataa vaan paskaa taivaalta vaikka asiat vois olla niinkin huonosti että sieltä satais IHAN OIKEESTI NIINQ PASKAA, tietsä!
Miksei aina voi olla lauantai?
[q]Hyzenthlay:
mut suklaaseen ei saa koskea. Se on myrkkyä
[/q]
no nyt heräs uus kysymys.
Miten jonkun mielestä suklaa voi olla myrkkyä?
I *sydän* suklaa
Ai niin olisi pitänyt vielä lisätä ,että joku ihq pluristi tulee viel sanoo sulle kotimatkalla kun on niin plur sää
[q]hallucinogen:
---
Jone:
siis ajattele, asiat vois olla paljon pahemminkin!
---
Tietenkin voi olla huonommin, pääset vihdoin ja viimein makasiineilta lähtemään jonkun ihanan kiksukarvatakin kanssa ja huomaat joukkoliikenteen menneen tauolle 10 minuuttia sitten ja totetta ,että vähäisetkin rahasi olivat oman takkisi taskussa ja joudut kävelemään himaan räntäsateen nussittavana
[/q]
...ja siis ajattele; Oon niinq elossa vielä! Asiat vois niinq olla niinq niin paljon pahemminkin! PLUR! Oikeastaan pitäis kiittää et mun elämässäni on niinq vaan niinq tollasii vastoinkäymisii! Niinq ihq! I say P! I say L! I say U! I say R! Now what does that spell out? PLUR!
[q]hallucinogen:
---
Jone:
Toinen kysymys: Mistä tähän yhteiskuntaan saataisiin toimiva välitön niskalaukaus-järjestelmä ylläpitäjineen, joka pitäisi huolen siitä ettei ainakaan samoilta yksilöiltä enää tarvitsisi kuulla ym. kaltaisia neronleimauksia?
---
Mä oletan , että sä taidat tietää jonkun hyvän pyövelin tähän tehtävään
[/q]
Tiedän useampiakin henkilöitä, jotka voivat lähteä partioon kunhan yhteiskunta iskee kouraan badgen jossa lukee license to kill dumbasses ja toiseen ysimillisen muutaman lippaan kanssa. Tiedän myöskin muutaman henkilön, joista partio voisi aloittaa.
[muokattu 3.11.2003 10:47]
- « Edellinen
- 1
- ...
- 444
- 445
- 446
- 447
- 448
- ...
- 798
- Seuraava »