Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- ...
- 798
- Seuraava »
Paljonko maksaa Alkossa pullo yhden tähden JALLUA?
[q]Jódís, 20.7.2009 18:01:
Ostin uuden laturin kännykkään, kun olin hukannut vanhan. Ekalla kerralla se toimi, mutta nyt kun tokaa kertaa yritin ladata puhelinta se vaan ilmoittaa ettei tunnista laturia. Siis häh? Mitä ihmettä. Saako sitä mitenkään toimimaan? Laturin kun pitäis olla sopiva mun puhelimeen, niin luki ainakin siinä pakkauksessa...
[/q]
Kokeile ottaa akku irti luurista hetkeks aikaa, jos sillä tulis tajuihinsa. Saattaa vaan sekoilla.
[q]Timce, 23.3.2007 15:15:
Kelloa siirretään tunnin eteepäin klo. 24:00, eli tunti vähemmän biletystä. :(
[/q]
*pilknus*
Kelloa siirretään tunnin eteenpäin kolmesta neljään.
Kesäaika alkaa EU:ssa maaliskuun viimeisenä sunnuntaina kello 3.00 yöllä, jolloin kelloja käännetään tunti eteenpäin, ja päättyy lokakuun viimeisenä sunnuntaina kello 4.00 yöllä, jolloin kelloja käännetään tunti taaksepäin. Tämä saattaa aiheuttaa joissakin erityistapauksissa hankalan paradoksin, koska täsmälleen sama kellonaika esiintyy, tunnin välein, kaksi kertaa.
Lähde Wikipedia
[q]ezzy, 20.7.2009 18:08:
---
Jódís, 20.7.2009 18:01:
Ostin uuden laturin kännykkään, kun olin hukannut vanhan. Ekalla kerralla se toimi, mutta nyt kun tokaa kertaa yritin ladata puhelinta se vaan ilmoittaa ettei tunnista laturia. Siis häh? Mitä ihmettä. Saako sitä mitenkään toimimaan? Laturin kun pitäis olla sopiva mun puhelimeen, niin luki ainakin siinä pakkauksessa...
---
Kokeile ottaa akku irti luurista hetkeks aikaa, jos sillä tulis tajuihinsa. Saattaa vaan sekoilla.
[/q]
Sitä oon kokeillu jo, ei tominu...
[q]Jódís, 20.7.2009 18:26:
---
ezzy, 20.7.2009 18:08:
---
Jódís, 20.7.2009 18:01:
---
---
Sitä oon kokeillu jo, ei tominu...
[/q]
oliko valmistajan oma laturi vai jonkun muun valmistajan? ja saattaahan se olla vaan rikkikin :/
Mitä tulee Spaghetti alla puttanescaan?
Kännykkä on Nokian ja laturi Haman. Olisin itse asiassa halunnu ostaa Nokian laturin kun jotenkin ajattelin että se olis ehkä tehokkaampi tai jotain, mutta olisi maksanut tuplasti enemmän kun tää Haman.
[q]T-mu, 6.7.2009 13:00:
---
Zebir, 22.5.2009 16:22:
Mitä sanotaan biisissä 'Ephexis, Dj RX & Carbon based - Decimator' ? Kuulostaa hyvältä mut ei saa kun parista sanasta selvää :P
---
pay attention / it's time
to detonate the interdimensional sound intervention
a fusion / in time
to desicrate you, leave it twisted decimator
[/q]
Varmaankin desecrate ei desicrate?
Heelp:
ryhmä venäläisiä sairaanhoitajia on tulossa Study tourille Helsinkiin. Niille pitäisi löytää yksi kiva lounaspaikka, sekä kaksi illallispaikkaa, jossa päät vois olla about 20 euroa. Olisko ideoita? Tarviis kuitenkin tilaa semmoselle n. 15 hengelle.
[q]-marjo-, 6.11.2008 13:56:
---
Timce, 6.11.2008 13:21:
Onko kellään hajua DHL:n standard palvelusta. Kauanko kestää paketin tulla Saksasta?
---
Jos sulla on rahtikirjan numero niin näät osotteesta http://www.dhl.fi/publish/fi/fi.high.html missä päin se sun paketti menee, siitä näkee aika hyvin kauanko sillä viellä kestää. Yleensä lentopikakuljetuksen Saksasta pitäis tulla kahen päivän sisällä. Mikäli se lähetys tulee maanteitä niin sitten 5pv. sisään.
[/q]
En muistanut tuota kysyä ja sen verran kauan tuntuu heiltä sähköposteihin vastaaminen kestävän, että taidan kiltisti odottaa ensi viikkoon.
Kummallista kyllä, lafkasta ei myöskään lähetetty automaagisen tilaus-mailin jälkeen minkäänlaisia varmistuksia siitä, että kaupat on tosiaan tehty ja paketti on pistetty postiin.
Yksi meili tuli kyselyyn, jossa vakuutettiin, että hätää ei ole.
Dear xxxx,
all is ok with your order. Teh parcel left on Monday and will arrive very soon.
Teh parcerl.. :D (Ilmeisesti joku työharjoittelija toisessa päässä.)
[q]josbe, 7.11.2008 10:57:
Mikä on glamourmalli? Millä glamourmallin titteli ansaitaan?
Vai onko se kenties ilmoitusluontoinen asia? :D
[/q]
Itse asiassa kyse ei taida olla niinkään mallista, vaan kuvaustekniikasta? O_o
"Photographers use a combination of cosmetics, lighting and airbrushing techniques to produce the most physically and sexually appealing image of the model possible." = Glamour photography.
[q]Anata, 30.8.2007 21:18:
Onko keskustelu sama asia kuin väittely?
[/q]
No mun mielestä se suurin ero on siinä, että väitellessä yritetään saada se toinen lähtemään mukaan sun juttuun. Keskustellessa voidaan kyllä olla eri mieltä, mutta väen vängällä ei sen toisen mielipidettä yritetä muuttaa.
Semmoinen väittely, jossa molemmat osapuolet on samaa mieltä, mutta väitellään on ehkä kaikkein huvittaivinta. Yleensä toinen tai molemmat osapuolet eivät tajua vänkyttävänsä samasta asiasta, jolloin semmoinen tilanne pääsee syntymään.
[q]JussiS
F-Securen virustorjunta ilmoittaa tuon, kun joku koittaa asentaa jotain sun IE:hen (hakukoneen, adwaree, aloitussivun jne). Jos suhun on pesiytynyt joku mainosohjelma, niin se saattaa asentaa noita vaikket mitään tekiskään netissä.
[/q]
Jaha, no ei toi F-secure mitään haittaohjelmia löytänyt. Ei tosta haittaa ole, mutta olishan se kone kiva saada normaaliin päiväjärjestykseen.
[q]kotivalo, 19.2.2009 21:34:
Mitä tämä: Saturday February 21, 2009 9:00 am PST. on Suomen ajassa, eli moneltako mun täytyy lauantaina skarpata?
[/q]
http://en.wikipedia.org/wiki/Pacific_Time_Zone
[q]whispering, 3.9.2008 11:38:
---
Timce, 3.9.2008 11:34:
Ei. Revi monipakkaus auki.
---
Eihän siitä mitään hyötyä ole, jos ne on yksittäin paljon kalliimpia? Sillonhan ne voi lätkästä yksittäisille minkä hinnan tahansa, koska niissä ei koskaan lue kappale hintaa
[/q]
Litrahinta on edullisempi, kuin kappaletavaralle. edit: ja litrahinnan mukaanhan ne pullot siis hinnoitellaan.
edit: Hinnoiteltiin ainakin lähikaupassa. :D
[q]sativa, 19.9.2008 14:02:
Meillä kävi syömässä kerran yksiä amerikkalaisia jääkiekonpelaajateinejä. Yks niistä makso ostoksensa Visalla. No ei siinä mitään mutta kortissa luki nimenä "A Gift For You". *täh* Takapuolella ei ollut nimmaria ollenkaan. Kysyin pojalta, että kenen tää kortti on. "- Minun." Sanoin, että siinä tapauksessa sun täytyy laittaa oma nimmaris tonne taakse, ja poika totteli. Korttikin meni kassasysteemin läpi, mutta mikä ihmeen kortti toi tommonen oli? Mäkin haluan saada Visalta lahjaluottokortin?
[/q]
Varmaan rinnakkaiskortti, jonka oli saanut vanhemmiltaan lahjaksi. Ei tuolle muuta selitystä pysty keksimään.
[q]ezzy, 21.10.2008 12:06:
---
Timce, 21.10.2008 11:07:
Miten toi kuvat.fi:n musiikkigalleria toimii? Pystyykö kuka tahansa kuuntelemaan suoran linkin kautta biisejä?
---
Ei, se on vain sinun käyttöösi. Kuvat.fi:hin saa ftp:llä pukattua mitä tahansa dataa kaikkialle, mutta setit jne kannattaa laittaa ihan kuvat-hakemiston ulkopuolelle, kuten esim diffas:lla on http://evvk.1g.fi/diffas/
Ilman ftp:tä (toki voit hoitaa sen vaikka windowsin resurssienhallinnan kautta, jos ftp-softat aiheuttaa näppylöitä) toi ei tosiaan onnistu, koska kuvat.fi galleriasofta on käytössä vain /kuvat/ ja /pictures/hakemistossa
[/q]
Ok. Hommasin Saunalahden iso-G:n, 50gt/5e/kk ja ihan hyvältä tuntuu.
Millä ohjelmointikielet ohjelmoidaan? Millä esim C++ on tehty? Pascalilla? Ja miten ne koodataan?
[q]akir0, 30.5.2006 13:51:
---
Timce, 26.5.2006 15:08:
Joku viisas saa kertoa, miten siirrän kivuttomimmin oman soittoäänen kännykkääni? Nokian PC-suite managerissa on Audio manager, jolla tuon pitäis onnitus, mutta yllätys yllätys, se ei jostain syystä toimi.
[/q]
No tällä hetkellä on USB-letku kadoksissa, eli en pääse kokeilemaan, mutta kun yritin tuota Audio manageria avata, tuli virheilmoitus ja ohjelma ei avautunut lainkaan. Mahtaako johtua siitä, ettei puhelin ollut yhteydessä tietokoneeseen?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 380
- 381
- 382
- 383
- 384
- ...
- 798
- Seuraava »