Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

Back to häröily O

[q]Anselmi, 30.12.2008 14:59:
Mistä löytyisi helppo ja hyvännäköinen blogi johon saa helposti myös läjän kuvia jutun jatkoksi, niin että näitä kuvia on myöt helppoa katsella (ilman mitään joka kuvalle avautuvaa ikkunaa jne.)
[/q]

vuodatus.net

[q]Anselmi, 30.12.2008 14:59:
Mistä löytyisi helppo ja hyvännäköinen blogi johon saa helposti myös läjän kuvia jutun jatkoksi, niin että näitä kuvia on myöt helppoa katsella (ilman mitään joka kuvalle avautuvaa ikkunaa jne.)
[/q]
Wordpressi johonkin nettisivutilaan ja siihen joku kivannäköinen teema. Voittaa 100-0 jokaisen ilmaispalvelun.

[q]Lyylikki, 30.12.2008 13:38:
Varautuuko jätevedenpuhdistamot jotenkin jouluun? Tai siis joulun jälkeisiin päiviin, kun jengi on ensin syönyt itsensä ihan ähkyyn ja sitten tuuttaavat torttua toisesta päästä?
[/q]
Sikäli kun yhtään ymmärrän noiden toiminnasta niin ei, ainakaan Helsingissä. Ei se kuitenkaan niin paljoa suhteessa normaaliin määrään ole. Oli kyllä ihan jännä nähdä miten esimerkiks heinäkuussa jäteveden määrä on vähän pienempi kun yleensä kun ihmiset katoaa landelle lomailemaan. Isot sademäärät näkyy kanssa mutta ei niihinkään tarvitse etukäteen varautua.

[q]NiMo, 4.2.2006 00:39:
miten irkissä saa nimen kirjoituskenttään, ilman että tarvitsee koko nimeä siihen kirjottaa..
[/q]
irkissä? ei irc-galleriassa? ja mihin kirjoituskenttään? :D eikai mihinkään tarvi kirjoittaa muutakuin mitä haluaa? :D

[q]Mark Hamilton, 20.1.2006 11:38:
---
domi, 20.1.2006 11:32:
---
Mark Hamilton, 20.1.2006 11:30:
---
ezzy,

Näin on lääkäri sanonut

---

Miks sä sitä sitten täältä kysyt?

---

En keksiny muuta tyhmää kysyttävää

---

Onko pakko sitten kysyä joka kerta jotain?

---

On. Kysyminen on kivaa
[/q]
Ootko harkinnut esim. 112:seen tai 10022:seen soittamista ja kysymistä sieltä?

Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?

[q]wiwi, 24.7.2009 00:07:
Onks jukebox vihdoin ja viimein potkastu pihalle klubbaria pilaamasta?

:(
[/q]nain nayttais paasseen kaymaan...hmm... kukas nyt sitten yllapitaa kuumimmat emannat topiccia :(

[q]sapeli, 30.12.2008 20:59:
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?
[/q]
Suklaa kun suklaa menee, turha siinä on ruveta nirsoilemaan.

[q]NiMo, 4.2.2006 01:24:
joo siis ei galleriassa todellakaan, mutta siis jos haluaa jonkun nimen siihen, kuka on kanavalla, niin miten pystyy herättämään toisen huomion, kun pystyy korostamaan mitä sanoo toiselle.
kyllä osaa taas vaikeasti selittää asian... *eiei**hih*
[/q]
Siis...sä vain kirjoitat sen nimen? sit jos haluut privata, niin /query nick

[q]opmdevil, 8.5.2009 14:31:
Onko kellään tietoa, että näyttääkö marihuana ja kissanminttu samanlaiselle jos ne laittaa sellaisiin minigrippipusseihin kumpaisenkin?
[/q]

Ei. Varsinkaan tuoksu ei oo sama.

Err. Nyt tuli sit vastaan kysymys nimeltä OPPISOPIMUSKOULUTUS. Eli tuota, tietäiskö joku vähän faktaa tosta, ja varsinkin siitä, et jos työn ohessa suorittaa, ni onko jotain lainalaisuuksia, mitkä pätee joka tapauksessa?

[q]Umbala, 30.12.2008 21:19:
---
sapeli, 30.12.2008 20:59:
---
Suklaa kun suklaa menee, turha siinä on ruveta nirsoilemaan.
[/q]

Täytyy muistaa ens jouluna kerätä noi kaikki ja tuoda sulle!

Miks aina pitää olla kaikessa vastarannankiiski. :D ääggääggäägä!

Mitä tehdä vanhoille,värinsä menettäneille,koppuraisille pyyhkeille?

Ei raaskis vaan roskiin heittää koska ne ovat kumminkin ihan puhtaita, mutta vuosien käytössä tietenkin menettäneet pehmeytensä.
Kerran olen pyyhkeitä vienyt esim, kissataloon, mutta niillä tuntui olevan niin paljon jo lahjotettua tavaraa että ei viitsisi niiden tilojakaan ihan tukkia noilla.
Haluan jo uusia pehmeitä pyyhkeitä <3

Eli mihin vanhat lykkäisin?

Mikä tekee Ed Hardystä niin uskomattoman halutun brandin, että joku haluaa maksaa esim. tällaisesta t-paidasta...

http://www.sadkitten.com/images/eh-newbrad.jpg

...noin 80 euroa? Printti on huttua jota vastaavaa saa Keravan Sirkusmarkkoilta ja siihen päälle kaikissa ko. merkin tuotteissa on vielä toi susiruma logotekstikin kissankokoisilla kirjaimilla. Tää menee nyt sen verran voimakkaasti ohisektoriin mun ajattelussani, että mä kuulisin mielelläni vastauksen joltain näitä tuotteita ultraviileinä pitävältä ja ostavalta.

[q]inneah, 9.7.2009 22:42:
Mitä tehdä vanhoille,värinsä menettäneille,koppuraisille pyyhkeille?

Ei raaskis vaan roskiin heittää koska ne ovat kumminkin ihan puhtaita, mutta vuosien käytössä tietenkin menettäneet pehmeytensä.
Kerran olen pyyhkeitä vienyt esim, kissataloon, mutta niillä tuntui olevan niin paljon jo lahjotettua tavaraa että ei viitsisi niiden tilojakaan ihan tukkia noilla.
Haluan jo uusia pehmeitä pyyhkeitä <3

Eli mihin vanhat lykkäisin?
[/q]
Ainakin hyviä rättejä niistä saa, jos raaskit leikellä. Tosin jos sulla on hirvittävät kasat pyyhkeitä niin ehkä niille kaikille ei ole tarvetta. :)

[q]opmdevil, 16.6.2009 22:43:
Eivätkö ihmiset tiedä housen ja teknon eroa vai onko kerrostalossamme joku toinen, joka soittaa teknoa ja nyt sitten on mennyt lappu väärään osoitteeseen?
[/q]

Laita nyt vaan sitä volaa hiljemmalle.

[q]Freja, 23.8.2006 12:21:
---
domi, 23.8.2006 12:07:
Mä maksan omastani 20e/kerta ja se käy joka viikko ^__^ Tosin mä asunki susirajalla :(

---

Ai katos, menipäs multa tääkin ohi. Mitä si tohon kahteenkymppiin kuuluu? Mitä kaikkea ne yleensäkään tekee?
[/q]
Mulla tekee ihan kaiken :D Tai siis, lähinnä se sit soittaa jos se esim. on ikkunat pesemässä tai muuta isompaa tekemässä et onko se mulle ok :D

[q]kml, 23.8.2006 17:57:
---
domi, 23.8.2006 17:56:
sekin?

---

ZG MC TF KS QT PK MB SM WC.
[/q]
SM Lib tänään, jos vaan realmit nousis

Mistä hei se rallattelu on, se "kesäterrveiset, kesäterrveiset"?

:D en osaa selittää tarkemmin mut hemmetti kun jääny häirään. :D

O