Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]JasoX, 23.7.2009 04:39:
---
kindertin, 22.7.2009 22:52:

---

hmm, kiertäjäkalvosin ongelma?

[/q]

Uhh, kuinka tuttua juttua. Ihan sairas kipu.
Siinä diabeteslinkissä oli että parin viikon päästä on vaikee saada esim paitaa päälle ilman hirveetä kipua, niin..Mä en ole vieläkään saanu muuta kun biksujen yläosan päälleni. Sattuu. Liikerataahan ei ole enää ollenkaan, tätä ei pyörtymättä liikuta.

Yölläkin heräsin ihan tajuttomaan kipuun, vaikka en missään nimessä ollu käden päällä.. Pari tuntia valvottua päätin vetästä vähän panacodia, ja sainkin nukuttua pari tuntia.

Huoh. Nyt odottelen sitten kyytiä päivystykseen(yllättäen en pysty kääntämään rattia tai laittamaan vilkkua päälle), muutama tunti pitää kärvistellä vielä.

Ja kiitos tosta luuriohjeestakin

[q]HaTeFiNgEr, 12.1.2009 21:38:
Löytyykö sellaista baaria joka olisi ns Pubin tyylinen, mutta siellä ei soi mikään rock tai muu humppa vaan rento konemusiikki Esim; Ambient?? Baarin pitäisi myös olla sisustukseltaan raikas, sopivasti istumapaikkoja, ei liian suuri eikä liian pieni. olen päättänyt aloittaa v2009 rauhallisissa merkeissä, rentojen/rauhallisin ajatuksin coronaa juodessa limellä höystettynä tietenkin....
[/q]

Tsekkaas mBar ja Vinyl.

[q]psysex, 30.9.2009 19:04:
mix mun läppärin suoritinkäyttö huutaa koko ajan 85-95% ja tuuletin puhisee..vaikka mitään ohjelmaa ei ole päällä..onx täs joku pöpö*nuha*
[/q]
Et satu käyttään avg-antivirus softaa tai jotain muuta, kannattaa pistää kaikki turhat reaaliaikaiset scannausominaisuuden pois päältä. Mulla ainakin toi kyykäytti tän oman antiikkisen koneen ihan täysin.

[q]Super-Kerttu, 29.7.2008 11:20:
---
kindertin, 29.7.2008 11:18:
Mikä ihme voi aiheuttaa jatkuvan päänsäryn? Ei tää oo kun reilun viikon vasta kestäny. Lääkkeet auttaa parin tunnin ajaks

---

Mulla oli ainakin joskus niska ja kallonpohjan lihakset niin jumissa, et joka päivä kärsin päänsärystä ja lääkkeet ei auttaneet.. Menin hierojalle ja johan loppui särky..

Muitakin aiheuttajia varmaan löytyy paljon..
[/q]

Samaa mäkin mietin,mut ei mikään tunnu olevan jumissa Kaikkea mahdollista oon miettiny ja pähkänny mut en vaan tajua mistä tää johtuu

[q]Annakins, 30.7.2008 10:54:
---
kindertin, 29.7.2008 11:28:
---
Super-Kerttu, 29.7.2008 11:20:
---
kindertin, 29.7.2008 11:18:
Mikä ihme voi aiheuttaa jatkuvan päänsäryn? Ei tää oo kun reilun viikon vasta kestäny. Lääkkeet auttaa parin tunnin ajaks

---

Mulla oli ainakin joskus niska ja kallonpohjan lihakset niin jumissa, et joka päivä kärsin päänsärystä ja lääkkeet ei auttaneet.. Menin hierojalle ja johan loppui särky..

Muitakin aiheuttajia varmaan löytyy paljon..

---

Samaa mäkin mietin,mut ei mikään tunnu olevan jumissa Kaikkea mahdollista oon miettiny ja pähkänny mut en vaan tajua mistä tää johtuu

---

Narskutatko hampaita tai onko sun leukalihakset jumissa? Sekin saattaa aiheuttaa päänsärkyä.
[/q]

Voi,KYLLÄ!! Puren hampaita yhteen jatkuvasti! En oo tienny et seki voi aiheuttaa tällästä.. KIITOS!!

[q]ezzy, 23.7.2009 10:21:
---
kindertin, 22.7.2009 22:52:
Saako suht uusista Nokian kapulapuhelimista blokattua joitain soittajia?
Jossian vanhassa luurissa ainakin sai laitettua muistiin ne joiden ei halunnu saavan yhteyttä, mutta nykysestä en ole tota ihanuutta bongannu..?
Puhelin on siis Nokian 7500 Prism..

Jotkut ei vaan ymmärrä ettei kiinnosta, enkä mä nyt jaksais ruveta numeroakaan vaihtamaan

---

Eiks tää kuuluis tonne säpinäluukkuun?
[/q]

No siis tätä tyyliähän mun viime aikaset säpinät on ollu kyllä

[q]Dementation, 30.9.2009 16:38:
---
Janisa, 30.9.2009 13:58:
Mihin on mennyt nykyajan lääkärien periaatteet ja mieltymykset?

Mitä on mahtanut liikkua esim. Chelsea-neidin plastiikkakirurgilla päässä kun ovat tällaiseen edes lähteneet?

http://8images.files.wordpress.com/2008/05/chelseacharms.jpg

Eikö tässä maailmassa olis parempaakin käyttöä ko. ammatin harjoittajille...?

---

Epäilisin kyllä että kyseessä on photoshopkirurgi eikä plastiikkakirurgi tässä nimenomaisessa tapauksessa, mutta en muutenkaan ymmärrä miksi kukaan haluaa silikonirintoja.

En tiedä ketään miestä joka haluaisi naisen jolla on silikonirinnat ja silti tunnet useamman naisen joilla on tai jotka haluaisivat moiset... En vaan tajuu
[/q]

Isket tonne kuvahakuun Chelsea Charms ja näet, että tollanen nainen on livenä olemassa. :)
Sairasta.

[q]Freja, 14.9.2009 09:10:
NÖRTIT! Tarvin apua!

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14920

Kiinnostaisi ehkä tuo tietokone, haluaisin tietää että olisiko hintansa väärti?
Se, mitä haluan tietokoneelta on netissä surffailua, mese, spotify-mahis, sujuvaa kuvien latausta ja käsittelyä.
[/q]

Tämä + tämä 517€.. Parempi näyttö, pieni tila.. Miinuksena tietty se, että on kaksi laitetta..

edit.. Eli laitteen voi kiinnittää ruuveilla näytön taakse..

[q]Onysablet, 21.12.2008 02:45:

-Mitä on tapahtunut klubikulttuurille viimeisen parin vuoden aikana?
[/q]

Vastaus: ei juuri mitään jos vertaa siihen mitä
sille on tapahtunu viimeisten 10/20/30 vuoden aikana.

Miks ihmiset käyttää arvokasta vapaa-aikaansa riidellen klubbarin tois arvoisissa topiikeissa mitä pienemistä syistä?

[q]sapeli, 27.8.2008 09:43:
---
kindertin, 27.8.2008 09:39:
Mistä tietää onko tekemässä elämänsä pahimman virheen?

---

En usko että mistään. Uskon kuitenkin että olosuhteet ja oma intuitio ajavat meidät useimpiin päätöksiin ja itselleen rehellisenä pysyminen on ainoa tapa tietää onko menossa oikeaan suuntaan. Ja välillä oikea suunta sattuu pirusti, mutta uskon että lopulta sitä kautta päätyy sinne minne oli tarkoituskin.
[/q]

Niinpä.. Sulta tuntuu aina löytyvän hieno vastaus

[q]epicuros, 11.9.2009 01:00:
Mistä saa farkkuja, mitkä eivät kulu rikki sisäreisistä neljässä kuukaudessa?
[/q]

HALP!

[q]ezzy, 22.5.2009 14:08:
---
anniharha, 21.5.2009 22:48:
---

Joskus muksuna pisti amppari kumpparissa, au mitkä traumat jäi siitä :(

---

......eipä ne mitään tee......
[/q]

Mutta saako juosta karkuun jos tietää piston olevan hengenvaarallinen? Ihan Oikeesti hengenvaarallinen?

[q]vala, 19.7.2009 11:59:
Voiko reseptin uusia vaikka siinä olisi vielä tavaraa? Kyse on siis jatkuvasta lääkityksestä..
[/q]

Voi, ainakin mä olen käyny uusimassa. Mutta mulla on sillon ollu menossa vanhaks se resepti(2kk päästä mutta kuitenkin).

[q]Yallu, 14.9.2009 14:17:
---
Freja, 14.9.2009 09:10:
NÖRTIT! Tarvin apua!

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14920

Kiinnostaisi ehkä tuo tietokone, haluaisin tietää että olisiko hintansa väärti?
Se, mitä haluan tietokoneelta on netissä surffailua, mese, spotify-mahis, sujuvaa kuvien latausta ja käsittelyä.

---

Tämä + tämä 517€.. Parempi näyttö, pieni tila.. Miinuksena tietty se, että on kaksi laitetta..

edit.. Eli laitteen voi kiinnittää ruuveilla näytön taakse..
[/q]

joo aceria, vistaa ja atomia, onnea vaa tollasen kanssa :)

[q]Janisa, 30.9.2009 19:41:
Isket tonne kuvahakuun Chelsea Charms ja näet, että tollanen nainen on livenä olemassa. :)
Sairasta.
[/q]

http://en.wikipedia.org/wiki/String_breast_implant

[q]J Raninen, 21.6.2009 23:31:
---
Sam One, 21.6.2009 23:25:
---
opmdevil, 20.6.2009 03:49:
Itse ratkaisin ongelman sillä, että jätän menemättä.
[/q]

Näin mäkin tein. Muutama vuos ilman normibaareja, ja elämä on ihanaa
Ainoo vaan, ettei sit myöskään tule nähtyä puolia (entisistä?) kavereista kun ne sit ei käy bileissä.

Miksei kaikilla vois olla samanlaiset elämäntilanteet, ni ei sit kävis just näin että vaan viikonloppusin on mahdollista nähdä, eli toisinsanoen eipä tule nähtyä kun muut on baarissa ja minä bileissä?

[q]sativa, 21.12.2008 02:58:
---
Onysablet, 21.12.2008 02:45:
-Miksi ihmisten oksennukset ovat tätä nykyä lähinnä oransseja?

---

*tirsk**lmao*

(Tähän kyllä tekee mieli esittää jatkokysymys, että minkä värisiä ne ennen ovat olleet?*vink*)
[/q]

Tämähän nimenomaan olikin ehkä tärkein näistä, mutta mielestäni ne ovat ennen olleet enemmänkin keltaisia. Tai jotain...

---
Miten tää hammaslääkärien palveluseteli juttu oikee meneekään?
Ihmettelin sitä, että sain kahesta hoitokerrasta mukaani yksityislääkäriltä 190e laskun. Ei toi kuulosta kohtuulliselta omavastuuosuudelta 2 reiästä ja hammaskivenpoistosta, jos kerran kaupunkikin vielä maksaa osan ja siis käsittääkseni vielä laskuttaa mua erikseen?!?!
---

Mä maksoin viimeks muistaakseni 90 euroa hammaskivenputsauksesta ja 120 euroa tarkastuksesta + reiästä yksityisellä, mut se oli siis ihan Kelan peruskorvauksella, ei palvelusetelillä. Eiks siinä laskussa pitäis olla eriteltynä kaikki maksuosuudet? Ja muuten se hammaskivenpoiston Kela-osuus tulee nykyään tilille, sitä ei saa suoraan pois hammaslääkärissä.

Joo on siinä eriteltynä kaikki, mut luulin, että juttu toimii niin et kaupunki laskuttaa jotain ja yksityinen osan.
Pitääks mun siis itte hakee kelakorvauskin tohon?

Oon joskus vuosia site menny kanssa palvelusetelillä ja silloin kaupunki laskutti kaiken ja hintataso oli tasan sama, kun julkisella. Eli koko juttu meni niiden kauttta. Siks toi vähän ihmetyttää

[q]vala, 14.10.2009 05:51:
Missä on Vanhasen lankut?
[/q]

lattiassa.

O