Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]KooKie, 23.5.2009 15:17:
Mmh, eli olen siis itsekin "filosofian ylioppilas", sillä ylempi korkeakoulututkinto pääaineessani on nimeltään filosofian maisteri?[/q]

Jep, sori etten kommentoinut tuota jo aiemmin. Ala näkyy vain kandin tittelissä, joka on meillä "luonnontieteiden kandidaatti" ja teillä "humanististen tieteiden kandidaatti". Lääkikset, oikikset, valtsikat ja kasvatustieteet yms. ovat sitten erikseen.

Ei näy pikatestissä ja tuskin kusitestissäkään. Verikokeessa saattaa näkyä mutta 90% varmuudella ei koska thc pitoisuudet ovat niin olemattomia.

[q]Takyon, 25.5.2009 13:24:
Miks ihmiset heittää lenkkareitaan sähkölankoihin? Onks tää joku kaupunkikulttuurin omituisuus mistä mä en vaan ole kuullu koskaan vai onks tyypit vaan niin vitun naamat?
[/q]

Tota on käsittääkseni harrastettu useita kymmeniä vuosia jenkkilässä. Perus ilkivaltaa ja varmaan ihan toimivaa sellaista, jos haluaa ärsyttää toista :D

[q]opmdevil, 23.7.2009 17:18:
Mikä on paras levykauppa tilata funky housea 12" levyllä tahi cd:nä?

HTFR.comissa tuntuu kaikki hyvät levyt olevan aina loppu.
[/q]

Onks toi decks.de millanen nykyään?

[q]epicuros, 25.5.2009 13:29:
---
Takyon, 25.5.2009 13:24:
Miks ihmiset heittää lenkkareitaan sähkölankoihin? Onks tää joku kaupunkikulttuurin omituisuus mistä mä en vaan ole kuullu koskaan vai onks tyypit vaan niin vitun naamat?

---

Tota on käsittääkseni harrastettu useita kymmeniä vuosia jenkkilässä. Perus ilkivaltaa ja varmaan ihan toimivaa sellaista, jos haluaa ärsyttää toista :D
[/q]

http://www.snopes.com/crime/gangs/sneakers.asp

Mitä eroa on Electrolla ja Electro Tribellä?

...paitsi että monet lataamani electro tribe setit koostuu raflaavemmista biiseistä ja kuulostaa välillä vähän sekametelisopalta....*ding*

[q]wiwi, 18.5.2009 18:27:
---
Amma, 18.5.2009 16:58:
---
wiwi, 18.5.2009 16:12:
Iik! Eiks noi oo lisätissit? Voi olla että ois jokseenkin irstaan näköiset puvun kaula-aukosta. Oikeestaan mietin että olisko jotain sellasia, joissa ei ole samanlaista takaosaa kun normirintsikoissa.

Kiitos kuitenkin. :)

---

Jossei "lisätissit" eli silikonikupit sovi tarkoitukseen, niin sitten yks vaihtoehto vois olla sellainen pidempi hakasilla varustettu "jatkopalaremmi"... Ja sitten selittämisen mestarinäyte...

---

Haha. Usko tai älä, mä ymmärsin ton! Muistelinkin että ois jotain ton tyylistä. Kiitti vinkistä, pitää katsastaa! :)
[/q]

En tiedä onko vastaus jo myöhässä, mutta on olemassa myös Wonderbra-malli "Multiplunge", jossa on tollanen takaa ristiin menevä pidennysremmi avoselkäisiä yläosia varten (mun yhen puseron selkä on kylläkin niin avonainen, että se remmi jää näkyviin, mutta kun sekä remmi että pusero on mustia niin ei siinä tapauksessa haittaa). Saman liivin kuppien yläreunoissa on myös vieri vieressä koloja, joihin olkaimet voi kiinnittää. Näin olkaimet ei näy leveiden kaula-aukkojen sivulta.

olkaimet voi säätää sopimaan myös halter-yläosien alle, kuvat täältä

http://wonderbra.timarco.fi/Product21562018-9596-48f8-bfbe-a7ec4a8d1cf6.aspx

Paljonkohan maksaa puhelun vastaanottaminen Puolasta? Siis minuutilta.

Tuleekohan tekstiviesteihinkin enemmän hintaa?

Auttakaa, oon tyhmä.

[q]tir, 18.5.2009 15:33:
---
onni3mk, 18.5.2009 15:19:
Onks netissä joku laskentaohjelma tai joku sivusto, missä kerrotaan kuinka paljon palkasta menee eläkkeeseen ja muihin sosiaalimaksuihin kun työskentelee toiminimellä?

---

menee vakuutusyhtiön mukaan ja määräytyy tmi:n tuloksen perusteella. googleta Yel.
[/q]

ehkä tääkin vastaus on myöhässä, mutta itse toiminimen omistajana ja sen kautta työni tekevänä tarkennan. Yrittäjän eläke (YEL) ei määräydy toiminimen tuloksen, vaan yrittäjän itsensä arvioiman ns. työtulon perusteella; kukaan yrittäjähän ei voi ikinä tietää tarkkaan etukäteen, paljonko hän tulee kuluvana vuonna ansaitsemaan, siksi työtulon saa vetää hatusta välillä n. 8000-95000 euroa/vuosi. Valitsemasi vakuutusyhtiö sit laskuttaa sulta YEL-maksut kerran kuussa tai harvemmin sen sun antaman työtulon perusteella ja sä maksat ne pankkiin samalla lailla kuin minkä vaan laskun. Maksut saa vähentää verotuksessa 100%-sesti.

Monet yrittäjät määrittävät työtulonsa alakanttiin, jotta nää eläkemaksut olisivat pienemmät, mutta samalla pienenevät myös mm. sairaus- ja vanhempainpäiväraha ja se jossain häämöttävä eläke elämän loppuun asti.

Jos taas toiminimi tai mikä vaan yritys työllistää jonkun muun kuin yrittäjän eli maksaa jollekin muulle palkkaa, ns. palkan sivukuluja on tilitettävä sinne sun tänne omasta ja työntekijän pussista, tiivistelmät täällä

http://www.yrittajat.fi/fi-FI/tyonantajanabc/tyonantajamaksut/

Miten pääsee eroon tasapainohäiriöstä, joka vaivaa jo kolmatta päivää Tukholman risteilyn jälkeen? Keinuu jopa istuallaan, ei kivaa

[q]Takyon, 24.10.2009 18:48:
Meillä oli siveyden kanssa eilisiltana kova väittely vosu-sanan merkityksestä. Eli että onko se esineellistävä, positiivinen, neutraali vai jotain aivan muuta tarkoittava ilmaisu.

Itse väittäisin että sana on melkein synonyymi kissalle eli kuumalle naiselle, mutta mitä sanoo klabbarin raati?
[/q]

Kyl mun mielestä vosu merkitsee jotakin sanojen "pimu" ja "lutka" välimaastosta. Lähisynonyymejä myös "patja", "hoito", sekä ehkä "muija".

Ei tuosta kyllä mitään positiivista mieleen tule.

Meillä oli siveyden kanssa eilisiltana kova väittely vosu-sanan merkityksestä. Eli että onko se esineellistävä, positiivinen, neutraali vai jotain aivan muuta tarkoittava ilmaisu.

Itse väittäisin että sana on melkein synonyymi kissalle eli kuumalle naiselle, mutta mitä sanoo klabbarin raati?

[q]opmdevil, 5.2.2009 10:43:
Joku fiksu vastatkoon jos kykenee. "Se kuulostaa hyvälle" ei ole validi vastaus koska se ei oikeasti kuulosta hyvälle.
[/q]

Mielipideasioita, kuuntele '98-99 kiksua ja löydä parin minsan nostatukset

[q]opmdevil, 5.2.2009 10:43:
Olen ihmetellyt minkä vuoksi joissain biiseissä täytyy olla about 90 sekunnin suvanto ja/tai nostatuskohtia? Siis jos biisi on jotain 8 minsaa pitkä ja alussa ja lopussa on pakolliset dj-ystävälliset biitit kumpiakin about minsa, niin sitten aktiivi biisi on 6 minsaa ja sen keskellä sitten jotain puolitoista minsaa jotain suvantoa. Että mikä idea tässä on? [/q]

se idea, että se biisi on QIXXUA. Jos koko biisi on pelkkää suvantoa, silloin biisi on minimalia.

[q]Saarre, 23.7.2009 17:11:
Mistähän mahtais johtua että joissakin mun peleissä pc:llä on yhtäkkiä tullut sellanen härdelli että joku nappi on ns pohjassa kokoajan, esim gta3 kävelee kokoajan vasemmalle, lotrissa mies juoksee eteenpäin ja tätärataa? tämä siis vain joissain peleissä, eli näppäimistössäkään ei vika ole, eikä ns pohjassa oleva nappi ole sama kyseisissä peleissä??
wtf?
[/q]

Kokeile ottaa ottaa usb-laitteet koneesta irti. Omalla koneella peliohjaimen poistaminen ratkaisi kahdessa pelissä ongelmat tuollaiset ongelmat.

[q]KiimanenKurre, 5.2.2009 10:28:
miksei kaikilla ihmisillä vois olla identtistä kaksosta? helpottais kaikessa asiassa...
[/q]

niin helpottaiskin, paitsi sitten kun se kaksonen alkais nakittaa sua ikäviin tehtäviin ja viettää itse chilliä/jännittävää elämää.

[q]sapeli, 24.10.2009 18:50:
---
Takyon, 24.10.2009 18:48:

---

Kyl mun mielestä vosu merkitsee jotakin sanojen "pimu" ja "lutka" välimaastosta. Lähisynonyymejä myös "patja", "hoito", sekä ehkä "muija".

Ei tuosta kyllä mitään positiivista mieleen tule.
[/q]

+1 (paitsi toi muija on ihan neutraali sana mulle)

miksei kaikilla ihmisillä vois olla identtistä kaksosta? helpottais kaikessa asiassa...

[q]calvin, 25.10.2008 18:23:
---
nini, 24.10.2008 20:39:
Oon unohtanu puhelimen suojakoodin, joten onko ainoo vaihtoehto mennä johki liikkeeseen hoitaa toi ja paljonko ne veloittaa?

---

No jos tarkotat PUK koodia, niin sen saa soittamalla operaattorille.*vink*
[/q]

Ei PUK vaan suojakoodi.

En voi myydä tota ku siin on suojaus päällä, eikä muilla SIM-korteilla voi käyttää tota ilman sitä koodia. Mut joo, liikkeeseen ois mentävä, yritin jo netistä löytyneellä master code -laskurilla, mut se ei käyny tohon mun puhelinmalliin.

O