Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Takyon, 24.1.2010 20:08:
---
Janisa, 24.1.2010 19:38:
---
T-mu, 24.1.2010 11:15:
---
Janisa, 23.1.2010 16:23:
Uskokaa tai älkää, mutta oon tänään kelaillut tällaista ihan tosissani...

Jos naisella, jolla on isot tissit (tai vaikka varttuneemmalla väestöllä riippurinnat) ja hän on avaruudessa (tai keinotekoisessa painottomassa tilassa) ilman rintaliivejä, niin mihin suuntaan rinnat oikein osoittaa...???

---

Kaakkoon.

---

Hei! Mähän sanoin että oon miettinyt tätä tosissani. Ja näköjään klabbarissa ei oo tarpeeks avaruudentuntijoita kun en oo saanu kunnon vastausta. :(

---

Ei ne "osoita" mihinkään tiettyyn suuntaan vaan asento riippuis liike-energian suunnasta. Eli ne rinnat tulisivat niin sanotusti perässä.
[/q]

Mutta katsos, havahduin sellaiseen ajatukseen, että jos olisi paikallaan, niin olisiko ne sillä tavalla "täydellisesti" terhakkaana ojossa...?

Onko Madonna käynyt koskaan Suomessa heittää keikkaa?

Mulla ois pari videotiedostoa (mp4) vaakatasossa eli väärinpäin ja tarttis saada ne oikein päin.. Mites tällanen mahtaa onnistua?

Sain käännettyä. :)

[q]astaroth, 19.6.2009 00:51:
miten vitussa youtuben fredillä voi olla yli 1 200 000 subscribeä?

---
#1 - Most Subscribed (All Time)
#1 - Most Subscribed (All Time) - Comedians
#1 - Most Subscribed (All Time) - Partners

---

siis oikeasti: mitä vittua?! pitkääkö oikeasti miljoonat ihmiset tollasta ärsyttävyyden multihuipentumaa viihteenä?
[/q]

Pitäis lähettää tolle postissa ase ja yks panos siihen:D

[q]Avernian, 11.12.2008 14:49:
Ovatko kauniit ihmiset kadonneet klubeilta, vaiko vain bilekuvista? Viimeisen puolen vuoden kuvat läpikäytyäni vastaan tuli yhden käden sormilla laskettava määrä beibejä, joista sanoisin edes "voishan tota laittaa." Päätyivätkö arvon bilekuvaajat aikoinaan kuvaajathreadissa siihen, että ihmisiä ei saa esineellistää eli saada näyttämään hyvältä, ja jos joku on kuvauksellinen se on jo liikaa ollut kuvissa eikä henkilöä enää kuvata? :o
Vedä herne nenään jos siltä tuntuu, mutta ajattele asiaa.
[/q]

Hmmm.. Selasin äskettäin Unity the Islandin kuvat sessionsista läpi, ja mielestäni pelkästään jo kyseisessä kuvasarjassa oli kymmeniä kauniita naisia.

Edit: Täytyy kyl myöntää,että kysessä ei ollut aivan perinteiset bibikset..

Miks uudemmissa autoissa, varsinkin jos perävalot ovat ledeillä toteutettu niin ne vilkkuu ihan kuin olisivat kytketty vaihtovirtaan? Auton akku tuuttaa kuitenkin tasavirtaa niin miksi perhanassa perävaloille käännettäisi vaihtovirraksi, kun eihän ledit edes loista sillä toisella puolijaksolla..

[q]Wolverine, 5.9.2008 14:40:
---
Epicuros, 5.9.2008 14:33:
Onko Madonna käynyt koskaan Suomessa heittää keikkaa?
---
ei
[/q]
Thank god! Sais heittää vaikka veivit mun puolesta.

Ovatko kauniit ihmiset kadonneet klubeilta, vaiko vain bilekuvista? Viimeisen puolen vuoden kuvat läpikäytyäni vastaan tuli yhden käden sormilla laskettava määrä beibejä, joista sanoisin edes "voishan tota laittaa." Päätyivätkö arvon bilekuvaajat aikoinaan kuvaajathreadissa siihen, että ihmisiä ei saa esineellistää eli saada näyttämään hyvältä, ja jos joku on kuvauksellinen se on jo liikaa ollut kuvissa eikä henkilöä enää kuvata? :o
Vedä herne nenään jos siltä tuntuu, mutta ajattele asiaa.
[/q]

Sun pitää seurailla enemmän Okan ottamia kuvia

[q]Kolera, 7.9.2008 15:07:
Mistä kaikesta voi johtua et oksentaa verta? tuossa eilen tuli eka ylös kaliat kun rupes röyhtäsyttää liikaa ja sitten 20s päästä rykäsin parin desin verran punasta raudanmakusta hyhmää pihalle. Voiko joku vatsahaava olla oireeton? mielestäni en ole syönyt lasia tai muita pieniä teräaseita =P
Voiko kurkku vuotaa noinkin paljon muka verta?
[/q]
Maksakirroosi, mutta sulla tuskin on sitä vaikka ootkin tollanen juåppå :P Kyllähän se ruokatorvi voi ärsyyntyä jos paljon oksentelee, mutta kyllä toi pari desiä kuulostaa aika paljolta. Tai sitten sulla on mahahaava. En mä tiä. Mee lääkäriin :D

Mistä löydän jonkun mukavan lenkkeilymestan täältä Pukinmäen lähistöltä? En tunne paikkoja yhtään ja ajatus lenkkeilystä kaupungissa tuntuu ahdistavalta. Mutta kai täältäkin jostain löytyy sellaisia rauhallisia, ei asvaltoituja reittejä? Kai?

[q]wiwi, 7.9.2008 15:17:
Mistä löydän jonkun mukavan lenkkeilymestan täältä Pukinmäen lähistöltä? En tunne paikkoja yhtään ja ajatus lenkkeilystä kaupungissa tuntuu ahdistavalta. Mutta kai täältäkin jostain löytyy sellaisia rauhallisia, ei asvaltoituja reittejä? Kai?
[/q]

Juokse Vanskin rantaa pitkin*joo*

Illalla kun kulkee sporalla ja kyytiin tulee stevari pari, niin miksi yksi yleensä kävelee sporan edestä taakse ja kirjoittaa samalla pieneen lehtiöön jotain kyydissä olevia katsellen?

[q]Kiirikone, 7.9.2008 15:50:
---
wiwi, 7.9.2008 15:17:

---

Puksussa on sellainen pieni metsä, josta löytyy pari polkua, tosin ne ovat lyhyitä, mutta siitä pääsee suhteellisen kätevästi vantaanjoen rantaan ja siellä ei oo asfalttia. Ainakin ite käytän aina koiria juoksulenkillä siitä kautta.
[/q]
Ahaa. Mä en oo ees tienny, että Vantaanjoki on täällä jossain lähellä. Kiitos.
Karttaa etsimään...

Ovatko kauniit ihmiset kadonneet klubeilta, vaiko vain bilekuvista?
[/q]
No kannattaisiko vaik käydä klubeilla katsomassa että kuinka asia on sen sijaan
et vaan tumputtelee himas klubbarin kuvien innoittamana?

[q]crissy, 5.9.2007 12:55:
---
pirpeli, 5.9.2007 12:53:
---
crissy, 5.9.2007 12:52:

---

Tai sitte tässä on vaan joku taiteellinen vippasjuttu, mitä me ei tajuta :D

---

Niin se voi olla.. mut ei me tajuta..
[/q]

se on kuulkaa tätä nykyajan rap-slangia.

[q]crissy, 7.11.2007 09:19:
---
MiLindiNi, 6.11.2007 16:59:
ihmetelly jo pitemmän aikaa että kun pitäis kahvia keittää niin miks pitäis aina käyttää mielummin kylmää vettä kuin kuumaa??

---

mä oon kuullu tälläsen jutun et kahvista tulee paljon vahvempaa jos käyttää kuumaa vettä keittämiseen.. :D
[/q]

no eipäs vaan kahvista tulee raikkaampaa kun käyttää kylmää vodaa.

[q]^T^, 15.4.2007 14:06:
---
H3li, 15.4.2007 00:24:
... ei sanalla "öinen" oo mitään yksikköö !!!!

---

Eiks sana öinen oo itsessään (adjektiivin) yksikkö ? Monikko sille on öiset.
(Tai; yöllinen, yölliset)
[/q]

no tätä mieltä nimenomaan oonkin, mut olin juonu vähä viinilöit, ni meni näköjään ajatus sekaisin. ja sen takii ne säännöt oliki varmaan niin vaikeet olevinaan *känni*

[q]Miinapiina, 25.4.2007 22:22:
---
Jone,

http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/tekoik/5.5.html

---

kiitti linkistä, selvis tuokin sit. ilmeisesti juuri tuo "kirjesalaisuus" termi sit hämää ihmisiä, kuten tuossa tekstissäkin mainittiin.
[/q]

nii, eihän se Susaniakaa estäny julkasemasta Masan *anotekstareita.
Enivei, toivotaan, että tekevät asialle jotain siellä.

On tullu täs mietittyä, että miks uutistenlukijoilla näkyy aina ja vain alahampaat, eikä koskaan, tai ainaki hyvin harvoin ylähampaat..?
Onks se joku artikulointijuttu vai salaliitto?

[q]crissy, 24.8.2007 14:36:
Onks ranskalaiset (perunat) niin ranEt vai ranUt??????

mä sanon et Ranet!
[/q]

Ranet.

O