Virallinen "kysy tyhmiä"-thread
- « Edellinen
- 1
- ...
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- ...
- 798
- Seuraava »
voi jeesus :D JOO TOTTA SE ON KU SIINÄ LUKEE MICROSOFT!
[q]Annakins, 15.1.2009 10:54:
Toinen kysymys: onko Helsingissä videokonferenssipalveluja tarjoavia yrityksiä?
[/q]
Elisa!
[size=8]Tee oikein iso koko teidän puljun diili, tiedä vaikka saisin provikkaa :D [/size]
[q]ezzy, 15.11.2008 19:01:
Riippuu ihan millaset liitännät löytyy laitteista, s-video tai komponentti (ihan rca-audiokaapelikin käy).
[/q]
Uudessa telkkarissa ja tietokoneessa voi myös olla HDMI tai ihan d-sub yhdistämismahdollisuus. HDMI:llä kuva siirtyy digitaalisessa muodossa, d-sub on taas se perinteinen analoginen vga liitäntä.
[q]ezzy, 15.11.2008 19:53:
---
ääni ei siirry, tarviit ihan normi äänikaapelin kone -> stereot tai luurit tai jos telkussa on audio-in.
[/q]
Ahhaa, ahhaa. Tosin telkku ja tietsi on vastakkain, et periaatteessa mulle kelpaa jos se tulee tietsiltäki ääni. Paitsi tiettty jos se kuva tulee sit vähän myöhässä sielt telkkarista?
[q]ezzy
wtf :DDD Ymmärrätköhän sä nyt täysin mitä kysyt? :D
[/q]
Onko se laitonta, you tell me. Kyllähän ne ilmeisestikin vuotaa joka tapauksessa, ja mie oon niin kauheen huono muistamaan ihmisten ovikoodeja.
[q]Viola Turpeinen
Mikä digiboksi sulla on? Luulen että löydät aika äkkiä sieltä kanavien järjestys -kohdan, jossa voit nätisti nostella ne haluamaasi järjestykseen.
[/q]
Samsung. Joo, mä voin kyllä järjestellä kanavia ja uudelleen nimetä niitä, mutta ne ei tule numeronäppäimestä ulos. Eli kun olen kolmosella ja painan nelosta kaukosäätimestä, mitään ei tapahdu..
[q]Avernian, 3.6.2008 19:57:
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?
[/q]
Tee palvelus porukalle, äläkä lähde lainkaan? Kukaan ei halua selväpäistä pilaamaan hyvää humalaa.
[q]Viola Turpeinen, 3.6.2008 20:03:
Siis sä et ole koskaan ollut ainoana joukossa selvinpäin? :o
[/q]
Lähes aina :D Nyt haettiin vaihtoehtotekemistä ja kohteliaan diplomaattisia ratkaisuja hetkiin, jolloin on lähes pakko olla naurettavan tuubassa olevissa ihmisissä kiinni. Älä oleta.
[q]Avernian, 3.6.2008 19:57:
Mitä tehdä juhannusmökillä keskellä ei mitään, jos on ainoa paikalla olija, joka ei juo?
[/q]
Itsemurha.
No niin hei, olen idiootti. Mutta: Millä mä saan digiboksin kaukosäätimen numeronäppäimet toimimaan ts. neloskanavalle vaihdettua painamalla numeroa neljä jne?
Oon yrittänyt jo vaikka mitä, mut ei vaikutusta. Kanavat löytyy kyllä ja kakella niitä voi ohjelmaoppaasta tai nuolista selata, mut en tajuuuuuuuuuuuuu mitä mun pitää painaa että sais numeroista ne ulos. Ainoa vaihtoehto mikä on jäljellä, on että ne kanavat pitäisi jotenkin lukita, mutta kun yritän testaa sitä, masiina kysyy pin -koodia jonka PITÄISI olla 0000. Vaan kun ei se sitäkään ota vastaan, kun ei ne numeronäppäimet aiheuta mitään reaktiota*justjoo*
Eikä tossa kakessa nyt mitään num.lock näppäintäkään näytä olevan..
[q]Zenni, 4.6.2008 00:12:
Laitetaas ny tänne ku en muutakaan paikkaa keksi.
Elieli ois hankinnassa uus läppäri, lähinnä viihde- ja opiskelutarkoituksiin. Mäkin oon jo lähes sulkenu pois (toki Mäkin puolestapuhujat saa kääntää mun pään), ja rajannu kiinnostukseni kohteen kahteen vaihtoehtoon: FSC Esprimo U9200 ja FSC Amilo Si 2636-22P. Käytännössä ainoat erot jotka bongasin noiden väliltä on koko ja Esprimosta löytyvä 3G-ominaisuus. En kuitenkaan noista spekseistä niin paljon tajua, eli haluisko joku valaista kumpi näistä nyt olisikaan se parempi vaihtoehto?
Esprimo:
http://www.fujitsu-siemens.fi/offers/notebooks/esprimo_mobile_u.html
Amilo:
http://www.fujitsu-siemens.fi/home/products/notebooks/amilo_si_2636.html
Tacktack!
[/q]
Mitä nyt nopeasti kattelin niin tuo Amilo näytti specsheetin mukaan olevan 13,3" kun taas U9200 on 12". Lisäksi Amilossa löytyy esim. HDMI liiitin. Tuolla on myös mainittu tuon Amilon levykooksi 160-320 Gt kun taas itselläni ainakin löytyy tuosta U9200:sta 120 Gt.
Sen verran voin sanoa että ite oon ollu tyytyväinen tuohon U9200:n. 3G on myös mukava jos enemmän konetta kantaa mukana. Ei tarvi mitään mokkuloita (melkeen tm) pyörimään jaloissa
[q]JussiS, 4.6.2008 09:58:
---
Timce, 4.6.2008 09:57:
Vasemman käden hauislihas elää omaa elämää. Elohiiri tyyppinen vapina haukkarissa vaivannu koko aamun. Mikähän tuota vaivaa? :(
---
Jos sinne on kasvamassa lihas, ja keho hylkii sitä?
[/q]
Aamun paras!
Mistähän sitä kehittäisi kohtuullisen edulliset lennot Malagaan syys- ja lokakuun taitteessa?
Oon omasta mielestäni ihan kohtuullinen tossa lentojen scouttaamisessa, mutta kaikki toistaiseksi löytämäni vaihtoehdot joko A) eivät kuullosta edullisilta mun korvaani tai B) sisältävät vaihdot kahdella kentällä ja puolen vuorokauden matkustelut ympäri eurooppaa. Pfft.
[q]Timce, 4.6.2008 09:57:
Vasemman käden hauislihas elää omaa elämää. Elohiiri tyyppinen vapina haukkarissa vaivannu koko aamun. Mikähän tuota vaivaa? :(
[/q]
[q]JussiS
[/q]
Mistäs sinne nyt yhtäkkiä lihas olis kasvamassa?
[q]Jone, 4.6.2008 10:04:
Mistähän sitä kehittäisi kohtuullisen edulliset lennot Malagaan syys- ja lokakuun taitteessa?
Oon omasta mielestäni ihan kohtuullinen tossa lentojen scouttaamisessa, mutta kaikki toistaiseksi löytämäni vaihtoehdot joko A) eivät kuullosta edullisilta mun korvaani tai B) sisältävät vaihdot kahdella kentällä ja puolen vuorokauden matkustelut ympäri eurooppaa. Pfft.
[/q]
Niin no, lentoyhtiöt on menossa konkurssiin kalliin löpön takia, että saattaa olla että näitä 'edullisia' lentoja ei enää oo jatkossakaan tiedossa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806027737551_ul.shtml
-M
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: Mitä hyötyä/haittaa on oman toiminimen perustamisessa? Tällä hetkellä semmoinen ois ajankohtaista ja tarvisin lyhyen tiivistelmän sen hyödyistä ja haitoista.
[q]_nua, 4.6.2008 10:21:
http://www.ebookers.fi/afo/flights/step2-calendar-shopping.html?from_wait=13951&SID=SEZBiQrfNGoAAC5uO5s&OPENJAW=0&&ACCEPT=&NEWSLETTER=
en tiiä toimiiko toi linkki. Mut ebookkersilta löytyy, mun mielestä ihan kohtuu hintasia lentoja sillon, jos halvemmalla haluu päästä niin sit joutuu melkee kyl ottaa ryanairin jonnekki ja vaihtaa. halvimmallahan pääsee, jos lentää vaikka stokiksee ja vaihtaa sieltä. mutta ite ainki enemmin maksan vähän enemmän kun säädän niitten vaihtojen kanssa kauheesti.
[/q]
Jees, sama juttu täällä. Musta hyöty ei kohtaa vaivaa jos säästö on 50e ja sen eteen joutuu hyppimään kymmenen tuntia milloin missäkin lentokentällä.
Kai se on vaan sopeuduttava siihen, että lennot Malagaan haluttuna ajankohtana maksaa sen ~350e. Jotenkin vähän kapinoittaa vaan siinä mielessä, että "vastaavia lentoja" muihin kohteisiin saa aika paljon edukkaammin.
[q]Mark, 4.6.2008 10:29:
Niin no, lentoyhtiöt on menossa konkurssiin kalliin löpön takia, että saattaa olla että näitä 'edullisia' lentoja ei enää oo jatkossakaan tiedossa
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806027737551_ul.shtml
-M
[/q]
Joo, oon kyl seuraillut totakin. Kai se on sit vaan hyväksyttävä, että tota kaukana ekologisesta olevaa matkustamiskikkailua on vaan vähennettävä neljästä reissusta vuodessa kolmeen.
Eihän tässä olekaan listalla jonossa kuin Espanja, Irlanti, Ranska, Intia, Kuuba... ja... ja...
- « Edellinen
- 1
- ...
- 330
- 331
- 332
- 333
- 334
- ...
- 798
- Seuraava »