Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]tiiplis, 29.9.2008 12:01:
---
Wolverine, 28.9.2008 19:40:
---
ok kiitos. toi oikotien laskuri on muuten täysi susi, laitat siihen oikeastaan mitkä tahansa tarkat hakuehdot niin se sanoo aina "liian vähän tuloksia" tjsp.
---
Vetäisin hatusta seuraavan haun sulle:
Yrityksen sijainti: Pääkaupunkiseutu
Työnantajan tyyppi: Yksityinen sektori
Yrityksen henkilöstömäärä Suomessa: Kaikki (en tiedä mihin olet hakemassa *vink*)
Koulutustaso: Kaikki
Ikä: 18 - 25 (profiilista utsittu)
Yrityksen toimiala: Kaikki
Onko yritys kotimainen vai ulkomainen: Kaikki
Asema yrityksessä: Toimihenkilö, ei esimiesasemaa (myö kaikki assarit ollaan yleensä näitä)
Sukupuoli: Mies
Työtilanne: Vakituinen kokopäivätyö (vai onko?)
Työkokemus nykyisessä tai nykyisenkaltaisessa työssä: Kaikki
Keskiarvopalkka hakuehdoilla on 2261 eur.
Mut on liian suppea toi systeemi kyllä.
[/q]
ah kiitos tää anto jo vähän suuntaa. pakko pistää oikotielle palautetta että parantaa kyseistä hakukonetta, toihan olis aivan loistava keksintö jos se toimis kunnolla :)
Tää on aiheuttanut jo jonkin verran kiistelyä kaveripiirissä;
Onko suomessa enemmän erilaisia suku- vai etunimiä?
[q]Anselmi, 29.9.2008 11:29:
En omista luottokorttia, mutta uskon että ulkomaanmatkaa varten sellainen vois olla hyvä hankkia koska visa electron ei välttämättä toimi joka paikassa. Mitä eroja korteissa on? Mitä suosittelette ja miksi? Onko saatavana toimivia Debet kortteja, eli kortteja joissa ei ole luotto ominaisuutta vaan katetta vain sen verran mitä sinne on rahaa laittanut?
[/q]
Mulla on S-pankin Visa debit ja toimi ulkomailla ongelmitta. Rahaa sai nostettua ja kortti toimi kaikkialla, missä on Visa-tunnukset. Kuukauden reissulla taisi olla yksi tapaus (lautalla Tanskasta Saksaan) kun jätkäkaveri joutui vinguttamaan omaa masteriaan kun maksuvälineeksi kelpasi vain luotollinen kortti.
Luottokorteista en osaa sanoa muuta kuin että mulle sopii huomattavasti paremmin tuollainen ei-luotollinen malli. :)
Oho, se oma tyhmä kysymys unohtui.
Kuuntelen musiikkia tietokoneelta, stereoiden kautta. Vähän väliä tää särisee, vaikka toiselta tietokoneelta kuunneltaessa ei ole ongelmaa. Miksi, oi miksi? Oon myös tarkistanut, että yhdistävä johto on kunnolla kiinni.
[q]Anselmi, 29.9.2008 11:29:
En omista luottokorttia, mutta uskon että ulkomaanmatkaa varten sellainen vois olla hyvä hankkia koska visa electron ei välttämättä toimi joka paikassa. Mitä eroja korteissa on? Mitä suosittelette ja miksi? Onko saatavana toimivia Debet kortteja, eli kortteja joissa ei ole luotto ominaisuutta vaan katetta vain sen verran mitä sinne on rahaa laittanut?
[/q]
Näihin debit/credit kortteihinhan ollaan kovaa vauhtia siirtymässä. Itse en ole debittiä testannut ulkomailla mut en ole kuullu einakaan ettei toimis.
Vielä tarkennus. Jos pärjäät muutoinkin ihan pelkällä electronilla vois se debit olla sun vaihtoehto. Kysyppäs omasta pankistasi.
[q]JasoX, 13.7.2009 02:09:
Mistäs saisin hommattua kuumentimet ja laavakiviä käytettäväksi ns kuumakivihoitoon? Tai no kuumentimen nyt tekee vaikka kattilasta mutta kaupoista tuntuu löytyvän vain erittäin pieniä laavakiviä, tyyliin 5mm halkaisijaltaan. Niin ja pitäis olla vielä hiottuja laavakiviä. Anyone?
[/q]
esim
http://www.toivoon.fi/index.php?pg=80&lang=1
näyttää olevan tilapäisesti loppu mut kannattaa tuolta ainakin kysellä mailil hintaa ym :)
[q]niomic, 27.7.2009 01:23:
---
wiwi, 27.7.2009 00:48:
Hmm. No mut miks 500mg vahvemmat särkylääkkeet on reseptillisiä? Tai miksi hankkisin reseptin kasisatasiin jos pienemmätkin ajavat ihan saman asian? Ei ymmärrä.
---
Siks et halutaan pitää joku roti asiassa, ethän sä saa niitä kevyempiäkään nappeja ostaa kuin x määrän per apteekkikäynti. Toisekseen kaikista reseptitason särkylääkkeistä ei ole olemassa vastaavaa kevytnappia mitä voisit vedellä useamman saman vaikutuksen tarpeessa.
[/q]
Joo, tottahan toi on. Rupes mietityttämään kun käytiin hakemassa miehelle särkylääkkeitä kovaan hammassärkyyn ja ne siellä apteekissa suositteli että se hankkisi reseptin vaikka kasisataseen buranaan. Alettiin pohtia että miksi, jos pienemmätkin ajavat saman asian.
[q]Snaggo, 27.12.2007 12:31:
Pääseekö alle 21-vuotiaat mitenkään sumplimalla risteilemään silja linella iman huoltajia?
[/q]
Mene naimisiin, avioparit pääsevät.
[q]sapeli, 24.10.2009 19:23:
---
Displacer, 24.10.2009 19:04:
+1 (paitsi toi muija on ihan neutraali sana mulle)
---
Ei muuten naisten mielestä ole.
[/q]
Aikamoinen yleistys :) Toiset käyttää mutsistaankin nimitystä muija. Riippuu myös missä päin maata tota käyttää. Itselleni se on vaan lyhenne muijakaverista eikä mitenkään negatiivinen.
Sama homma vosu-sanan kanssa, toiset käyttää sitä vain hoidoista, toiset about kaikista naisista.
Halventavia noi toki saattaa olla, mutta nimelläkö kaikkia pitäisi sitten kutsua? Ja miesten pitäisi loukkaantua sanojen jätkä, äijä, jäbä, jannu jne käytöstä?
[q]jokke32, 7.9.2009 15:09:
Oon ihmetelly miks (huoneen)lämpönen cokis kuohuaa monta kertaa enemmän ku kylmä...
[/q]
miksi lammin ruoka hoyryaa? miksi kylmasta otetun pullon pintaan tulee vetta.
samoilla vesilla liikutaan. kylma neste voi pitaa sisallaan enemman kaasua (hiilidioksidia) kuin lammin, joten mita lampimampi kokis on sita nopeammin hiilidioksidi kaasuuntuu -> siirtyy lampimampaan huoneilmaan. pintajannitys taas luo kuplat ja kuohumisen.
[q]coolcat82, 26.2.2007 13:04:
Hmm... joo.. meillä on uus mikro ja se ei oo viel ollu samanaikasesti käytössä kun tietokone. Ja se on tossa seinän toisella puolella koneeseen nähden. Ja nyt kun se oli päällä äsken ni tietokonees rupes kuva väpättämään Siis mitä???? Jos se johtuu sähköistä ni miksei noin käy kun kahvinkeitintä tai leivänpaahdinta käyttää?? Mä oon kyl nyt hiukan äimänä et mist toi voi johtuu...
Rakentavia ehdotuksia? *igor**ding**whaat*
[/q]
Oisko joku mikron säteily??
En mä tiedä laitteista mitään
[q]JasoX, 10.7.2009 16:02:
---
wiwi, 10.7.2009 13:45:
Onko mitään järkevää tapaa poistaa karvoja naamasta? Siis niin ettei tuloksena ole näkyvää sänkeä tai muuta yhtä viehättävää.
Nimim. Vaaleanpunainen jättiagenttiorava
---
Nyppiminen ja vahaus?
[/q]
Njää. Nyppiminen on hidasta ja kivuliasta. Vahauksesta en tiedä, pelottaa että siinä lähtee koko pää irti. :O
Tai sit pitää vaan kampaa naama.
[q]wiwi, 13.7.2009 12:11:
---
JasoX, 10.7.2009 16:02:
---
wiwi, 10.7.2009 13:45:
Onko mitään järkevää tapaa poistaa karvoja naamasta? Siis niin ettei tuloksena ole näkyvää sänkeä tai muuta yhtä viehättävää.
---
Nyppiminen ja vahaus?
---
Njää. Nyppiminen on hidasta ja kivuliasta. Vahauksesta en tiedä, pelottaa että siinä lähtee koko pää irti. :O
Tai sit pitää vaan kampaa naama.
[/q]
Nypit ikävät isot karvat ja loput vahaat, ei se satu kuin kerran ja kipu on vain tunne kun heikkous poistuu kehosta =)
[q]ezzy, 25.10.2009 03:08:
Aikamoinen yleistys :) Toiset käyttää mutsistaankin nimitystä muija. [/q]
Ei tuo sulje pois sitä etteikö se olisi negatiivinen kuvaus...
Mikä on tämä filippiineillä vedenalla bongaamani... juttu? Näyttää jossain määrin silmitä nuo möykyt kuvassa oikealla ja ylhäällä mutta en löytänyt sukemestan kalakirjasta ainakaan vastaavaa. En viitsinyt tökkiä sitä vedenalla katsoakseni liikkuuko se kun en tykkää häiritä vedenalaista elämää sukeltaessa.
http://kuvaup.dy.fi/?v=filippala.jpg
http://kuvaup.dy.fi/?v=filipplll.jpg
http://kuvaup.dy.fi/?v=filippiini.jpg
[q]JasoX, 13.7.2009 12:21:
--kipu on vain tunne kun heikkous poistuu kehosta =)
[/q]
Hahaha.
[q]wiwi, 10.7.2009 13:45:
[/q]
Mikä on järkevä tapa? Siis kotikonsteinko?
Jos muut, kuin kotikonstit kelpaa, niin laserilla vaan. Muutamat irkkututut, joilla on runsaahkoa tummaa karvankasvua esim. nenän alla ovat poistattaneet laserilla karvansa, eipähän häiritse hoitojakson jälkeen enää sitten ollenkaan
MIKSI haravan varsi tehdään jostain v*tun lasikuidusta?
Ja miksi just meiän mökiltä löytyy vaan näitä malleja?
MIKSI mä en laittanu hanskoja käteen ennenkun aloin haravoimaan? ('cause I'm dumb,buu)
[q]Lyylikki, 13.7.2009 12:44:
Mikä on järkevä tapa? Siis kotikonsteinko?
Jos muut, kuin kotikonstit kelpaa, niin laserilla vaan. Muutamat irkkututut, joilla on runsaahkoa tummaa karvankasvua esim. nenän alla ovat poistattaneet laserilla karvansa, eipähän häiritse hoitojakson jälkeen enää sitten ollenkaan
[/q]
Hmm, no kotikonsteja lähinnä ajattelin mutta ehkä tuotakin voisi harkita. Havahduin todellisuuteen tässä taannoin kun kävin kampaajalla. Mun tukkaa leikannut opiskelijatyttö katseli pitkään miettivästi mua ja kysyi että haluanko hänen poistavan naamastani karvat siinä sivussa kun "ne näkyy niin hyvin".
:(
Tää varmaan tulee vaan paranee vanhemmiten.
Ovatko lipuntarkastajat päätoimisia tarkastajia, vai tekeekö ne jotain muutakin duunia?
[q]mikke, 28.9.2009 22:18:
Mistä saan muutettua silleen että esim irkin tai sähköpostin kautta avatut linkit ei avautuis Operalla vaan Firefoxilla ? Oon kyl mielestäni asettanu ton Mozillan oletusselaimeksi mut ei näköjään sitte kuitenkaan...
[/q]
Käynnistä valikossa on yleensä sellanen ku "valitse käytettävät ohjelmat".
Mut eiköhän se oo parempi et ne aukee maailman parhaalla selaimella
- « Edellinen
- 1
- ...
- 387
- 388
- 389
- 390
- 391
- ...
- 798
- Seuraava »