Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 426
- 427
- 428
- 429
- 430
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Vampyrella, 1.10.2009 08:14:
00910 on postinumero, tietääkseni kaikki numerot loppuu nollaan ainakin Helsingin sisällä...
[/q]
(Yleissivistävä eli turha nippelitieto-osuus.) "Normaalit katuosotepostinrot" (Suomessa) loppuu vissiin nollaan joo, mut sit esmes postilokeronrot taitaa loppua ykköseen ja sellaiset ns. omat loppuu miten sattuu kuten 00093 SLU tai 00012 FUJITSU.
Et jos ne haluu tilata Etniesin kenkii, niin tiedä miten käy.
Kiitos Bio ja yertle, niinhän se oli!
[q]Vampyrella, 1.10.2009 08:15:
---
ezzy, 1.10.2009 01:11:
Ton sai kierrettyä jotenki hassusti, tappelin ihan saman asian kanssa kun pistin toimistusosoitetta tonne. Tota ööö...lisää eka luottokortti ja sit kirjaile osoitteet (jos se kyselee niitä ees enää), muistaakseni se kopsaa ne sieltä eikä tota ongelmaa tule. tms. Samperi ku ne muista tarkalleen miten ton ohitin.
---
Sen saa kierrettyä niin, että klikkaa vaan etiäpäin, mutta se varoittaa, että väärä postinumero ja tilaus ei ehkä löydä perille. Sulla kuitenkin ilmeisesti löysi, vai onko vielä paketti tullut perille?
[/q]
Hyvin on tullu kaikki paketit perille. (ja mun tiedoissa on kyl postinro oikein, kun kiersin sen muistaakseni tosiaan lisäämällä eka kortin tai sit se 1-click shoppingin kautta)
[q]NextAce, 26.1.2009 13:44:
Kiitos selvennyksistä. Huomen juristin pakeille ja katotaan kuin iso keissi saadaan koottua. Todisteita löytyyki aika liuta.
[/q]
ollos hyvä
[q]Vampyrella, 30.9.2009 21:59:
Kiitti linkkivinkistä!
[/q]
Eipä kestä. Oma lehmä ojassa tavallaan mullakin, koska toi verkkokauppa toimii samassa toimistossa kuin mun puljuni. ;)
[q]Vampyrella, 30.9.2009 21:59:
Nykyään on paljon noita ns. tennarityylisiä kenkiä, siis se pohja on sellanen tennarimainen ja kenkä ohuempi. Harmi, kun en tyksi. Itellä on nää omat kenkut olleet leveät (sopii mun räpyläjalalle), paksut ''pehmusteet'' kantapäissä ja muuallakin paksua matskua - oon tykännyt ja haluisin samantyyliset, on olleet niiiiiin unelmat jalassa ja kestäneet tosiaan 4 vuotta ympärivuotista käyttöä.
Kuin voikin olla näin vaikiaa. :/ Jenkkiläiset nettikaupat tosiaan myis näitä samanmoisia Etnies-kenkuja kuin itsellä, mutta pirhana kun eivät Suomeen toimita.
[/q]
Jeps. Juurikin noita "oikeasti skeittaamiseen tarkoitettuja" "sämpylöitä" tuntuu olevan tuskaisen vaikeaa löytää naisille. Longboardailun aloittaneelle ystävälleni etsittiin sellaisia kissojen ja koirien kanssa Suomesta ja lopulta ei löydetty mieluisia. Vansin liike Berliinissä tarjosi ratkaisun ongelmaan, mutta... niin no, se on Berliinissä.
Onnea kenkien etsintään.
miten pitäs toimia kinkun sulatuksen kanssa?? pitääkö kinkku paistaa heti sulatuksen jälkeen vai voiko sitä ihan normaalisti vielä säilöä jääkaapissa muutaman päivän ennen paistoa.
saako mirkkiin samanlaisen nickcolor.pl scriptin kuin mitä irssiin saa?
irssailun jälkeen mirkki näyttää niin tylsän värittömältä :D
[q]Euforixx, 13.10.2009 23:08:
Tuli tässä mieleen yks kysymys joka on aivan tämän threadin alaa. Eli siis kun pitäisi sanoa enkuks että "housemainen trance" nii onko se "housey trance" vai "housy trace"?!!!
[/q]
gay trance.
Eläinkaupoista saa semmosta kissa-karkoitetta jota suihkutellaan piuhoihin ym paikkoihin joihin kissa ei saa mennä.
Sitruuna toimii kans, eli sitruunamehua hierot kaapeleihin, ei ne kauaa niitä riepota ku pari kertaa toistaa ton karkote tai sitruuna-käsittelyn.
[q]Freja, 14.9.2009 11:56:
Mut nii, sä puhut nyt naiselle joka kysyy klubbarin kysy tyhmiä-threadissa apua, luuletko et osaisin ite koota koneen?
[/q]
Kai nyt jokainen ainakin yhden nörtin tuntee Ite oon ainaki tehny noita mäyräkoira palkalla.. Mut tietty esim BPC Solutions (ite ostan aina sieltä osat) velottaa koneen kasauksesta 19e, mikä on vaan pikkusen enemmän :)
http://www.bpcsolutions.fi/laskuri.php
Aiheeni koskee kaloreita.
Olen juonut tänään 2 litraa mehua, jossa on 42 kcal per desi. Se meinaa mukavaa yli 800 kcal satsia.
Kysymys kuuluukin, että koska suuren nesteen määrästä johtuen käyn suht usein kuitenkin tyhjennyksellä, niin vaikuttaako tämä saamiini kaloreihin jotenkin.. Tarkoittaen, että kun nyt olen jo 800 kcal nauttinut, niin lihottaako tämä minua nyt sitten enemmän koska suuresta kalorimäärästä huolimatta tämä neste ei minun nälkää kuitenkaan poista?
Eli olisiko 800 kcal mehun juonti verrattavissa esim 800 kcal edestä irtokarkkien syöntiin?
[size=6]sori jos olin epäselvä mut toivottavasti joku tajus mun pointin[/size]
[q]Freja, 14.10.2009 13:10:
Näin mä vähän arvelinkin.. Jotenkin säälittävästi vaan toivoin että kun se ei kuitenkaan pahemmin sisällä pysy niin se ei tekis asiasta niin julman pahaa :D
Onneks lounaaks oli saldee ja taitaakin pysyä siinä loppupäivän. :)
[/q]
Jos tuntuu liian pahalta, sä voit aina soveltaa tän laihdutusfilmin metodeja.
[q]whispering, 14.9.2009 22:06:
---
Freja, 14.9.2009 11:56:
Mut nii, sä puhut nyt naiselle joka kysyy klubbarin kysy tyhmiä-threadissa apua, luuletko et osaisin ite koota koneen?
---
Kai nyt jokainen ainakin yhden nörtin tuntee Ite oon ainaki tehny noita mäyräkoira palkalla.. Mut tietty esim BPC Solutions (ite ostan aina sieltä osat) velottaa koneen kasauksesta 19e, mikä on vaan pikkusen enemmän :)
http://www.bpcsolutions.fi/laskuri.php
[/q]
On kyllä upeat kotisivut
[q]kotivalo, 26.2.2009 21:00:
Eläinkaupoista saa semmosta kissa-karkoitetta jota suihkutellaan piuhoihin ym paikkoihin joihin kissa ei saa mennä.
Sitruuna toimii kans, eli sitruunamehua hierot kaapeleihin, ei ne kauaa niitä riepota ku pari kertaa toistaa ton karkote tai sitruuna-käsittelyn.
[/q]
joo, pitääki sitä karkotetta kokeilla!!
[q]Vampyrella, 1.10.2009 12:26:
:'D
Kiitos Amma-mamma!
[/q]
Eipä kestä, mut mä mkn mamma oo!
[q]Kolera, 30.11.2008 00:21:
---
mark hamilton, 28.11.2008 13:07:
---
Takyon, 28.11.2008 12:27:
---
mark hamilton, 28.11.2008 12:23:
Miten tuossa niin hulluja että siis:
"Ampuu 100 miestä"
Eli siis mitäs jos tuolla tarkoitetaankin että "Ampuu miestä 100 patia/s" kun siinä ei ole ilmoitettu yksikköä???
---
Mä en edes ymmärtäny kysymystä? :D Siis mistä tässä edes on kyse? Tai mihin tää liittyy?
---
No se liittyy nyt siihen että kun sanoo että "Ampuu sataa miestä" niin sehän tarkoittaa että "ampuu 100 kpl miehiä". Mutta lausemuotona jos mennään puhekielenmukaan ja tapaan sanoa niin tuo lause sopii siihen että sillä ammutaan miehiä jollain nopeusyksiköllä: siis "Ajoin sataa autoa" voitaisiin ymmärtää että henkilö ei ajanut 100 kpl autoja vaan ajoi yhtä autoa 100 km/h.. eli??? voisiko asian ymmärtää lekkimielisesti kahdella tapaa??
---
itse kyllä ymmärtäisin "ajoin sataa autoa" lopulta että ajoi 100km autolla, mutta en ikinä kyllä ole kuullut kenenkään puhekielessä käyttävän tuommoista lausahdusta. ajoin satasta, ajoin sataakahtakymmentä jne. on ihan normaaleja mut niissäki auto on tupannu taipuu muotoon autolla eikä autoa. kai tämä on sitten asuinpaikasta riippuvaa murteen tapaista
[/q]
Tjaa.. meilläpäin on ollut tapana sanoa, että "ajoin sataa" tai "ajoin sataakahtakyppiä".. tai sitten slangi tyylillä "ajoin yhtä markaa" tai "mulla oli 2 markkaa lasissa"
[q]ezzy, 14.9.2009 22:39:
On kyllä upeat kotisivut
[/q]
Onhan ne vähän karut, ite käyn aina sieltä liikkeestä hakemassa mitä tarvin. Siellä kuitenkin paras palvelu mitä täältä päin löytyy.
[q]innae, 30.11.2008 17:37:
Pitääkö minun mennä reseptin kirjoittaneelle lääkärille uusimaan reseptin?
Yliopiston Apteekin nettisivujen mukaa: Reseptien uusiminen
Asiakkaan toivomuksesta pyrimme uusimaan asiakkaan omalta lääkäriltä sellaisia asiakkaan voimassa olevia reseptejä, joita viranomaismääräysten mukaan voi apteekin kautta uusia.
Mutta mitkä ovat sitten reseptejä joita he uusivat?
Häh, en ymmärrä:(
[/q]
Mun mielestäni kuka tahansa lääkäri voi uusia reseptin, mutta siinä käytetään joka kerta harkintaa että onko tarvetta yhä. Ilmeisesti Yliopiston Apteekin kautta he voivat pyytää reseptin uusimista, mutta vain siltä lääkäriltä joka reseptin on antanut. Itse olen ainakin onnistunut puhelimitse uusimaan reseptin lääkäriltä itseltään, ehkä helpompi niin.
Pitääkö minun mennä reseptin kirjoittaneelle lääkärille uusimaan reseptin?
Yliopiston Apteekin nettisivujen mukaa: Reseptien uusiminen
Asiakkaan toivomuksesta pyrimme uusimaan asiakkaan omalta lääkäriltä sellaisia asiakkaan voimassa olevia reseptejä, joita viranomaismääräysten mukaan voi apteekin kautta uusia.
Mutta mitkä ovat sitten reseptejä joita he uusivat?
Häh, en ymmärrä:(
[q]mikke, 14.10.2009 13:11:
---
Euforixx, 13.10.2009 23:08:
Tuli tässä mieleen yks kysymys joka on aivan tämän threadin alaa. Eli siis kun pitäisi sanoa enkuks että "housemainen trance" nii onko se "housey trance" vai "housy trace"?!!!
---
eiks se oo Trouse ? ;)
edit: nyt kun miettii tarkemmin ni kyllä se on "housey trance". Pakko olla :P
[/q]
Propsit mikelle! Thnx.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 426
- 427
- 428
- 429