Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Amma:
Miksi ne julkisissa kulkuneuvoissa rääkyvät ipanat naulitsevat aina katseensa minuun, joka en voi sietää kersoja?
Mikseivät ihmiset ymmärrä sitä, etten näe pienessä ihmislapsessa mitään söpöä tai ihanaa?
*väsymys-ketutusmus*
[/q]

Lapset ovat todella hauskoja kun ne osoittavat minua sormella ja sanovat: äiti katso, tolla pojalla on punaset hiukset. Tuo saa minut aina hyvälle tuulelle.

[q]patis:
Miksi miehillä on nännit?
[/q]

Jotta niihin saisi nännilävistyksen joka on kiva.

[q]PsyGe-Soma:
MIKS KAIKKIA KUKKIA EI SAA KASVATTAA SUOMESSA?`*hmph*
[/q]

Ainakin cannabis sativaa/indicaa ja papaver somniferumia saa kasvattaa. Noi tuli nyt ensimmäiseksi niistä mieleen, joita saattaisit pitää kiellettyinä. Kysymyksesi voi tietysti olla metafyysinen, eli ”Miksi kaikki kukat eivät kuki Suomessa?”, silloin vastauksena on kuitenkin useimmiten ilmasto, joka ei ole kovin suotuisa trooppisille kasveille.

[q]MaSari:
Tarviiks avaruudessa rintsikoita?
[/q]

jos tuut sinne mun kanssa ni ei

[q]Mr. Sinner:

Kissa+voileipä tapauksessa viritelmä pysähtyy metrin korkeuteen ja rupeaa pyörimään. Näin muodostuu ikiliikkuja, joka turbiiniin kiinnitettynä olisi ehtymätön energian lähde. Mutta en suosittele kokeilemaan, koska se rikkoo kaikkia fysiikan lakeja ja aiheuttaa maailmanlopun (joka hyvällä tuurilla rajoittuisi vain tähän aurinkokuntaan*hymy*)
[/q]

Tilanne suorastaan vaatii empiiristä koetta!

Maailma tuosta tuskin tuhoutuisi, koska luonto ei voi olla väärässä, koska siihen ei kuulu etiikka, siinä missä siihen kuuluu fysiikka ;)

kuinka joku tajusikin keksiä näin hyvän topicin!?

Maistuuko keltaisista tomaateista tehty ketsuppi samanlaiselle kuin punaisista tomaateista tehty? Jos maistuu niin miks pitää olla keltaisista/punaisista tomaateista tehtyjä ketsuppeja, eiks niitä vois yhdistää? Mut jos ne maistuu erilaiselle niin mistä se johtuu?

[q]anqqa:
miten valtiot voi olla niin käsittämättömiä summia velkaa toisilleen, muttei kumminkaan mikään valtio oo niin paljon velkoojana että noi velat nollaantuis - eli koko maapallo on velkaa, mutta kenelle?

[/q]

Ei kait valtiot ole toisilleen velkaa vaan maailmanpankille.
http://www.vm.fi/vm/liston/page.lsp?r=3300&l=fi

[q]Roger Roger:
---
Taika:
miks pitää olla keltaisista/punaisista tomaateista tehtyjä ketsuppeja

---

Että voi huijata kaveria laittamalla keltaista ketsuppia sinaappipurkkin*joo*
[/q]

Tai laittaa sinappia ketsuppipulloon..*joo*

[q]Blues:
Mun käsityksen mukaan se on niin että syöt niitä paljon vähemmän kerralla kuin omia nameja ja tavallaan niitä arvostaa enemmän
[/q]

...heh taidanpa joskus kokeilla varastaa koko säkin makeisia joltain frendiltä!

...ei ku ei...

[muokattu 29.10.2003 21:29]

Jumala itse joka kertoi sen aatamille.

[q]<><:
miks ihmeessä kaikki sinkkumiehet on niin raasuja?*ding*
ei sitä miestä noin vaan löydy, ja kun kerranki löytyy joku hyvä vaihtoehto ni se on takuulla varattu *rsyttää**hmph*
[/q]

En tiedä.

Itse olen sinkku (ja mies), mutta en ole raasu. Etsit miehiä varmaankin vain vääristä paikoista. Oletko tutustunut näihin raasuihin koskaan? On nimittäin aika helppo sanoa jotain raasuksi, koska ei tunne häntä, kuin sanoa raasuksi henkilöä, joka deittailee sun ystävää ja on ”aina jotenkin niin iloinen” tai muuta vastaavaa. Eikä tilannetta paranna ne lähtökohdat, että 1) sun ystävällä saattaa olla vaikutusta siihen, että se on iloinen tms ja 2) että vertailet näitä miehiä täysin erilaisessa yhteydessä, toista saatat katsoa säälittävänä nolifenä, joka asuu Hiihtomäentiellä ja toista sinä jätkänä, jolla oli siistit farkut ku se istu siinä sohvalla.

Kannattaa pyrkiä katsomaan tilannetta useammalta kantilta. Esim. mä olen nähnyt upeita naisia, ei niin upeissa vaatteissa, vaikka olisikin helppo sanoa, että ne oli rumia, koska niiden vaatteetkin oli.

Toivottavasti auttoi.

miksi toisten karkkipusseista syödyt makeiset maistuvat paremmilta?*ding*

[q]Amma:
Miten saisi kehitettyä itsestään tunteettomamman ihmisen?
[/q]

kysymys jonka tekee itselleen joka alamäessä aina. ja jokaikinen kerta tietää vastauksen siihen.

[muokattu 6.11.2003 19:16]

[q]Mr. Sinner:
---
tiipi:
miksi ketsuppipurkin suu on AINA ihan ketsupissa? miksei sitä saa mitenkään puristettua niin ulos, ettei sitä aina valuisi siihen korkin päälle?

---

Kyse on huonosti suunnitellusta korkista. Virtaava ketsuppi kohtaa liian suuren ”virtauskitkan”, joka saa osan virtauksesta muuttamaan suuntansa takaisin korkkia päin ja tahrii korkin ketsuppiin. Näin siis fysiikan sääntöjen mukaan. Käytännön tasolla taitaa olla vaan kyse taidon puutteesta tai huonosta tuurista.
[/q]

joo on kieltämättä kyse taidon puutteesta ja huonosta tuurista jos noin käy. Mut mä suosittelen kuitenkin Heinzin lasipulloissa olevia ketsuppeja. Niissä ketsuppi pääsee oikeuksiinsa ihanan pirteällä ja mehukkaalla maulla. njams! *sydän* ....maistuis varmaan teillekin!

kuka keksi musiikin ja miksi?

miksi siitä tulee tosi hyviä fiiliksiä?

[q]Lene:
En ymmärrä miksei kukaan muu ymmärrä, että kun kaikkia miehiä sanotaan sioiksi tai kaikkia naisia lehmiksi yms. yms. niin kysehän on pelkästään turhautumisen, pettymyksen tms. ilmaisusta. On ajantuhlausta alkaa tappelemaan siitä, onko ne miehet nyt oikeesti sikoja, mikä tekee niistä sikoja jne.
[/q]

Nojoo, jotkut ei vaan ymmärrä tuota sanoessaan, että mitä he oikeastaan sanovat. Vertailun vuoksi, olisi yhtä korrektia tilata tarjoilijalta, joka kuuluu etniseen vähemmistöön, ruokaa tyyliin: ”Hei, lakuhuuli, anna mulle yks sellanen neekeripurilainen sieltä.” Oletettavasti juuri tuolla hetkellä tarjoilija saattaisi antaa jutun mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta tuskin se mukavalta tuntuisi. Eli, älkää turhaan lähtekö tuomaan - kuten tässä tapauksessa - ennakkoluulojanne ilmi tälläisellä keskustelupalstalla. Siitäkin huolimatta, että tää on ”kysy tyhmiä” -topikki, ei oo mitään syytä olettaa, että tää olis;

- ”Käyttäydy ku känninen apina Tallinnan terminaalissa” -thread

tai

- ”Käyttäydy kuin psykonarttu, you're worth it!” -thread

Mukavaa alkavaa viikonloppua!

[muokattu 5.12.2003 10:11]

eläinrakkaana on pakko sanoa, että tommoinen ”vitsi” on todella mauton... Yhtä mauton, kuin kaikki snuff -pätkäkin, mitä netistä löytää

[q]Pipa:
MIKS MIEHET ON NIIN SIKOJA?!*possu*
[/q]

Tää on helppo.

Koska ainakaan mä (katsotaan mua sitten miehenä, sikana tai minä tahansa) en pidä ”bitch” -asenteesta. Erityisesti skitsofreeninen ”99% Angel” -asenne ei saa multa lämpimää vastaanottoa. Ne, jotka vastaavasta asenteesta pitää, ajattelee varmaankin, että tolta saa helposti pillua, mutta koska se on henkisesti pikkutyttö, niin se ei siitä hyväksikäytöstä valita, koska muuten sen huolellisesti hiottu ”bitch” -asenne katoaa kuin kusi Saharaan ja kovan kuoren alle piilotettu herkkä minäkuva murtuu.

Näin siis itse näkisin asian.

Tää ei tietenkään välttämättä koske sua henkilökohtaisesti, koska en mä sua tunne.

[q]Howdy:
Minkä takia toisinaan joillakin ihmisillä on valtavan suuri ”reikä” päässä viikonlopun jäljiltä .. muisti ei toimi viikkoon ja muutenkin äkäisyys ottaa vallan *hahjust**nauru*
[/q]

Koska krapula päällä vituttaa paljon. =)

O