Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- ...
- 798
- Seuraava »
[q]Miinapiina, 19.9.2008 09:04:
tekniikka *sydän*
mul on tollai nokia E71 luuri ja nyt ku koitan laittaa kameraa siit päälle, ni tulee ilmotus et "kamera toisen sovelluksen käytössä"...
miten saan sen kameran toimimaan? ja mitä toi tarkoittaa? ku painaa sitä ohjeet nappua, ni tulee vaa ilmotus et kamera menee valmiustilaan jos sitä ei käytä minuuttiin ja kuvien ottamista voi jatkaa painamalla selausnäppäintä. no joo-o, mut ei se o missää valmiustilassa...
apuij?
saunalahden asiakaspalvelukaan ei vastaa, prkl näiden tähtien alla....
[/q]
Boottaa puhelin. Sovellus on varmaan jäänyt jumiin.
[q]Takyon, 24.10.2009 19:31:
Kyl mä vaan olen kuullu useiden naistenkin käyttävän sitä ihan neutraalisti..
[/q]
.. Ja me sitten ei käytetä normaalissa elämässä negatiivisesti sävyttyneitä termejä "kavereiden kesken" ihan neutraalissa merkityksessä?
[q]Takyon, 19.10.2009 12:44:
Kuivuuko lasertulostimien suuttimet yhtä helposti kuin muistesuihkutulostimien?
[/q]
lasereissa on vähän eri tekniikka kuten nimikin vois jo kertoa :)
http://www.jnks-music.com/pic/soundforge.png
Huono kaapelointi todennäköisin aiheuttaja siirrettäessä ääntä mikseristä äänikorttiin?
Essiintyy Sound Forgen lisäksi myös Goldwavessa.
Korttina E-MU 1212M PCI.
[q]dominikh, 26.8.2005 11:45:
---
jansku=p, 26.8.2005 11:39:
Mistä johtuu että jotkut saa kaikki leivonnaiset maistumaan ihan munalta?*täh*
---
http://kotisivu.mtv3.fi/pode-klupi/ruoka.htm
[/q]
oldskool :)
[q]D, 28.6.2006 18:33:
ANTEEX?!
Miten mä saan mun windows xp:n sammumaan "shut down" nappulasta.
Se ei sammu sieltä kovin useasti, kun ilmeisesti jotkut ohjelmat jäävät
taustalle bugittaa tms. Onks tos jotain sulkukoodia, jolla se sammuttais
itsensä ns. väkisin? En vaan nyt osaa. :(
[/q]
osta macci niin ei tartte sammuttaa windowsii !
[q]Aki A., 5.7.2006 01:14:
---
KooKie, 5.7.2006 01:07:
MIKSI [size=6]Italia on MM -finaalissa[/size], OI MIKSI?!
---
Koska muuten siellä ois Saksa
[/q]
agreed. kaikki italiaa kannattamaan :)
[q]Freja, 15.2.2007 09:30:
Kun menen Australiaan, niin pitääkö mulla
a) olla rokotekorttini mukana?
b) olla lääkkeitteni reseptitkin mukana, vai riittääkö alkuperäispakkauksessa oleminen?
[/q]
En tiedä pitääkö mutta kyllä mä ainakin ottaisin ne mukaan.
[q]a-j, 10.5.2008 03:16:
voiko m-irkissä olla samaan aikaan kahdella eri serverillä
kahdella eri nikillä?
[/q]
voi
semmosta kyselisin että minkälaista palkkaa yksityisten yritysten assitentit, esim. myyntiassistentit, ostoassistentit, palveluassistentit jne ja kuinka paljon sitä kehtaa pyytää työhaastattelussa? auttais paljon jos jollain olis heittää realistinen arvio, SMKJ:n sivuille kun ei pääse palkkatutkimusta katsomaan jossei jo valmiiksi ole jäsen..
Mikä alkoholilainsäädäntö on voimassa esim. Hki-Vantaan lentokentällä? Olen ollut havaitsevinani, että siellä anniskellaan myös klo 4-9 välillä, mikä ei taida olla ihan yleinen käytäntö tässä maassa.
[q]JussiS
Sander van Doornin remixit Girl that you lost on cocaine -biisistä, suosittelen!
[/q]
Kyllä, jälleen hiton kiva remix tolta äijältä, ei oo kyl koskaan tarvinu pettyy sen biiseihin :)
[q]Wolverine, 26.9.2008 22:44:
semmosta kyselisin että minkälaista palkkaa yksityisten yritysten assitentit, esim. myyntiassistentit, ostoassistentit, palveluassistentit jne ja kuinka paljon sitä kehtaa pyytää työhaastattelussa? auttais paljon jos jollain olis heittää realistinen arvio, SMKJ:n sivuille kun ei pääse palkkatutkimusta katsomaan jossei jo valmiiksi ole jäsen..
[/q]
Palkkataso riippuu jonniin verran mikä assistentti on kyseessä, missä päin Suomea ja mikä on pohjakoulutus. Oikotiellä (http://www.oikotie.fi) on ainakin ollut suuri palkkalaskuri johon on voinut syöttää kaikenlaista pohjatietoa ja se on kertonut keskimääräisen palkan noiden pohjatietojen perusteella mutta oikotiellä on just tällä hetkellä tilapäinen käyttökatko.
OT: Mulle joskus sanottiin työnhakuvalmennuksessa että jos vain mahdollista niin viivytä palkkaneuvotteluja kunnes olet saanut hakemasi työpaikan. Silloin olet jo myynyt itsesi yritykselle ja mahdollisuutesi saada palkkatoiveesi läpi ovat suuremmat. Tosin aika monessa haastattelussa kysytään palkkatoivetta joten toi ohje ei ihan toimi.
Millä yhdistelmällä saa tehtyä näppäimistöllä sen copyrights-merkin?
[q]tiiplis, 28.9.2008 19:33:
---
Wolverine, 26.9.2008 22:44:
---
Palkkataso riippuu jonniin verran mikä assistentti on kyseessä, missä päin Suomea ja mikä on pohjakoulutus. Oikotiellä (http://www.oikotie.fi) on ainakin ollut suuri palkkalaskuri johon on voinut syöttää kaikenlaista pohjatietoa ja se on kertonut keskimääräisen palkan noiden pohjatietojen perusteella mutta oikotiellä on just tällä hetkellä tilapäinen käyttökatko.
OT: Mulle joskus sanottiin työnhakuvalmennuksessa että jos vain mahdollista niin viivytä palkkaneuvotteluja kunnes olet saanut hakemasi työpaikan. Silloin olet jo myynyt itsesi yritykselle ja mahdollisuutesi saada palkkatoiveesi läpi ovat suuremmat. Tosin aika monessa haastattelussa kysytään palkkatoivetta joten toi ohje ei ihan toimi.
[/q]
ok kiitos. toi oikotien laskuri on muuten täysi susi, laitat siihen oikeastaan mitkä tahansa tarkat hakuehdot niin se sanoo aina "liian vähän tuloksia" tjsp.
Kuivuuko lasertulostimien suuttimet yhtä helposti kuin muistesuihkutulostimien?
[q]Janisa, 10.9.2008 04:06:
Siis tah? Onko mustia joutsenia muka olemassa?
Luen kirjaa, jossa mainittiin kuinka upean nakoisesti nama mustat joutsenet liukuu/liitelee (*ttu, yrita tassa nyt sitten suomentaa!) lammen paalla.
Kirjan tarina sijoittuu ~1930-luvulle, mutta silti! Oliskohan toi vain kirjoitusvirhe...?
Taa vaivaa mua!!!
[/q]
Mustia joutsenia todella löytyy Australiasta. Ajatus valkoisista joutsenista kuulostaa aussien mielestä ihan oudolta. :)
[q]Horzi, 28.9.2008 19:10:
Millä yhdistelmällä saa tehtyä näppäimistöllä sen copyrights-merkin?
[/q]
start -> run -> charmap.exe :)
[q]Wolverine, 28.9.2008 19:40:
---
ok kiitos. toi oikotien laskuri on muuten täysi susi, laitat siihen oikeastaan mitkä tahansa tarkat hakuehdot niin se sanoo aina "liian vähän tuloksia" tjsp.
[/q]
Vetäisin hatusta seuraavan haun sulle:
Yrityksen sijainti: Pääkaupunkiseutu
Työnantajan tyyppi: Yksityinen sektori
Yrityksen henkilöstömäärä Suomessa: Kaikki (en tiedä mihin olet hakemassa *vink*)
Koulutustaso: Kaikki
Ikä: 18 - 25 (profiilista utsittu)
Yrityksen toimiala: Kaikki
Onko yritys kotimainen vai ulkomainen: Kaikki
Asema yrityksessä: Toimihenkilö, ei esimiesasemaa (myö kaikki assarit ollaan yleensä näitä)
Sukupuoli: Mies
Työtilanne: Vakituinen kokopäivätyö (vai onko?)
Työkokemus nykyisessä tai nykyisenkaltaisessa työssä: Kaikki
Keskiarvopalkka hakuehdoilla on 2261 eur.
Mut on liian suppea toi systeemi kyllä.
En omista luottokorttia, mutta uskon että ulkomaanmatkaa varten sellainen vois olla hyvä hankkia koska visa electron ei välttämättä toimi joka paikassa. Mitä eroja korteissa on? Mitä suosittelette ja miksi? Onko saatavana toimivia Debet kortteja, eli kortteja joissa ei ole luotto ominaisuutta vaan katetta vain sen verran mitä sinne on rahaa laittanut?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 386
- 387
- 388
- 389
- 390
- ...
- 798
- Seuraava »